brandstofmeter/vlotter deel2
Geplaatst: di 07 aug 2007, 21:19
Om hierop terug te komen;
[www.prikpagina.nl]
De oplossing was té makkelijk...Ik had in eerste instantie om het idee om de vlotter open te pulken en de weerstand om te draaien. Maar dat leek me een rotkarweitje.
Gisteravond ineens een ingeving; Ik heb de vlotter losgeschroefd, 180 graden gedraaid en de arm gewoon helemaal de andere kant op gebogen
Resultaat: één 110 met 2 tanks én 2 werkende brandstofmeters!
Erik (die daar wel blij mee is aangezien ie volgende week richting Noordkaap vertrekt)
[www.prikpagina.nl]
De oplossing was té makkelijk...Ik had in eerste instantie om het idee om de vlotter open te pulken en de weerstand om te draaien. Maar dat leek me een rotkarweitje.
Gisteravond ineens een ingeving; Ik heb de vlotter losgeschroefd, 180 graden gedraaid en de arm gewoon helemaal de andere kant op gebogen
Resultaat: één 110 met 2 tanks én 2 werkende brandstofmeters!
Erik (die daar wel blij mee is aangezien ie volgende week richting Noordkaap vertrekt)