RDW/APK en laswerk
Geplaatst: zo 02 mei 2010, 12:35
Beste forumleden,
Nu dacht ik aardig voorbereid te zijn om mijn eerste Land Rover Defender uit Engeland te gaan halen en op Nederlands kenteken te laten zetten. Ben persoonlijk naar het RDW keuringstation geweest waar men mij vertelde dat voor het krijgen van een Ned. kenteken de identificatie eigenlijk het enige is waar men op let. M.a.w. kloppen de nummers met de papieren. Apk kan inderdaad later waarbij de verlichting buiten de normale APK eisen aangepast moet worden.
Toch hoor ik soms dat aan bepaalde plaatsen op/aan het chassis niet gelast mag zijn. Als dit wel het geval is dat is het verkrijgen van een Ned. kenteken uitgesloten.
Ik heb gezocht op het forum maar vond hier geen antwoord op. Wie heeft ervaring hiermee of kan er iets over vertellen?
Nu dacht ik aardig voorbereid te zijn om mijn eerste Land Rover Defender uit Engeland te gaan halen en op Nederlands kenteken te laten zetten. Ben persoonlijk naar het RDW keuringstation geweest waar men mij vertelde dat voor het krijgen van een Ned. kenteken de identificatie eigenlijk het enige is waar men op let. M.a.w. kloppen de nummers met de papieren. Apk kan inderdaad later waarbij de verlichting buiten de normale APK eisen aangepast moet worden.
Toch hoor ik soms dat aan bepaalde plaatsen op/aan het chassis niet gelast mag zijn. Als dit wel het geval is dat is het verkrijgen van een Ned. kenteken uitgesloten.
Ik heb gezocht op het forum maar vond hier geen antwoord op. Wie heeft ervaring hiermee of kan er iets over vertellen?