brandstofpomp 3,5 V8 defender
Geplaatst: zo 23 aug 2009, 13:45
Wie kan me helpen met mijn brandstofprobleem?
Ik heb een V8 ingebouwd in mijn defender 110 en na 1500 km al mijn 2e brandstofpomp (orgineel voor het bouwjaar en motor) naar de haaien gedraaid. Ik heb er al fijn filters voorgezet maar dat mocht niet baten.
als de auto op kontakt wordt gezet begint de pomp hard te tikken, maar als de auto gestart is blijft de pomp op hetzelfde tempo door tikken. Normaal, volgens de kenners, moet het tikken minder worden.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
De motor is met carburatuurs (Zenith) uitgerust.
Mvg orban
Ik heb een V8 ingebouwd in mijn defender 110 en na 1500 km al mijn 2e brandstofpomp (orgineel voor het bouwjaar en motor) naar de haaien gedraaid. Ik heb er al fijn filters voorgezet maar dat mocht niet baten.
als de auto op kontakt wordt gezet begint de pomp hard te tikken, maar als de auto gestart is blijft de pomp op hetzelfde tempo door tikken. Normaal, volgens de kenners, moet het tikken minder worden.
Heeft iemand een oplossing voor dit probleem?
De motor is met carburatuurs (Zenith) uitgerust.
Mvg orban