Inschrijven kan weer via www.ambuwintertreffen.nl
Met het programma zijn we druk in de weer... maar boogschieten behoort tot één van de mogelijkheden. Kijken wat het weer doet en of er voldoende kost bijelkaar te ”jagen” valt...
Diegene die op een eerdere posting hebben gereageerd en van plan zijn te komen heb ik al geboekt.
Wij hebben het evenement iets verder naar achteren gedrukt qua data ivm carnaval e.d. maar het ligt in de toekomst dat wij dit meer naar januari willen gaan brengen. Dus bij deze een discussiebiertje.
Mensen die eerder kunnen komen op de vrijdag de 26ste, laat het mij ff weten. Dit ivm de tentopbouw en de nodige ”warming-up”...
Groet,
Gilbert
The Iron Nurse
Inschrijving Ambuwintertreffen 26 t/m 28 febr. 2010
-
Tata-D2
Re: Inschrijving Ambuwintertreffen 26 t/m 28 febr. 2010
Hallo Gilbert,
Is dat treffen alleen voor ambulances of kunnen wij ook komen met Disco en (aftandse) caravan?
We zijn alweer lang toe aan een 'prikkersevenement' na de rustige winterperiode.
Groet, Willem, Felix en Max
Tata-D2.
Is dat treffen alleen voor ambulances of kunnen wij ook komen met Disco en (aftandse) caravan?
We zijn alweer lang toe aan een 'prikkersevenement' na de rustige winterperiode.
Groet, Willem, Felix en Max
Tata-D2.
-
EvertJan
Al gebeurt
Evert Jan
SIII Ambulance
Evert Jan
SIII Ambulance
-
Gert
Het klinkt misschien hard, maar ik zou het zonde vinden als het ambulancetreffen toegangkelijk wordt voor anderssoortigen dan Landrover ambulances. Of dat nu S2a's, S3's, 101's, 110's of iets anders is, maar het moet in den beginne een ambulance zijn. Je kunt de auto wel een eindje verderop parkeren en even komen kijken, maar het ambulanceveldje is bedoeld voor de ambulances.
Toen ik de ambulance had, maar nog zonder kenteken, ben ik er met een tentje bij geweest.
Ohja, ook vrouwen zijn dat weekend ongewenst. "Bier drinken en kut roepen" is natuurlijk het best als er geen vrouwen bij zijn.
Groeten,
Gert
Toen ik de ambulance had, maar nog zonder kenteken, ben ik er met een tentje bij geweest.
Ohja, ook vrouwen zijn dat weekend ongewenst. "Bier drinken en kut roepen" is natuurlijk het best als er geen vrouwen bij zijn.
Groeten,
Gert
-
Tata-D2
Hallo Gert,
Oke. No hard feelings. Maar was het proberen waard.
Veel plezier.
Groet, Willem, Felix en Max.
Tata-D2.
Oke. No hard feelings. Maar was het proberen waard.
Veel plezier.
Groet, Willem, Felix en Max.
Tata-D2.