Motorsteunen/rubbers bij conversie
Geplaatst: ma 05 apr 2010, 13:47
Hoi,
Ik ben bezig om een 200tdi in te bouwen in een One-ten waar eerder een 2.25 benzine motor in zat.De benzine motor is er al uit en de ``nieuwe ``diesel kan er al bijna in.
Nu vroeg ik mij af hoe het zat met de motor steunen en rubbers. In de Discovery waar de 200tdi uitkomt zaten hele grote soepele rubbers ook is hierin de bak op soepele rubbers geplaatst. Terwijl in mijn 110 de motor gewoon op rubberblokken lag. De originele motorrubbers voor een 2.25 benzine.
Wie weet wat ik nu het beste kan doen? Alles op soepele rubbers maken incl. bak. Of motoren met de huidige steunen op nieuwe rubbers voor een 2.5 diesel.
Is het ook bekend of in de huidige chassis steunen kan gebruiken of dienen deze te worden verplaatst?
Graag hoor ik jullie ervaringen.
Groet,
Richard Werkman
Ik ben bezig om een 200tdi in te bouwen in een One-ten waar eerder een 2.25 benzine motor in zat.De benzine motor is er al uit en de ``nieuwe ``diesel kan er al bijna in.
Nu vroeg ik mij af hoe het zat met de motor steunen en rubbers. In de Discovery waar de 200tdi uitkomt zaten hele grote soepele rubbers ook is hierin de bak op soepele rubbers geplaatst. Terwijl in mijn 110 de motor gewoon op rubberblokken lag. De originele motorrubbers voor een 2.25 benzine.
Wie weet wat ik nu het beste kan doen? Alles op soepele rubbers maken incl. bak. Of motoren met de huidige steunen op nieuwe rubbers voor een 2.5 diesel.
Is het ook bekend of in de huidige chassis steunen kan gebruiken of dienen deze te worden verplaatst?
Graag hoor ik jullie ervaringen.
Groet,
Richard Werkman