Geimplodeerde Vlotter?!
Geplaatst: do 02 jul 2009, 00:53
Al een poosje geleden heb ik weer eens geprobeerd de carburateur af te stellen, dit wéér met een teleurstellend resultaat.
Wat er gebeurde was namelijk dat de benzine overal uit liep waar het niet uit hoorde te komen
Omdat ik eigelijk toch niet op benzine zou rijden heb ik het er maar bij gelaten, tot nu de vakantie voor de deur staat.
Ik was eigenlijk toch al met een kop vervang klus aan de gang en heb meteen maar de carburateur los gehaald waar ik dus het volgende aan trof:
Foto-M66Z3BUA.jpg --> mod_embed_images_loadimage('ce7aa5d7b85c56f7b19b8e78d0b81179', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-M66Z3BUA.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-M66Z3BUA.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-M66Z3BUA.jpg', '', 8978643, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Hier trof ik er dus 2 van aan en in het boekje zijn ze toch echt anders van vorm!
Dit verklaard mij waarom de carb. overstroomde, maar het blijft onzeker hoe of het nu is gekomen,............ik vemoed een backfire op LPG met een zonder benzine volstaande vlotter kamer,.........................
Ik weet dat er niet heel veel V8 rijders op het prikbord rond rijden met een Edelbrock gemonteerd, maar ik ben wel erg benieuwd of iemand dit al eens eerder heeft gezien en ook meteen aanhakend op het draadje van Rangie110 waarjullie dan je spare-parts halen.
Anyway,..ik zet de boel morgen maar weer in elkaar en dan maar eens kijken of de rookgordijnen over zijn die met uitaccelereren achter mij ontstonden. We'll see.
grtn
RoLandRover
grtn
Wat er gebeurde was namelijk dat de benzine overal uit liep waar het niet uit hoorde te komen
Omdat ik eigelijk toch niet op benzine zou rijden heb ik het er maar bij gelaten, tot nu de vakantie voor de deur staat.
Ik was eigenlijk toch al met een kop vervang klus aan de gang en heb meteen maar de carburateur los gehaald waar ik dus het volgende aan trof:
Foto-M66Z3BUA.jpg --> mod_embed_images_loadimage('ce7aa5d7b85c56f7b19b8e78d0b81179', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-M66Z3BUA.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-M66Z3BUA.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-M66Z3BUA.jpg', '', 8978643, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Hier trof ik er dus 2 van aan en in het boekje zijn ze toch echt anders van vorm!
Dit verklaard mij waarom de carb. overstroomde, maar het blijft onzeker hoe of het nu is gekomen,............ik vemoed een backfire op LPG met een zonder benzine volstaande vlotter kamer,.........................
Ik weet dat er niet heel veel V8 rijders op het prikbord rond rijden met een Edelbrock gemonteerd, maar ik ben wel erg benieuwd of iemand dit al eens eerder heeft gezien en ook meteen aanhakend op het draadje van Rangie110 waarjullie dan je spare-parts halen.
Anyway,..ik zet de boel morgen maar weer in elkaar en dan maar eens kijken of de rookgordijnen over zijn die met uitaccelereren achter mij ontstonden. We'll see.
grtn
RoLandRover
grtn