koelvloeistof lekkage??
Geplaatst: do 23 aug 2007, 01:38
beste mede prikkers,
mijn koevloeistof lampje begon te branden en heb hem toen bijgevuld. ben toen gaan rijden een uurtje en tijdens het rijden begin hij weer te branden ik dacht dan zal de sensor wel kapot zijn . eenmaal thuis gekomen keek ik nog eens en was hij helemaal leeg.
toen zag ik ook gelijk een plas onder de auto. dit was niet bij het bijvullen te zien.
toen zijn mijn maatje en ik maar eens gaan zoeken. de slang onder de waterpomp daar leek hij te lekken.
1.eerst een nieuwe slangeklem erop. nee niet opgelost.
2.slang lijkt goed te zijn.
3. waterpomp uitelkaar gehaald en neiuwe pakking er tussen gedaan. ( gwone papieren pakking )
nu reed ik hem weer buiten en heeft hij 5 minuten stationair gelopen en lag er een klein beetje weer onder. kon zijn van bjvullen wat we geknoeid hadden.
heb ik de auto op de oprit gezet lag er weer een klein plasje.
oke kan nog knoeivloeistof zijn.
nu morgen maar eens eens stukje rijden en kijekn wat hij doet,
ik hoop dat hij dicht is.
wat kan het anders zijn?????
hij lijkt met een spiegeltje net boven de slangenklem te lekken tegen de waterpomp aan. daarom dachten we de pakking.
misschien toch de slang boven de slangeklem maar dna kan hij niet meer lekken volgens mij.
of de waterpomp wat gescheurd misschien?
na het bijvullen lekte hij zo hard dat het leek alsof er een kraan zachtjes open stond en dat is nu nog niet in ieder geval.
alvast bedankt
disco 1992
mijn koevloeistof lampje begon te branden en heb hem toen bijgevuld. ben toen gaan rijden een uurtje en tijdens het rijden begin hij weer te branden ik dacht dan zal de sensor wel kapot zijn . eenmaal thuis gekomen keek ik nog eens en was hij helemaal leeg.
toen zag ik ook gelijk een plas onder de auto. dit was niet bij het bijvullen te zien.
toen zijn mijn maatje en ik maar eens gaan zoeken. de slang onder de waterpomp daar leek hij te lekken.
1.eerst een nieuwe slangeklem erop. nee niet opgelost.
2.slang lijkt goed te zijn.
3. waterpomp uitelkaar gehaald en neiuwe pakking er tussen gedaan. ( gwone papieren pakking )
nu reed ik hem weer buiten en heeft hij 5 minuten stationair gelopen en lag er een klein beetje weer onder. kon zijn van bjvullen wat we geknoeid hadden.
heb ik de auto op de oprit gezet lag er weer een klein plasje.
oke kan nog knoeivloeistof zijn.
nu morgen maar eens eens stukje rijden en kijekn wat hij doet,
ik hoop dat hij dicht is.
wat kan het anders zijn?????
hij lijkt met een spiegeltje net boven de slangenklem te lekken tegen de waterpomp aan. daarom dachten we de pakking.
misschien toch de slang boven de slangeklem maar dna kan hij niet meer lekken volgens mij.
of de waterpomp wat gescheurd misschien?
na het bijvullen lekte hij zo hard dat het leek alsof er een kraan zachtjes open stond en dat is nu nog niet in ieder geval.
alvast bedankt
disco 1992