Ik reed zonet, donderdag 14 juni 2007 rond 11.00 uur tussen Soesterberg en Amersfoort, op de N237, langs een lichtgroen gespoten aluminium kist, zo een die vele van ons in de Laro gebruiken.
Ik vond het al vreemd dat die zomaar langs de kant stond.
In de achteruitkijkspiegel keek ik recht in het donkere gapende gat waar waarschijnlijk de camera in zal zitten.
De kist is 60x40x40 schat ik. Maar met een groot gat er in, dus je hebt er weinig aan.
Ik was al allert op de snelheid want tussen Zeist en Soesterberg, op dezelfde weg stonde een paar kilometer voor de kist twee motormuizen en een burgerwagen van de Politie, ook op snelheid te controlleren.
OT: Flitscamera in alu kist Soesterberg N237
-
Henk Bossinade
Re: OT: Flitscamera in alu kist Soesterberg N237
Waar gebeurd!Een jaar of wat geleden heeft iemand in Rotterdam een flitscamera mee naar huis genomen die op een viaduct stond opgesteld.Toen de politie even later bij degene aan de deur stond,verklaarde de dame dat ze dacht dat het een magnetron was die daar door iemand was achtergelaten
! Vr gr Henk B.
-
Hanzzl
Vanmiddag stond het ding er nog. Nu bleek dat de camera in een doosje boven aan een drie meter lange buis zit.
Even verderop stond een motoragent bij een langs de kant gezette wagen, ik zag een geel briefje.
En op de plek waar ik vanochtend agenten zag stond nu ook zo'n zelfde cameraopstelling, maar deze had twee camera's bovenaan de buis. Voor beide rijstroken een denk ik.
Even verderop stond een motoragent bij een langs de kant gezette wagen, ik zag een geel briefje.
En op de plek waar ik vanochtend agenten zag stond nu ook zo'n zelfde cameraopstelling, maar deze had twee camera's bovenaan de buis. Voor beide rijstroken een denk ik.
-
Hanzzl
Nou, nog 1 keer dan.
Ik ben er vandaag maar eens bij gestopt. Blijken het kisten / camera's te zijn die het verkeer tellen. Met stickers staat aangegeven dat de kisten geen boetes opleveren.
Ik ben er vandaag maar eens bij gestopt. Blijken het kisten / camera's te zijn die het verkeer tellen. Met stickers staat aangegeven dat de kisten geen boetes opleveren.
-
Apke
Stel dat je nu net pech krijgt, naar de kant van de weg stuurt en je :Laroband op die kist parkeert.
Zou kunnen toch, ik hoor wel vaker een rammeltje onderweg en stop om te kijken wat het is
Apke
Zou kunnen toch, ik hoor wel vaker een rammeltje onderweg en stop om te kijken wat het is
Apke