hoi
weet iemand wat gas inbouw kost met ook de kop aanpassen . in een serie 3 88
mischien ander werk zonder bedrijfswagen en zal dus ongeveer 850 km per maand moeten rijden ,
of raad iemand mee dat af ik serie 3 <is allemaal 80 / 70 km per wegen>
en is het te doen kwa onderhoud mijn serie is verder is goede staat.
groet paul serie 3 88
gas inbouw
-
Dirk109
Re: gas inbouw
Hallo Paul de kop hoeft niet direkt aangepast te worden al zou het wel beter zijn.
Je kan er eerst gewoon mee rijden en als er problemen onstaan als nog laten doen.
Ik zou me wel afvragen wil ik wel zoveel km in de serie rijden?Het is natuurlijk al een oudere auto
die mogelijk wel andere problemen geeft.Naar je werk is een comfort ritje wel beter natuurlijk.
Alles is afhankelijk van de km die het blok gelopen heeft.Bij veel km zou ik er niet zo gauw meer aan beginnen.Of op voorhand al andere zittingen er in kan ook.Mijn serie heeft altijd op gas gelopen met nu 80000km en is nog in topconditie.
Misschien als je werk doorgaat een goedkoop forenze bakkie kopen?
Succes dirk109
Je kan er eerst gewoon mee rijden en als er problemen onstaan als nog laten doen.
Ik zou me wel afvragen wil ik wel zoveel km in de serie rijden?Het is natuurlijk al een oudere auto
die mogelijk wel andere problemen geeft.Naar je werk is een comfort ritje wel beter natuurlijk.
Alles is afhankelijk van de km die het blok gelopen heeft.Bij veel km zou ik er niet zo gauw meer aan beginnen.Of op voorhand al andere zittingen er in kan ook.Mijn serie heeft altijd op gas gelopen met nu 80000km en is nog in topconditie.
Misschien als je werk doorgaat een goedkoop forenze bakkie kopen?
Succes dirk109