paddock
-
wschutte
paddock
Dag Prikkers, 'k krijg een error melding bij het plaatsen van een order bij paddock. na het clicken op "order now" krijg ik een licht blauw kadertje met de melding: cannot display page error 500...... Hebben meer mensen hier last van of ligt het aan mijn computer/verbinding. Groet Wiecher.
-
Ruben Hummel
Re: paddock
Beste Wieger,
Dit probleem heb vaker als ik vanuit een een opgeslagen 'quote' werk. Ik weet niet of jij dat ook hebt gedaan? Wellicht kun je de order opnieuw maken en gelijk versturen.
Gezien de grootte van mjin bewaarde 'quote' heb ik een screenshot gemaakt en heb ik deze gemaild naar paddock. (Mijn ervaring: Je kunt wel daarna het beste bellen, mail gaat niet altijd even vlot bij Paddock)
Spulletjes binnen een paar dagen thuis gekregen.
Succes,
Groeten,
Ruben
Dit probleem heb vaker als ik vanuit een een opgeslagen 'quote' werk. Ik weet niet of jij dat ook hebt gedaan? Wellicht kun je de order opnieuw maken en gelijk versturen.
Gezien de grootte van mjin bewaarde 'quote' heb ik een screenshot gemaakt en heb ik deze gemaild naar paddock. (Mijn ervaring: Je kunt wel daarna het beste bellen, mail gaat niet altijd even vlot bij Paddock)
Spulletjes binnen een paar dagen thuis gekregen.
Succes,
Groeten,
Ruben