Gat boren splitpen pignonas
Geplaatst: vr 27 nov 2009, 19:21
Beste allemaal,
Uit de boeken kon ik de info niet halen.
Wanneer de kasteelmoer van de pignonas op het juiste moment is aangedraaid, komt het gat van de splitpen niet overeen.
Is het noodzakelijk om een andere ring (dikte) te monteren, of is het toegestaan een gat te boren ?
Het gaat om een rover differentieel, in dit geval van een S1 maar het concept is ook op de S3 te vinden.
Ik hoor het graag,
Gert
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/11/2009 18:22 door Gert.
Uit de boeken kon ik de info niet halen.
Wanneer de kasteelmoer van de pignonas op het juiste moment is aangedraaid, komt het gat van de splitpen niet overeen.
Is het noodzakelijk om een andere ring (dikte) te monteren, of is het toegestaan een gat te boren ?
Het gaat om een rover differentieel, in dit geval van een S1 maar het concept is ook op de S3 te vinden.
Ik hoor het graag,
Gert
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/11/2009 18:22 door Gert.