HH,
Het inhouden is nog niet geheel weg, maar het vernieuwen van de gehele kabelboom heeft wel een boel onduidelijke storingen, complete uitval of verkeerde aansturingen van de pompvertsuivers weggenomen.
Nu heb ik nog één foutmelding over; potmeter gaspedaal, kan natuurlijk ook bedrading zijn.
Wie weet of een nieuwe potmeter zonder meer 1 op 1 uit te wisselen is, is er nog een aanpassing nodig in de ecu of een basis instelling bij montage?
Wie weet of de kabelboom vanaf de potmeter tot ................loopt een afzonderlijk bestelnummer heeft of zit ik dan ook vast aan een complete boom?
Nu bedankt alvast maar weer voor de antwoorden waar ik wat mee kan.
Remco
gaspedaal sensor td5
-
Andrew Colville
Re: gaspedaal sensor td5
als je probleemen met het gaspedaal hebt wissel je het hele ding, let wel even op of je een 2 of 3 axis variant hebt, neem voor de zekerheid de laaste 2 letters en 6 cijfers van je chassis nummer mee als je een nieuwe gaat halen.
De gaspendaalen zijn niet duur, Volgens mij heb ik er zelfs ergens nog eentje liggen voor de defender nu ik er aan denk!! moet ik even gaan zoeken.
het inhouden komt door een dood punt, met een nanocom kun jedeze eenvoudig vinden en ook met de dealer uitleesaperatuur moet je het punt van inhouden kunnen zien.
Groetjes Andrew
De gaspendaalen zijn niet duur, Volgens mij heb ik er zelfs ergens nog eentje liggen voor de defender nu ik er aan denk!! moet ik even gaan zoeken.
het inhouden komt door een dood punt, met een nanocom kun jedeze eenvoudig vinden en ook met de dealer uitleesaperatuur moet je het punt van inhouden kunnen zien.
Groetjes Andrew
-
remco bouterse
HH,
Alvast bedankt voor je reactie.
Helaas is het punt van inhouden te pas en te onpas merkbaar.
Dat wat wel merkbaar is; het is afhankelijk is van de buitentemperatuur. Hoe kouder hoe vaker het probleem zich voordoet.
Zal inderdaad eerst eens beginnen met de sensor uit te wisselen.
Remco
Alvast bedankt voor je reactie.
Helaas is het punt van inhouden te pas en te onpas merkbaar.
Dat wat wel merkbaar is; het is afhankelijk is van de buitentemperatuur. Hoe kouder hoe vaker het probleem zich voordoet.
Zal inderdaad eerst eens beginnen met de sensor uit te wisselen.
Remco
-
Andrew Colville
Ik heb het gaspedaal nog liggen Mocht je intresse hebben neem contact op door mijn naam te klikken.
het gaspedaal sensortje kun je niet los vervangen als je een nieuwe besteld bij een van de velen leveraciers dan krijg je een kompleeten gespedaal thuisgesuurd deze zit met 4 boutjes vast op het schutbord en natuurlijk een stekker op de potmeter zelf.
let wel dat er twee types zijn 2 & 3 axis
groetjes Andrew
het gaspedaal sensortje kun je niet los vervangen als je een nieuwe besteld bij een van de velen leveraciers dan krijg je een kompleeten gespedaal thuisgesuurd deze zit met 4 boutjes vast op het schutbord en natuurlijk een stekker op de potmeter zelf.
let wel dat er twee types zijn 2 & 3 axis
groetjes Andrew