Pagina 1 van 1

Gat boren splitpen pignonas

Geplaatst: vr 27 nov 2009, 19:21
door Gert
Beste allemaal,

Uit de boeken kon ik de info niet halen.
Wanneer de kasteelmoer van de pignonas op het juiste moment is aangedraaid, komt het gat van de splitpen niet overeen.
Is het noodzakelijk om een andere ring (dikte) te monteren, of is het toegestaan een gat te boren ?

Het gaat om een rover differentieel, in dit geval van een S1 maar het concept is ook op de S3 te vinden.

Ik hoor het graag,

Gert



1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 27/11/2009 18:22 door Gert.

Re: Gat boren splitpen pignonas

Geplaatst: vr 27 nov 2009, 19:37
door Dennis101
Omdat het Rover differentieel met vulplaatjes werkt om de lager voorspanning in te stellen mag je hier de moer vaster draaien totdat je een splitpen kwijt kunt.
Bij een Salisbury mag dit beslist niet vanwege de vervormbare bus, vandaar dat hier een Nylock moer is gebruikt.

Dennis B