stage 1 met startprobleem in denBosch
-
fred101
stage 1 met startprobleem in denBosch
Vanmiddag een man met blauwe stawag welke op de zandzuigerstraat niet meer aan wilde geholpen. Was benieuwd of het nu verholpen was en die draad de oorzaak was.
Was een erg mooie wagen, jammer van die blauwe rookwolken maar als dat verholpen is heb je een juweeltje.
Fred101
Was een erg mooie wagen, jammer van die blauwe rookwolken maar als dat verholpen is heb je een juweeltje.
Fred101
-
Stukje Nostalgie
Re: stage 1 met startprobleem in denBosch
De man met de hoed en de Graaff (de Hertogh) ...
Seen that, done that, in the middle of nowhere @ 27 mei!
Ciao Maarten, meteengoedverhaal,lekkerkort
Seen that, done that, in the middle of nowhere @ 27 mei!
Ciao Maarten, meteengoedverhaal,lekkerkort
-
laurens bakx
Reed vanmiddag ook over de zandzuigerstraat en produceerde
ook wat rook maar dat was m'n series III 88 inch die net verwent was met een wasbeurt.
Greetings Laurenzo
[megamannen.web-log.nl]
ook wat rook maar dat was m'n series III 88 inch die net verwent was met een wasbeurt.
Greetings Laurenzo
[megamannen.web-log.nl]
-
fred101
Geen idee wat je bedoelt, is net iets te kort
Fred
Fred
-
Kïrst
Dan heb je hem vast gewassen bij de Selfwash op de Zandzuigerstraat, tussen de begraafplaats en de spoorlijn? Hoe weet ik dat, hé......?
-
Stukje Nostalgie
@Fredd, dat ik (naar alle waarschijnlijkheid) tijdens de Dommel(s)rit bij deze Stage I in dezelfde situatie heb gestaan als jij vanmiddag.
-
De Groene Schavuit
Heb deze al eens vanaf het zelfde kruispunt achter mijn vrachtwagen gehangen en naar van den oetelaar gesleept. Toon, de eigenaar, zei dat ie met gas niet goed op tijd loopt. maar met benzine wel, was al wel een paar weken geleden. en ja ik heb m er ook alweer zien staan.
gr Gheert
gr Gheert
-
fred101
Hij las wel op het prikbord dus misschien meldt hij zich nog. Hij had de wagen nog niet zo lang klaar. Hij heeft er ook al eens de ANWB bij gehad.
Er was een knap meisje bij (in een andere auto) wat denk ik zijn dochter was. Die zei waarom stopt hij er steeds mee. Dat hebben we toen maar op karakter toegeschreven.
De ontstekingsdraad (12V dus) liep netjes weggebonden langs de bobinekabel en de bobine. Hij had dus fysiek kontact met die kabel. Die kabel heb ik omgeleid. Daarna bleef hij normaal lopen maar dat kan toeval zijn. Ik heb dat zelfde gehad bij mijn 88" daarom was ik benieuwd of het opgelost was.
Maar ik hoor het wel, er rijden nog al wat laro's bij ons door de straat. Van de week zag ik in de avond-spits een blauwe die nogal rookte maar dat was een 88 dacht ik. (voor ze de stoplichten herprogrammeerde hadden we geen avondspits, vraag me af en toe af welke idioot daar mee bezig is)
Fred
Er was een knap meisje bij (in een andere auto) wat denk ik zijn dochter was. Die zei waarom stopt hij er steeds mee. Dat hebben we toen maar op karakter toegeschreven.
De ontstekingsdraad (12V dus) liep netjes weggebonden langs de bobinekabel en de bobine. Hij had dus fysiek kontact met die kabel. Die kabel heb ik omgeleid. Daarna bleef hij normaal lopen maar dat kan toeval zijn. Ik heb dat zelfde gehad bij mijn 88" daarom was ik benieuwd of het opgelost was.
Maar ik hoor het wel, er rijden nog al wat laro's bij ons door de straat. Van de week zag ik in de avond-spits een blauwe die nogal rookte maar dat was een 88 dacht ik. (voor ze de stoplichten herprogrammeerde hadden we geen avondspits, vraag me af en toe af welke idioot daar mee bezig is)
Fred
-
Kïrst
Ken jij Toon van den Oetelaar? Oh? ('K ben nogal bekend in Den Bosch...) Woon je ook op de Kruiskamp?
-
laurens bakx
Nee helaas,
Ik ga altijd naar die wasplaats bij de grote praxis. (ANAC)
4 euro onbeperkt poetsen met schuim,hogedruk, vlekvrij water
enz.
Als je wilt kun je er een uur gaan staan.
Maar op een gegeven moment is ie schoon.
En bij al die andere blijf je er geld in gooien.
Je bent zo 10 euro kwijt.
Greetings Laurens
[megamannen.web-log.nl]
Ik ga altijd naar die wasplaats bij de grote praxis. (ANAC)
4 euro onbeperkt poetsen met schuim,hogedruk, vlekvrij water
enz.
Als je wilt kun je er een uur gaan staan.
Maar op een gegeven moment is ie schoon.
En bij al die andere blijf je er geld in gooien.
Je bent zo 10 euro kwijt.
Greetings Laurens
[megamannen.web-log.nl]