Druk in de radiator deel II:de oplossing
Geplaatst: zo 23 sep 2007, 14:55
Dank voor de reacties,
Na een bezoek aan de lokale bergmonteur, beoordeelde hij dat de radiatordop het probleem was
Hij kwam terug met een radiatordop van een TATA en boog, de randen van de radiator recht. De dop past veel beter.
We hadden in Turkije onze driekanaals radiator ingeruild voor een serie IIA uit 1972 viergangsradiator. Met dank aan de landroverclub uit Trabzon!
Nu twee passen van 3900 meter en 4500 meter verder, blijft het niveau in de radiator en het expansievat hetzelfde. In de eerste versnelling alleen mogelijk.
Maar misschien toch een sluimerden koppakking? Blijf in ieder geval nog even doorrijden. Dank voor alle tips en trucs.
LT.
Na een bezoek aan de lokale bergmonteur, beoordeelde hij dat de radiatordop het probleem was
Hij kwam terug met een radiatordop van een TATA en boog, de randen van de radiator recht. De dop past veel beter.
We hadden in Turkije onze driekanaals radiator ingeruild voor een serie IIA uit 1972 viergangsradiator. Met dank aan de landroverclub uit Trabzon!
Nu twee passen van 3900 meter en 4500 meter verder, blijft het niveau in de radiator en het expansievat hetzelfde. In de eerste versnelling alleen mogelijk.
Maar misschien toch een sluimerden koppakking? Blijf in ieder geval nog even doorrijden. Dank voor alle tips en trucs.
LT.