defender met italiaanse bedrading?
Geplaatst: di 20 jul 2010, 17:42
Hoi,
Wat ik nu weer heb.
Zet een toerenteller op de plek van de klok. Dus een extra draad van groen/wit dashboard naar de + van de toerenteller.
Prachtig draaien. Week later Arb lierbumper erop met extra knipperlichten.
Dus gaat op het dashboard het extra controlelampje aan dat ik de knipperlichten van de kar het doen.
Ook prima.
Kar erachter, stekker erin ,dashboard uit.Dus geen toerenteller,kmteller temperatuurmeter,knipperlichten, maar wel dashboardverlichting
Alle zekeringen intact. Dus extra draad geprobeerd en alles deed het weer.Toen een officiele voedingsdraad van de achterruitverwarming afgetakt en gesoldeerd. Zet hem op contact, begint spontaan de ruitensproeier achter te draaien.
die het nooit gedaan had. Toen uiteindelijk maar de stekker van het pompje gehaald.
Maar het is nog steeds onduidelijk dat de groen/wit het ineens begeeft zonder dat er een zekering stuk is.
Iemand nog ideeen?
Grt Erik
Wat ik nu weer heb.
Zet een toerenteller op de plek van de klok. Dus een extra draad van groen/wit dashboard naar de + van de toerenteller.
Prachtig draaien. Week later Arb lierbumper erop met extra knipperlichten.
Dus gaat op het dashboard het extra controlelampje aan dat ik de knipperlichten van de kar het doen.
Ook prima.
Kar erachter, stekker erin ,dashboard uit.Dus geen toerenteller,kmteller temperatuurmeter,knipperlichten, maar wel dashboardverlichting
Alle zekeringen intact. Dus extra draad geprobeerd en alles deed het weer.Toen een officiele voedingsdraad van de achterruitverwarming afgetakt en gesoldeerd. Zet hem op contact, begint spontaan de ruitensproeier achter te draaien.
die het nooit gedaan had. Toen uiteindelijk maar de stekker van het pompje gehaald.
Maar het is nog steeds onduidelijk dat de groen/wit het ineens begeeft zonder dat er een zekering stuk is.
Iemand nog ideeen?
Grt Erik