Pagina 1 van 1
Ik krijg ook al fanmail...
Geplaatst: vr 05 feb 2010, 17:44
door Madcap
Tussen de bulk emails die ik krijg vond ik dit wel een aardige:
[www.molblog.nl]
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/02/2010 17:00 door Willem 'MadCap'.
Re: Ik krijg ook al fanmail...
Geplaatst: vr 05 feb 2010, 18:51
door Tinus 110
zo zullen er wel meer blogs, artikelen en verhalen zijn - niet beperkt tot alleen Landrover dealers.
wel zou ik als merk het als een kans zien om deze ontevreden klanten tot ambassadeurs van je merk te maken ipv ze als bedreiging zien.
Jeff Jarvis heeft er een mooi boek over geschreven - waarbij vooral zijn eigen ervaring met Dell boekdelen bespreekt.
web.jpg --> mod_embed_images_loadimage('335f8a72a5aa6e8cbec2d0f7e20a6fd3', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fgallery.me.com%2Ftenbroeke%2F100110%2F9789045800691-150%2Fweb.jpg%3Fver%3D12653881520001', 'http://gallery.me.com/tenbroeke/100110/9789045800691-150/web.jpg?ver=12653881520001', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fgallery.me.com%2Ftenbroeke%2F100110%2F9789045800691-150%2Fweb.jpg%3Fver%3D12653881520001', '', 10739362, 600, 600, 'Loading image ...', false);
[twitter.com]
web.jpg --> mod_embed_images_loadimage('4d96ec3c5b04ba7f4eb29f02a06ad52c', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fgallery.me.com%2Ftenbroeke%2F100150%2FDSC_1260small%2Fweb.jpg%3Fver%3D12963341170001', 'http://gallery.me.com/tenbroeke/100150/DSC_1260small/web.jpg?ver=12963341170001', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fgallery.me.com%2Ftenbroeke%2F100150%2FDSC_1260small%2Fweb.jpg%3Fver%3D12963341170001', '', 10739362, 600, 600, 'Loading image ...', false);
One-Ten 200Tdi SW - momenteel kamperend op www.campingmaka.be !
Re: Ik krijg ook al fanmail...
Geplaatst: vr 05 feb 2010, 19:35
door Madcap
Sommige klanten kun je niet tevreden krijgen, en sommige problemen zijn niet op te lossen, iedereen maakt fouten, weet er alles van. Maar "ervaar wat Go Beyond betekend" is op dit moment wel een statement.
Re: Ik krijg ook al fanmail...
Geplaatst: vr 05 feb 2010, 20:11
door D&G
Willem, Soms is er sprake van een uitzichtloze situatie en moet je er, in het belang van jezelf maar ook van anderen, de stekker uitrekken. Wat heeft het voor een zin om op een prikbord waar iedereen Land Rover een min of meer warm hart toe draagt doorlopend over je problemen met jouw 130 te gaan uitwijden.
We weten dat je het moeilijk heb en dat de mand met zure appels nog lang niet leeg is maar een positieve inbreng van jouw kant zou wel eens leuk zijn.
Gerard
Re: Ik krijg ook al fanmail...
Geplaatst: vr 05 feb 2010, 20:13
door Madcap
Oke: [www.alsikertijdvoorheb.blogspot.com]
(Ik beloof, als mijn 130 het goed doet zal ik alleen nog maar positive berichten plaatsen, zo waarlijk helpe mij Land Rover Ltd. almachtig)
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/02/2010 19:24 door Willem 'MadCap'.
Re: Ik krijg ook al fanmail...
Geplaatst: vr 05 feb 2010, 23:51
door bram-rrc
Wat een onzin, ik zou ook niks positiefs in te brengen hebben als ik in Willem zijn situatie zat.
Als de beste man niks positiefs met die bak meemaakt, kan hij daar ook niet over schrijven.
En wat is het belang voor anderen als hij dit niet meer doet? Krijg je er een naar gevoel van Gerard?
vraag het me zomaar af hoor..
Re: Ik krijg ook al fanmail...
Geplaatst: za 06 feb 2010, 00:17
door Bob met Piet
Nou hoeveel goeie bultneuzen rijden er rond? Daar hoor je nooit iets over. Is er maar een in Nederland en dat is die van jou?
Sla met je vuist op tafel of koop een andere auto(ik denk alleen dat, door je uitgebreidde verhalen, niemand meer die auto wil hebben(lees:hebben, niet kopen).
Zoals laatst gepost: altijd ziek, maar nooit dood (blijft ook in mijn situatie nog steeds van toepassing)
Groet Bob
Ninety 1985 2.5D n/a 200TDI Disco powerrrrrrrr
--> mod_embed_images_loadimage('0688e8887c252e4b32dd65744b109925', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Flandrover.startpagina.nl%2Fprikbord%2Ffile.php%3F1162%2Cfile%3D101%2Cfilename%3Dlaro.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/file.php?1162,file=101,filename=laro.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Flandrover.startpagina.nl%2Fprikbord%2Ffile.php%3F1162%2Cfile%3D101%2Cfilename%3Dlaro.jpg', '', 10742129, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Re: Ik krijg ook al fanmail...
Geplaatst: za 06 feb 2010, 00:17
door Leo
Wat wel opvalt is dat altijd dezelfde mensen problemen hebben met de dealers.
Eerst UAB, dan schaap, noem maar op.
Re: Ik krijg ook al fanmail...
Geplaatst: za 06 feb 2010, 00:22
door EvertJan
Moeten er hier dan echt alleen maar hosanna en joepie wat een leuke auto verhalen worden gepost. Ik hoop het niet. Het is leuk als iets goed gaat, maar ook interessant als iets niet goed gaat.
Evert Jan
SIII Ambulance
Re: Ik krijg ook al fanmail...
Geplaatst: za 06 feb 2010, 00:46
door Madcap
Wat mij vooral opvalt is dat de meeste mensen die problemen hebben met een dealer het na enige tijd voor gezien houden. Of ze zijn bang of ze krijgen kadootjes zodat ze hun mond houden. Maar wel overal in kleine kring de dealers af lopen zeiken. Ze kunnen ontzettend goed met stroop smeren bij Land Rover. Van die overgewaardeerde britse arrogantie vermengd met hollandse stompzinnigheid. Ik ben door Sandmann van UAB zo onbeschoft behandeld dat de honden er geen brood van lusten en daarna domweg opgelicht (maak je niet druk, alles staat op papier en ik heb er foto's van) en nu wordt ik door Jacob Schaap de zaak uitgezet omdat men daar blijkbaar niet over vakmensen beschikt om mijn auto binnen 2 jaar storingsvrij te krijgen. En dat pik ik niet. Ik heb een dikke 30.000 euro (ondernemer dus geen bpm en btw) betaald voor iets wat het niet goed doet. Ik heb alle dealers in nederland gevraagd of ze mijn auto goed werkend konden krijgen. Van al die dealers waren er welgeteld 3 die mij geantwoord hebben. 1 wilde mijn auto prepareren voor Marokko (die had het niet goed begrepen), 1 bood aan om er eens over te praten (niet om het probleem op te lossen) en 1 neemt de handschoen op en wellicht gaat mijn 130 daar naar toe, die heeft ballen. Tot op heden heb ik nog geen brief van een advocaat op de mat, maar als die er ligt horen jullie dat als eerste.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 05/02/2010 23:47 door Willem 'MadCap'.
Re: Ik krijg ook al fanmail...
Geplaatst: za 06 feb 2010, 01:14
door pp!
prima hoor Willem, dat je je frustraties hier ventileerd.
ik zou ook tegen de wereld schreeuwen als mijn nieuwe LR deze mankementen zou hebben.
en ik heb uit eerste hand mogen ervaren wat LR dealers in deze contreien doen, aftersales hebben ze nog nooooit van gehoord ( en dat ging om een nieuwe 110 G4, gekocht voor € 45.000 bij een Haarlemse Dealer)
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/02/2010 00:14 door pp!.
Re: Ik krijg ook al fanmail...
Geplaatst: za 06 feb 2010, 01:19
door Edward
Ik heb precies dezelfde 130 als Willem. Die heeft nog geen slag verkeerd gegeven. Toeval?? Mijn vorige Land Rovers (4 stuks) heb ik ook geen problemen mee gehad. Willem liep over zijn 110 ook alleen maar te klagen. Toeval??
Dan ben ik kennelijk de gelukkigste mens van Nederland!! Ik ga morgen meteen een staatslot kopen!
Re: Ik krijg ook al fanmail...
Geplaatst: za 06 feb 2010, 01:40
door vossehoff
Ik denk dat het eerder andersom is, het vervelende toeval is als je net de slechte 130 krijgt. En je moet toegeven dat er ook wel verdomd veel mis is met dat ding van Willem (ik heb er één uit 1989 die het beter doet), helemaal voor een Landrover van die leeftijd (en voor de prijs die er voor betaald is).
Het is makkelijk praten als je een goed werkende Landrover hebt *even afkloppen* ... beetje oog voor de mensen die minder gelukkig zijn dan jij (of als je dat niet hebt; je hoeft zijn berichten niet te lezen ).
gr Niels
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/02/2010 00:41 door vossehoff.
zo denk ik er over
Geplaatst: za 06 feb 2010, 02:37
door Davy
"je hoeft zijn berichten niet te lezen"
Nee dat klopt, maar met meer dan 70 postings en reacties in 2 weken tijd is ie wel ontzettend aanwezig hier waarmee hij bij mij iig de nodige vermoeidheid en irritatie oproept. Ook al omdat het vaak een herhaling van zetten is. Ik begrijp zijn frustratie, maar om daarmee nou dit prikbord te bombarderen vind ik persoonlijk aardig te veel van het goede. Het lijkt er bijna op dat hij er een dagtaak op na houdt om minstens 3 postings van hemzelf op de eerste pagina te houden. Misschien dat ik er te dom voor ben, maar zn eerdere bericht vandaag 'In de Land Rover naar de disco' draagt in mijn beleving helemaal niks bij aan dit prikbord, en zo zijn er meerder voorbeelden.
Bijna elke posting wordt binnen enkele minuuten na plaatsen nog 1 of 2 x gewijzigd waaruit ik afleid dat hij eerst doet en dan pas denkt. Als hij nou eens per week, of zodra er iets zinnigs te melden is over de voortgang van zijn problemen dit hier zou melden vind ik dit helemaal prima. Maar zoals het nu gaat zie ik het als vervuiling van dit prikbord.
Davy
Die hiermee waarschijnlijk wel de nodige anti-reacties zal krijgen, maar dan maar.
Re: zo denk ik er over
Geplaatst: za 06 feb 2010, 09:04
door vossehoff
Ach, ik zie er gewoon de humor wel van in. Willem is zo ongeveer de impersonatie van wat iedereen weet van Landrover ... het zijn gewoon kl*te auto's die om de haverklap uit elkaar vallen.
Ik heb er gewoon niet zo veel moeite mee dat hij dat steeds herhaald, er zit tenslotte wel een kern van waarheid in. En zijn frustratie omtrend de dealers/importeurs snap ik ook wel een beetje (Landrover dealers hadden 30 jaar geleden al de naam arroganter te zijn dan hun collega's).
Er zijn op dit forum genoeg mensen die steeds weer klagen als hun Landrover stuk gaat, Willem's Landrover gaat gewoon wat vaker stuk dan gemiddeld (voor een nieuwe dan). Maar hij rijd er nog steeds een en wat sommigen blijkbaar missen is dat hij wel degelijk positief reageerd als zijn auto het WEL doet (dat is tenminste wat ik tot nu toe heb gezien).
Ik snap wel waarom mensen zijn klachten wat zat worden, maar aan de andere kant snap ik Willem zijn frustratie ook.
gr Niels
Re: Ik krijg ook al fanmail...
Geplaatst: za 06 feb 2010, 13:31
door Madcap
Als jullie nou allemaal emails naar Land Rover gaan sturen dat je zat wordt van mijn geklaag dan hebben zij nog een reden om er snel wat aan te doen en kan ik de daktenten erop schroeven en lekker met vrouw, kinderen en de hond gaan kamperen.
Victor Kammeraat
Marketing & Sales Manager
vkammera@jaguarlandrover.com
Erwin Oussoren
Field Customer Service Manager
Jaguar Land Rover Netherlands
eoussore@jaguarlandrover.com
technische zaken en garantie:
De heer Lagemaat
llagemaa@jaguarlandrover.com
G.A.J. Hoogerwaard
Manager Customer Service
ghooger1@jaguarlandrover.com
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/02/2010 12:46 door Willem 'MadCap'.