Duitse import????
Heeft er iemand ervaring met het importeren van een z.g.a.n. Land Rover Defender. Ik ben benieuwd hoe het met de garantie aanspraak zit. En klopt het dat de RDW de auto als nieuw ziet bij import als er minder dan 7000 km op de teller staat.
Ben heel benieuwd.
Groet,
Larofly
Duitse import????
-
Jurriaan
Re: Duitse import????
Vraag Paul Sidler eens, en/of kijk op zijn website: [www.sid-lr.nl]
Misschien BPM met tegenbewijsregeling. Klinkt achterlijk, maar zijn een hoop bedrijven die auto's invoeren met gare schermen en meer simpel te vervangen spul. Schijnt een hoop geld te schelen.
Jurriaan.
Misschien BPM met tegenbewijsregeling. Klinkt achterlijk, maar zijn een hoop bedrijven die auto's invoeren met gare schermen en meer simpel te vervangen spul. Schijnt een hoop geld te schelen.
Jurriaan.
-
LaroFly TD5/90
Bedankt voor de tip, Op hun site staat het volgende
"Vergewis je van de garantiebepalingen van het merk van je keuze. Bij Land Rover is dat 3 jaar door heel Europa, ongeacht wisseling van eigenaar."
Terwijl op de LR catalogus staat 3 jaar garantie op alle door LR Nederland geleverde land rovers. Wie het weet mag het zeggen
"Vergewis je van de garantiebepalingen van het merk van je keuze. Bij Land Rover is dat 3 jaar door heel Europa, ongeacht wisseling van eigenaar."
Terwijl op de LR catalogus staat 3 jaar garantie op alle door LR Nederland geleverde land rovers. Wie het weet mag het zeggen
-
LoLa
Ik heb een nieuw uit Duitsland gekochte Defender in NL door de dealer de voorruit laten vervangen, na ongeveer 6 maanden. Viel gewoon onder de Land Rover garantie. Voor zover ik het begrijp wordt de garantie door Land Rover gegeven en valt de auto daar altijd onder, ongeacht waar deze aangeschaft is.
Robert
(Lola Defedenr 130 TD5)
Robert
(Lola Defedenr 130 TD5)