Dag allemaal,
Wie kan mij helpen een overzicht te krijgen van de serienummers van de defender 110. Als ik onderdelen wil bestellen valt mij op dat er bv wordt aangegeven: bouwjaar tot 1985 maar daarna gaan ze over in nummers. Hoe werkt dat? Wie kan mij helpen?
groeten, rein
Serienummers defender 110
-
Crazy-G
Re: Serienummers defender 110
Gewoon je chassisnummer meenemen en liefst ook baknummer, tussenbaknummer en asnummers, dan kan je (bijna) helemaal niets meer misgaan met bestellen.
Bij overgangsjaren wil het nog wel eens lastig zijn, vooral van series naar de vroege 90 en 110 geeft nogal eens problemen en zul je soms wat creatief moeten denken om op het juiste onderdeel te komen.
De rest is met chassisnummer al heel vaak goed te vinden en anders zoals ik al zei met Motornummer, Baknummers of Asnummers.
Gr. Gert-Jan.
Bij overgangsjaren wil het nog wel eens lastig zijn, vooral van series naar de vroege 90 en 110 geeft nogal eens problemen en zul je soms wat creatief moeten denken om op het juiste onderdeel te komen.
De rest is met chassisnummer al heel vaak goed te vinden en anders zoals ik al zei met Motornummer, Baknummers of Asnummers.
Gr. Gert-Jan.