Pagina 1 van 1

110

Geplaatst: wo 15 aug 2007, 16:55
door bigfoot
hallo

wie kan mij vertellen waar ik op moet letten bij de aanschaf van een landrover 110 pik up. en kan iemand mij misschien vertellen welke stappen ik moet ondernemen om deze auto te schorsen ?

Moet vanavond gaan kijken.ik denk dat het een 200 of een 300 tdi is. heeft wel in het zoute water gestaan tot aan de deuren. maar word verkocht voor 350,- euro daar kunnen we hem niet voor laten staan.



mvg,

bigfoot

Re: 110

Geplaatst: wo 15 aug 2007, 18:17
door Marco B
Na het overschrijven bij het postkantoor gelijk aangeven dat je de auto wil schorsen. Je betaald dan 1 keer voor het overschrijven en apart voor het schorsen. Zie ook www.rdw.nl

Voor 350 euro kan je je geen buil vallen, maar reparaties kunnen ook veeeeel geld kosten.

Marco
110 V8

Re: 110

Geplaatst: wo 15 aug 2007, 19:17
door Jurriaan
Hopen dat'ie niet doorgerot is, en zou leuk zijn als 'ie nog loopt. Als je de ruimte hebt of de winst wil maken, voor 350 euro altijd meenemen.


Jurriaan.

Re: 110 ben wezen kijken !

Geplaatst: wo 15 aug 2007, 22:04
door bigfoot
ben wezen kijken. heeft ruim 2 uur tot boven kant motor kap in het zoute water gestaan.binnen kant versnelling bak wit uitgeslagen, bedrading werkt niet meer, enz enz

mij werd verteld dat hij er 350,- euro er voor wou hebben bij na vraag was het dus 1000,- euro

weet iemand of je de assen, versnelling bak, motor, draaiende delen zout vrij kan maken ??

of is dit niet te doen en zal het alleen een berg geld gaan kosten?

graag wat tips !

mvg,

Bigfoot

Re: 110

Geplaatst: wo 15 aug 2007, 22:28
door Frans Bonnes
Staan laten.

fb

Re: 110

Geplaatst: wo 15 aug 2007, 23:40
door Eric
Als hij blijft staan dan heb ik er wel belang bij.
Er zit nog wel het een en ander aan wat ik voor mijn hybride kan gebruiken.
Zou je me dan even een mailtje willen sturen....


gr Eric

Re: 110

Geplaatst: wo 15 aug 2007, 23:56
door Henk Bossinade
Als een LR in het zoute water heeft gestaan en je gaat er een paar uur na de berging aan beginnen,dwz spoelen en spoelen en spoelen met veeeeeel zoet water en drogen en daarna eerst ALLES zeer overvloedig inspuiten met vele liters WD40,dan valt er soms nog wel wat te redden.Als je een paar dagen daarmee wacht ,wat met deze wagen zeer waarschijnlijk gebeurd is,dan ben ik het volledig met Frans eens.Mijn vader was garagehouder op Ameland en maakte dit met politie S 3 LRs 1 a 2 keer per jaar mee(stagelopers die met de wagen bij patrouille op het strand vast kwamen te zitten bij opkomend tij).Een nw. politie LR ging ongeveer 2 a 3jaar mee ,dan viel hij letterlijk uitelkaar met meestal maar 15.000/20.000 km op de teller.Dus laten staan,soms loont slopen niet eens meer .Vr gr Henk B.

Re: 110

Geplaatst: do 16 aug 2007, 00:00
door Frans Bonnes
Wat denk jij dan nog te kunnen gebruiken?

fb

Re:

Geplaatst: do 16 aug 2007, 00:09
door Anton
het dak zou nog goed kunnen wezen :-) (nodig voor de hybride)
de ramen
binnenspiegel
plastic radiatorkap
voorraam
plaatwerk
galvaan delen
de trekhaak

enzomeer

ach jongens, een landrover rot niet zomaar weg.

Re:

Geplaatst: do 16 aug 2007, 00:15
door Henk Bossinade
Oke Anton :-), om die" galvaandelen en plaatwerk" gaat het :-) !Die doen het goed tesamen in zeewater.Vr gr Henk B.

Re:

Geplaatst: do 16 aug 2007, 00:22
door Anton
dus het komt makkelijk los met demonteren :-)

die lol wil ik.

zo het zewater in tien minuten al in je as zitten of kan ik de diffs nog gebruiken.
(lleuke hanel voor de sortout:-)

Anton (ik loop maar te geinen hoor.)

Re:

Geplaatst: do 16 aug 2007, 01:13
door Henk Bossinade
;-) Vr gr Henk B.