3MB vs 5MB 2.25 benzine
Geplaatst: di 03 aug 2010, 11:05
de uiterlijke verschillen tussen de 3MB en de 5MB heb ik al even scherp, de redenering dat een 5MB 'beter' is als we het hebben over een 2.25 diesel heb ik ook regelmatig voorbij zien komen
maarrr.... zijn er bij de benzinevariant in de praktijk merkbare verschillen (in gebruik en/of kwalitatief) tussen de 3MB of 5MB gelagerde krukassen?
en willem-wever-vraag-2; past een 5MB-blok zomaar op de plek van een 3MB of zijn daar nog aanpassingen voor nodig aan bak/vliegwielhuis/motorsteun oid?
robert
blub.jpg --> mod_embed_images_loadimage('fdd2a696b4daeef5f75f3840a093a165', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.s43.nl%2Flaro%2Fblub.jpg', 'http://www.s43.nl/laro/blub.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.s43.nl%2Flaro%2Fblub.jpg', '', 12573200, 600, 600, 'Loading image ...', false);
SIII 88 2.25 LPG/benzine - 1977
[boesmanblog.wordpress.com]
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/08/2010 09:07 door RoadRocket.
maarrr.... zijn er bij de benzinevariant in de praktijk merkbare verschillen (in gebruik en/of kwalitatief) tussen de 3MB of 5MB gelagerde krukassen?
en willem-wever-vraag-2; past een 5MB-blok zomaar op de plek van een 3MB of zijn daar nog aanpassingen voor nodig aan bak/vliegwielhuis/motorsteun oid?
robert
blub.jpg --> mod_embed_images_loadimage('fdd2a696b4daeef5f75f3840a093a165', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.s43.nl%2Flaro%2Fblub.jpg', 'http://www.s43.nl/laro/blub.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.s43.nl%2Flaro%2Fblub.jpg', '', 12573200, 600, 600, 'Loading image ...', false);
SIII 88 2.25 LPG/benzine - 1977
[boesmanblog.wordpress.com]
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/08/2010 09:07 door RoadRocket.