pakkingmateriaal

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Michiel 109 V8

pakkingmateriaal

Bericht door Michiel 109 V8 »

Bonjour,

Weet iemand of je tegenwoordig ook goed pakkingmateriaal van de rol kan kopen?

Toen ik nog aan m'n MT5-je sleutelde hadden ze alleen dat bruine karton wat, in ieder geval bij mij, nooit goed werkte, knetter hard werd en begon te lekken.

Ik zoek eigenlijk dat mooie blauwe of roze 'flexibele' pakking materiaal wat je tegenkomt bij de originele laro pakking sets.

Thx,

Michiel

sjorsboomschors/aka/PP

Re: pakkingmateriaal

Bericht door sjorsboomschors/aka/PP »

loctite??
Cadarn

Bericht door Cadarn »

Moet gewoon te koop zijn bij de betere automaterialenhandel. Is wel in verschillende diktes gemaakt
keesN

Bericht door keesN »

[www.frost-auto.nl]

Deze heeft nogal wat.
Zelf gebruik ik minimaal 0.6 mm.
Door "schande" wijsgeworden. Een keer pakkingpapier van 0.3 mm gebruikt (te dun), heeft me 2 dagen sleutelen opgeleverd.
zo'n vel van 50 x 100 kun je nogal wat pakkingen uit knippen.

suc6
Kees
huib

Bericht door huib »

voor nood wel eens tetra pak gebruikt (pak jus de orange) nooit meer gelekt.
groet Huib
Cadarn

Bericht door Cadarn »

Schitterende noodoplossing!
Ik vraag me alleen af of je in deze gevallen niet net zo goed wegkomt met siliconenpakking. Heb ik standaard bij me. Is goed bruikbaar op elke plek waar een papieren of andere dunne pakking wordt gebruikt
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Zowel Klinger als Eriks hebben bijna alle denkbare pakkingsoorten in hun leveringspakket.
Eriks levert zeker aan particulieren, maar van Klinger weet ik dat niet.

Dennis B
Michiel 109 V8

Thx so far,

Bij Frost zit idd wel wat bruikbaars. Vooral de kurkpakking is interessant. De overige .6mm vind ik eigenlijk nog steeds te dun. Prima voor een moderne bak maar eentje van 30 jaar en een ruig leven achter de rug heb ik liever wat meer marge.

En al die vloeibare pakking ben ik niet echt fan van, komt vaak op plaatsen waar je het juist niet wilt en je bent 'uren' bezig de pasvlakken op te schonen als je het later nog eens los moet maken.

Greetz,

Michiel
Michiel 109 V8

Thx Dennis,

Dit is precies wat ik zoek. Enig idee wat zo'n vel ongeveer zou moeten kosten? (vezelplaat novapress).
Dennis101

Bericht door Dennis101 »

Nee helaas, in mijn huidige werk ben ik niet meer bij de bestellingen van materialen betrokken dus kan ik het ook niet meer gemakkelijk opzoeken.

Dennis B
Plaats reactie