Pagina 1 van 1
moet ik effe kwijt...
Geplaatst: do 06 jan 2011, 23:16
door Kaaskop
Vanmorgen was ik bij Jansen in Oisterwijk omdat er naar aanleiding van een brandje in mijn kabelboom de remsensor nog bleek te lekken, die was ook nog beschadigd. Die schade is gedekt en er is een nieuwe kabelboom in gezet door hen, prima werk. Het viel me op dat de laatste dagen erg veel witte rook uit mijn uitlaat kwam en er wat verbruik was van koelvloeistof. Dus gaf ik Gerard de opdracht dit eens te controleren. Gerard, van Jansen, zei dat de koppakking kapot was waarschijnlijk, hij stootte te veel van een bepaalde waarde uit (H.. nog wat). Koelvloeistof ziet er bruin uit na inspectie in de radiator. Nou heb ik gelukkig nog niet zoveel gezeik gehad met mijn 110 de laatste tijd ( zie vorige berichten van mij) dus dit voelde voor mij vandaag als de druppel. Aan de ene kant schop ik hem het liefst de deur uit, aan de andere kant is er die kromme liefde voor de wagen. Punt is, ik heb gewoon geen geld meer om weer en reparatie te laten uitvoeren van deze omvang. Dus ik doe het of zelf of hij gaat eruit. Ik moet er nog maar eens over denken. Voor mij begint het jaar wat betreft mijn mooie Landrover weer bar K*t.
Gezond 2011,
Groet, Maikel
1984 110 v8 3.5cc
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: do 06 jan 2011, 23:25
door Frank 110V8
Hoi Maikel,
Om je een hert onder de riem te steken, het vervangen van een koppaking bij een v8 carb is erg rech toe recht aan. Ik zou eerst wel goed kijken of dit het probleem is want de v8 en zijn goede blokken. In het ergste geval kop je voor een paar 100 euro een nieuw blok en ook dit hang je er zo in.
Succes Frank
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: vr 07 jan 2011, 02:11
door Andrew Colville
Gewoon die pakkingen vervangen, bij een V8 komt dit helaas veel voor, maar omdat je een 3.5 hebt kun je er vrij zeker van uit gaan dat het enkel om een van de twee pakkingen gaat.
Bij een V8 met carb's is het niet heel veel werk en qua kosten van het materiaal valt het ook mee, een goede zaterdag met een WP handboek en moment sleutel bij de hand dan heb je het klusje geklaard wel moet je pakkingen en een setje gevlakte koppen hebben liggen.
Doe wel beide pakkingen gelijk dan is dat deel in goede staat na reparatie, warschijlijk zal de motor na deze reparatie als herboren voelen.
Groetjes Andrew
Die ooit op een vrijdag avond rond 20:00 uur begon aan het vervangen van twee kop pakkingen en uiteindelijk ook de nokken as, stoters, zuiger veren en drijfstang lagers en toch om 10:00 uur zaterdag op de landsaard stond voor een dagje terrein rijden.
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: vr 07 jan 2011, 07:54
door disco1992
beste maikel,
gewoon zelf doen en anders heb ik nog wel een ander adres voor je die gespecialiceerd is in v8 !
en een stuk goedkoper is.
mario de wit van yo-parts in zevenbergen www.yo-parts.nl
sterkte !
disco1992
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: vr 07 jan 2011, 08:46
door richard78
idd gewoon manual erbij en zelf doen. En als je vind dat je nog te onervaren bent kan je altijd hier een berichtje plaatsen met de vraag of iemand je komt helpen. Maar ik durf te wedden dat je hierrna denk: Oh dat viel eigenlijki best wel mee!
Richard78
Series III 109 2.25D 1978 Viatora aka Torretje
Freelander 1.8i 2000 Reinaard de vos aka Vosje
Als er genoeg wilskracht is kan alles!
handtekening.jpg --> mod_embed_images_loadimage('fbc384f8edbd29478fff2d3acd02cc93', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Frhijmer1.home.xs4all.nl%2FLandrover%2Fslides%2Fhandtekening.jpg', 'http://rhijmer1.home.xs4all.nl/Landrover/slides/handtekening.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Frhijmer1.home.xs4all.nl%2FLandrover%2Fslides%2Fhandtekening.jpg', '', 13373350, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: vr 07 jan 2011, 10:03
door Puffino
En nog eentje die vindt dat je zelf aan de slag mag! MOET!
Vergeet niet dat een V8 (kennelijk heb je die) aandachtbehoeftig is en teruggeeft wat je er in stopt: stop je er voldoende onderhoud en liefde in, krijg je die ook terug. Als je daarop bezuinigt wordt ie boos.... Ik denk dat je dat laatste nu ziet.
Als je dat regelmatige onderhoud te duur is, zoek dan een andere wat tolerantere wagen, maar dat zal niet meevallen: motoren zijn nu eenmaal onderhoudsvragen onderdelen. Net als vele andere delen van je wagen.....
succes,
Sander Lelieveld
Snorkel, een 200tdi Symphonie op 24V
Snorkel.Runde.NL
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: vr 07 jan 2011, 11:05
door Raoul Winckels
beste maikel,
gewoon lekker aan de slag gaan. bekijk je alles eens goed, neem je een WP handboek erbij en een lekker biertje of koffie kan natuurlijk ook in een thermoskan muziekje erbij als et even kan
en gewoon beginnen(wel eerst kijken wat wel los moet en wat niet los moet. Maar met een WP handboek is dit een eitje..geloof me na een paar uurtjes(voor een beginner) heb je de kop eraf en denk je:
verrek man...ik heb zowaar de halve motor in me eentje uitelkaar gehaald en voel je je zowaar een monteur. Evt. dat een landrover vriend je kan komen helpen of gewoon iemand met een beetje technisch verstand.
En dan kan het zomaar uitlopen tot een heel gezellig middagje knutselen aan wat toch wel mag beschreven worden als een knutsel auto . Geloof me als je klaar bent denk je: heb ik nou hierom gedacht dat ik hem weg zou moeten doen? . Deze auto's zijn hartstikke makkelijk om te onderhouden je moet je er alleen een klein beetje tijd voor nemen. En het maakt niks uit als je niet meteen alles weet je hebt hier een hele
gemeenschap die je wil helpen en die je ook tips kunnen geven, zoals de duitsers zeggen: es ist noch nie ein meister von himmel gefallen . In het begin vond ik het werken aan de auto altijd een beetje beangstigend was altijd bang dat ik wat verkeerd deed etc. maar met een wp handboek erbij als je dat volgt zal je zien dat het best een bevredigend gevoel kan hebben. Je hebt namelijk weer wat geleerd, je voelt je als het ware een beetje trots dat je het zelf hebt kunnen doen, je kent je auto weer wat beter EN misschien nog wel het belangrijkste je bespaard je heel veel geld .
In ieder geval ik wens je veel succes en veel plezier en ik zeg: gewoon doen
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: vr 07 jan 2011, 15:38
door sjorsboomschors/aka/PP
precies!!!
zal je een hart onder de riem steken:
mijn vorige 110, welke net een 200Tdi conversie achter de rug had, wat me alles bij elkaar bijna € 6000,- kostte ( 110, Disco voor het blok, materiaal, arbeid enz)
is verleden jaar gejat, en nooit meer boven water gekomen.....
een "nieuwe "110 gekocht, waar al een 200Tdi inzat, voor "weinig" gekocht , uit Ierland opgehaald, zelf ingevoerd, had een recente MOT, maar ben inmiddels al een vermogen kwijt aan:
nieuwe uitlaat, laswerk, veerpotenbrug achter, nieuwe V.bak& tussenbak, enz. enz. en m'n X-member moet er ook binnenkort aan geloven, daar deze rot is.
al met al: it's a way of life!!!
erin rijden doet je alles weer vergeten, en het mooiste is dat je elke rammel, kreun, mankement uiteindelijk vanzelf herkent, en zo dus uiteindelijk je hele auto hebt vernieuwd gewoon doorgaan!!!
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: vr 07 jan 2011, 21:53
door Kaaskop
Hoi allemaal,
Ik ben blij dat iedereen eenduidig is over de graad van deze klus en dat het dus redelijk eenvoudig te doen is. Ik ben wat betreft het sleutelen aan de motor een schijterd, want hier heb ik zo ontzettend weinig kaas van gegeten. Ik ben niet echt een metaaljongen...Ik kan wel goed met hout omgaan...
Ik heb dit blok afgelopen najaar gekocht van iemand van de LRCH. Er zit een Holey carburateur op en een edelbrock inlaatspruitstuk, daarnaast rijd ie op LPG en zit er een edelbrock luchtfilter op. Geen idee of dat de klus moeilijker zou maken.
De koppen waren volgens de verkoper een jaar of 6 geleden gereviseerd.
Met iemand die me hierin begeleidt durf ik het wel aan. Ik wil het ook graag zelf leren doen. De reden dat ik de klussen heb uitbesteed de laatste tijd is omdat ik midden in een verbouwing zit en het dus wat sneller gefikst wilde hebben. Maar leren doe je alleen door het te doen.
Ik zal mijn moed en vertrouwen weer eens bij elkaar gaan schrapen, misschien dat er iets moois uit zal bloeien. In ieder geval bedankt voor jullie positieve antwoorden.
Groet, Maikel
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: vr 07 jan 2011, 21:56
door Roy Bruurs
maikel je hebt een pb terug.
ab4l87.jpg --> mod_embed_images_loadimage('0b604e470d2493cd1c63af48028920a3', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fab4l87.jpg', 'http://i53.tinypic.com/ab4l87.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fab4l87.jpg', '', 13377354, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Dagelijkste auto Land Rover Freelander 1 2001 1.8i
Hobby auto Land Rover Ninety 1984 200Tdi
(Totall los) Land Rover Ninety RHD 1984 2,5N/A
Verkocht Land Rover series III 109" RHD 2,25B
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: za 08 jan 2011, 14:48
door G-men (Gargamel)
Als er een holley op zit wordt het alleen maar makkelijker. Hoef je je niet meer druk te maken over synchroon stellen e.d.
Je kunt overwegen om in plaats van de originele stalen pakkingen de nieuwere composiet pakkingen te gebruiken. Die zijn wat makkelijker te monteren en branden eigenlijk nooit weg.
Nadeel is wel dat je een klein beetje minder compressie hebt. Als je de koppen eraf hebt zou ik ze wel even goed checken en eventueel laten vlakken.
Maar moeilijk is het zeker niet. En zoals Sander al zegt, de V8 is oer betrouwbaar, maar wel onderhoudsgevoelig. Dus niet bezuinigen op olie verversen e.d.
Gerrit
Kaaskop Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi allemaal,
> Ik ben blij dat iedereen eenduidig is over de
> graad van deze klus en dat het dus redelijk
> eenvoudig te doen is. Ik ben wat betreft het
> sleutelen aan de motor een schijterd, want hier
> heb ik zo ontzettend weinig kaas van gegeten. Ik
> ben niet echt een metaaljongen...Ik kan wel goed
> met hout omgaan...
> Ik heb dit blok afgelopen najaar gekocht van
> iemand van de LRCH. Er zit een Holey carburateur
> op en een edelbrock inlaatspruitstuk, daarnaast
> rijd ie op LPG en zit er een edelbrock luchtfilter
> op. Geen idee of dat de klus moeilijker zou
> maken.
> De koppen waren volgens de verkoper een jaar of 6
> geleden gereviseerd.
> Met iemand die me hierin begeleidt durf ik het wel
> aan. Ik wil het ook graag zelf leren doen. De
> reden dat ik de klussen heb uitbesteed de laatste
> tijd is omdat ik midden in een verbouwing zit en
> het dus wat sneller gefikst wilde hebben. Maar
> leren doe je alleen door het te doen.
> Ik zal mijn moed en vertrouwen weer eens bij
> elkaar gaan schrapen, misschien dat er iets moois
> uit zal bloeien. In ieder geval bedankt voor
> jullie positieve antwoorden.
>
> Groet, Maikel
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: za 08 jan 2011, 21:36
door Kaaskop
Hoi Gerrit,
Dat is alvast een meevaller met zo'n Holley dan. Je hebt het over composiet pakkingen, zijn deze beter dan de originele dan? Is het ook noodzakelijk de boutjes die er nu in zitten te vervangen? Wat voor set en waar kan ik het beste bestellen? Ik weet dat Paddocks goedkoop is, maar ook goed wat betreft kwaliteit? Oh ja, zouden jullie ook verder kijken naar andere delen van de motor als de koppen eraf zijn?
Groet, Maikel
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: za 08 jan 2011, 21:43
door Apke
Ook ik ben ooit gestopt met het laten onderhouden van mijn Landrover en alles zelf gaan doen.
Een nieuwe hobby.
Balen als je auto het niet doet, maar als sleutelen je nieuwe hobby wordt vang je twee vliegen in 1 klap: of je rijd er in, of je sleutelt er aan.
Oh, ik zal je vast verklappen dat de eerste keer een koppakking erg spannend is, maar er zijn handleidingen genoeg te vinden waarin dit stap voor stap beschreven staat (en mensen genoeg die je wel willen helpen).
Als je klaar bent en alles zit weer in elkaar, dan ga je in je auto zitten, draai je de sleutel om en ....... hoor je het geweldige geluid van de door jou gerepareerde motor
Apke
Beheerder PrikkersWinkel
larrie-nu.jpg --> mod_embed_images_loadimage('38c86daeb3f18d24abe0d9b5580ea193', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.matteman.nl%2Fimages%2Flarrie-nu.jpg', 'http://www.matteman.nl/images/larrie-nu.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.matteman.nl%2Fimages%2Flarrie-nu.jpg', '', 13381312, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Larrie - Serie III 109 Stawag (in onderhoud)
Duck - Disco 2 TD5 (voorlopige naam)
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: zo 09 jan 2011, 11:55
door G-men (Gargamel)
De modernere V8 blokken zijn voorzien van een moderne composiet koppakking.
De oude 3.5 heeft standaard een metalen koppakking, die na vele vele kilometers weleens gaat lekken.
Nadeel is dat de composiet koppakkingen iets dikker zijn, en je dus een iets lagere compressie krijgt.
Overigens is er ook voor de valley gasket ook een composiet versie beschikbaar. die zou ik zeker nemen.
Paddock, LRseries.... ze verkopen allemaal pakkingen. Ik koop regelmatig bij paddock; maar voor dit soort vitale onderdelen gebruik ik toch liever origineel of OEM.
Dit zijn geen dingen die je latrer weer los wilt halen, better safe then sorry. Om diezelfde reden zou ik ook een set nieuwe kopbouten gebruiken. (Hoewel de 3.5 geen rekbouten gebruikt en je ze in theorie dus wel kunt hergebruiken)
Bekende leverandciers als Budget en Vis hebben het zeker op voorraad.
Gerrit
Kaaskop Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hoi Gerrit,
>
> Dat is alvast een meevaller met zo'n Holley dan.
> Je hebt het over composiet pakkingen, zijn deze
> beter dan de originele dan? Is het ook
> noodzakelijk de boutjes die er nu in zitten te
> vervangen? Wat voor set en waar kan ik het beste
> bestellen? Ik weet dat Paddocks goedkoop is, maar
> ook goed wat betreft kwaliteit? Oh ja, zouden
> jullie ook verder kijken naar andere delen van de
> motor als de koppen eraf zijn?
>
> Groet, Maikel
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: ma 10 jan 2011, 19:39
door Kaaskop
Oke dank je.
Gr. Maikel
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: ma 10 jan 2011, 19:44
door Kaaskop
Ik ga proberen mijn auto wat meer als auto "erbij" te gaan zien, zodat als er wat mee is ik er op mijn gemak aan kan werken.
Ik heb best al wat reparaties gedaan aan mijn auto, zoals wiellagers, benzinefilter, achterbalk vervangen, da's al heel wat voor mijn doen. Voor een ander peanuts, voor mij nu ook. Aan de motor sleutelen is gewoon een nieuw hoofdstuk, maar ook dat gaat wel lukken.
Groet, Maikel
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: di 11 jan 2011, 11:45
door Bob Knipscheer
Hoi Maikel,
je bent eens bij mij foto's komen maken van mijn versnellingsbak. Ik lees dat je nog niet echt veel geluk hebt gehad met je auto.
Ik wil je best met een of ander helpen hoor. Ik heb ook een momentsleutel die je mag lenen.
Ik zou ook gelijk even kijken of de nokkenas versleten is, als je dan toch aan de slag gaat. Rond de 250.000km moet sowieso de nokkenas en de distributieketting vervangen worden dus als je bijna op dat getal zit kun je dat maar beter ook gelijk doen.
Bob
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: di 11 jan 2011, 12:07
door Boelo
Hey Maikel,
Je mag die mooie early One Ten niet wegdoen hoor, we moeten wel wat deelnemers hebben voor de toekomstige EOTM (early OneTen meeting) !! Gewoon zelf repareren en er de tijd voor nemen, koop tijdelijk een goedkoop gebakje ernaast, saxootje of weet ik wat, dan blijf je mobiel en kost het niet veel (extra). Het kan ook anders, een tijdelijk ander blok, zodat je je eigen blok in alle rust kunt aanpakken. Op de paginamarkt staat een 3,5 te koop voor niet veel geld icm een automaat, die bak verkoop je wel weer, in een weekend prop je die tijdelijke motor erin! Zo blijf je ook mobiel zonder auto ernaast.
Maar niet wegdoen hoor!! Ik begin ze echt steeds mooier te vinden die vroege 110 met series deuren en panelen!! Wordt zeldzamer en moeilijker te vinden in originele staat, dus weet wat je hebt
Groet Boelo
LR groet,
Boelo
Foto-4WZOB63J.jpg --> mod_embed_images_loadimage('08545aaf00b370e7e13a082cb6e8d5d0', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-4WZOB63J.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-4WZOB63J.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-4WZOB63J.jpg', '', 13394164, 600, 600, 'Loading image ...', false);
LR 110 CSW V8 1984
RRC V8 1971
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: di 11 jan 2011, 12:51
door Jack
EOTM ik doe mee....
www.BosRover.nl
bosrover.jpg --> mod_embed_images_loadimage('a98d073e687c6eec52032003b363e8e1', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.bosrover.nl%2Fimages%2Fbosrover.jpg', 'http://www.bosrover.nl/images/bosrover.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.bosrover.nl%2Fimages%2Fbosrover.jpg', '', 13394382, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: di 11 jan 2011, 12:58
door Boelo
Haha, perfect man, ik weet dat Gerrit ook mee doet. Tzt zal ik er werk van maken, maar eerst moet mijn auto af zijn!
Die ziet er nu zo uit: Foto-CV664NJM.jpg --> mod_embed_images_loadimage('f26ba8584937a221ac94bf486becc6bc', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-CV664NJM.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-CV664NJM.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-CV664NJM.jpg', '', 13394421, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Dus moet nog ff hard doorwerken om hem van de zomer klaar te hebben!!
Groet Boelo
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: di 11 jan 2011, 20:22
door G-men (Gargamel)
Ik laat me wel overhalen.... hoewel het bij mij ook begint te kriebelen om de koets eens goed aan te pakken. Verf wordt steeds dunner, en met die deuk in de linker safarideur.....
Gerrit
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: di 11 jan 2011, 20:36
door Boelo
Wel origineel houden hè Gerrit!
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: di 11 jan 2011, 21:26
door sjorsboomschors/aka/PP
Jack Schreef:
-------------------------------------------------------
> EOTM ik doe mee....
moi aussi!! ( '84-er 110")
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: wo 12 jan 2011, 07:30
door Jack
Wow, ziet er goed uit hoor, compliment.
www.BosRover.nl
bosrover.jpg --> mod_embed_images_loadimage('06d0ff7cd7d6ef650b06766485e469f4', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.bosrover.nl%2Fimages%2Fbosrover.jpg', 'http://www.bosrover.nl/images/bosrover.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.bosrover.nl%2Fimages%2Fbosrover.jpg', '', 13398854, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: wo 12 jan 2011, 17:01
door Jos Daalmans
Hoi Boelo,
De basis is er al, nog een hééééééél lang weekend en dan moet je de sleutel kunnen omdraaien.
Ziet er heel strak uit, en succes met jouw klus,
Jos
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: wo 12 jan 2011, 19:00
door Kaaskop
Hoi Boelo,
Dank je voor je advies, mijn 110 is er een met draairaampjes voor en achter. Valt hij dan ook in dezelfde categorie van EOT's? Mocht dat zo zijn vind ik het natuurlijk ook van levensbelang hierbij te zijn
Je werk tot nog toe ziet er erg mooi uit, wat een uitdaging om hem zo van scratch weer op te bouwen, complimenten!
Groet, Maikel
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: wo 12 jan 2011, 19:10
door Kaaskop
Hoi Bob,
De laatste tijd niet echt nee, maar ik heb er wel al heel veel plezier van gehad.
Heel aardig van je dat je je hulp aanbiedt, ik zal het onthouden. RoyB heeft zijn hulp ook aangeboden en daar wil ik graag gebruik van maken en doe graag wat voor hem terug! Maar mocht ik erop willen terugkomen dan hoor je het. Hoe gaat het met jou mooie 110? Heb je al een tunnel gevonden voor je lt85?
Groet Maikel
Re: moet ik effe kwijt...
Geplaatst: vr 14 jan 2011, 14:21
door Bob Knipscheer
Mijn 110 is zo goed als af. Heb ook zelf nog de LPG installatie erin gehangen. Als je daaraan begint blijkt het ook wel mee te vallen. Die tunnel kon ik niet vinden en heb een andere tunnel pas gemaakt en dat zit ook goed.
Nu zoek ik alleen nog de bedieningsstangen naar de tussenbak nog. (ik heb zelf maar wat gelast van draadeinde voorlopig)
Succes met de v8
Bob