SWAP naar 2,8TD Isuzu gedaan, maar nu een klein vraagje
Geplaatst: zo 21 feb 2010, 21:48
Hoi Allemaal,
Vanmiddag hebben we de V8 vervangen voor een 2.8TD van Isuzu. Wat een bereklus zeg zo'n motorwissel, en dan was dit een motor die al eerder in een rrc gezeten had, dus alles paste al. Lopen doet hij nog niet dat is net iets te veel van het goede.
Aangezien er meerdere prikkers zijn die met een 2.8td isuzu motor (direct ingespoten diesel) rondrijden ben ik heel benieuwd of de koudweer startfunctie, dat is het relais dat bovenop de inspuitpomp zit en zorgt voor een inspuitvervroeging, alleen wordt bekrachtigd tijdens het starten of wordt hij gestuurd door een temperatuursensor.
Ik ben heel benieuwd, er lopen wel genoeg draden over dat blok maar waar alles voor is is mij niet helemaal duidelijk.
Groet, Sjoerd
Die het mooie geluid en acceleratie van zijn supervachtje wel gaat missen.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/02/2010 21:11 door offroadanimal.
Vanmiddag hebben we de V8 vervangen voor een 2.8TD van Isuzu. Wat een bereklus zeg zo'n motorwissel, en dan was dit een motor die al eerder in een rrc gezeten had, dus alles paste al. Lopen doet hij nog niet dat is net iets te veel van het goede.
Aangezien er meerdere prikkers zijn die met een 2.8td isuzu motor (direct ingespoten diesel) rondrijden ben ik heel benieuwd of de koudweer startfunctie, dat is het relais dat bovenop de inspuitpomp zit en zorgt voor een inspuitvervroeging, alleen wordt bekrachtigd tijdens het starten of wordt hij gestuurd door een temperatuursensor.
Ik ben heel benieuwd, er lopen wel genoeg draden over dat blok maar waar alles voor is is mij niet helemaal duidelijk.
Groet, Sjoerd
Die het mooie geluid en acceleratie van zijn supervachtje wel gaat missen.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 21/02/2010 21:11 door offroadanimal.