Pagina 1 van 1

Conversie

Geplaatst: za 27 nov 2010, 20:57
door rmrigter
Hallo, wie kan mij vertellen wat erbij komt kijken voor een conversie van een peugeot 2,5td motor naar een 200tdi motor. Ik denk dat de motorsteunen anders zijn. Is een conversie naar een 200 tdi eenvoudig te doen? Of misschien adviseren jullie wel om het peugeot blok te houden. Maar waar haal ik dan eventuele onderdeln vandaan. In ieder geval veel vragen over de peugeot 2,5 TD blok.

Mvrgr,


Rene

Re: Conversie

Geplaatst: za 27 nov 2010, 21:40
door Exfietser
Wat voor v-bak heb je. Wat voor auto moet het in enz, enz. Of heb je mischien een peugeot 205 o.i.d.

Arnold.



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/11/2010 20:42 door Exfietser.

Re: Conversie

Geplaatst: za 27 nov 2010, 21:52
door Maurice Bastings
Kijk eens op mijn site. Geen Peugeot maar wel een 200 Tdi conversie.

Maurice Bastings

Defender 110 met 200 Tdi
Defender 127 met 3.5 Tdi
Range Rover Classic V8 EFI

[mauricebastings.jouwweb.nl]

Re: Conversie

Geplaatst: za 27 nov 2010, 22:42
door sjorsboomschors/aka/PP
205 heeft een 1.9 atmospherisch blok, wel ok btw, met 800 kg auto, 60 pk en 60 liter tank kwam ik ruim 900 km ver ( met 120-130 km/u gemiddeld)



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/11/2010 21:49 door sjorsboomschors/aka/PP.

Re: Conversie (OT)

Geplaatst: za 27 nov 2010, 23:43
door Marc-my-Words
We dwalen wat af, maar met een Renault 19 GTD (en daarvoor een R 11 GTD) reed ik tot meer dan 1000 km op een tank (maar alleen als ik in een goed bui was).