LPG in Marokko: dringend!
-
Thomas
LPG in Marokko: dringend!
Klopt het dat je met een LPG-wagen Marokko niet binnen mag?
En hoe zit het met LPG in Turkije?
En hoe zit het met LPG in Turkije?
-
the_dude
Re: LPG in Marokko: dringend!
volgens mij klopt dit.
Kenissen van me hebben de gastank achter gelaten bij een boer in spanje en op de terugweg weer opgepikt.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
Kenissen van me hebben de gastank achter gelaten bij een boer in spanje en op de terugweg weer opgepikt.
Groet,
Martijn
[landrover.mine.nu]
-
Frans
Informeer eens bij de ANWB, die zouden het zeker moeten weten.
Frans Bonnes
Frans Bonnes
-
Frans
Ik heb nog op een of andere site gevonden
Uw camper/caravan combinatie dient nauwgezet te zijn onderhouden, we rijden immers met heen en terug reis ruim 10 000 kilometer. Motorbrandstof (diesel en benzine) is geen probleem.
LPG is niet verkrijgbaar. Het is verboden in Marokko, maar u mag er wel op koken.
Frans Bonnes
Uw camper/caravan combinatie dient nauwgezet te zijn onderhouden, we rijden immers met heen en terug reis ruim 10 000 kilometer. Motorbrandstof (diesel en benzine) is geen probleem.
LPG is niet verkrijgbaar. Het is verboden in Marokko, maar u mag er wel op koken.
Frans Bonnes
-
Remco Vegting
Ik heb ook al verhalen gehoord dat mensen met gastanken (campinggaz ed) bij de grens aankwamen. Deze in moesten leveren. De grens overgingen en vervolgens aan de andere kant van de grens een kraampje zagen waar ze gastankjes verkochten 
Oftwel... het is niet verboden in Marokko, maar wel om mee de grens over te nemen!
Groetjes,
Remco
www.henryv8.tk
Oftwel... het is niet verboden in Marokko, maar wel om mee de grens over te nemen!
Groetjes,
Remco
www.henryv8.tk
-
Foxhunters Anton
Lpg is in heel Marokko niet te verkrijgen. of het moet dat gassoortje zijn die ze in die Marokaanse campinggaz keteltjes doen.
Het is niet toegestaan een gastank aan boord te hebben.
Je campinggaz ketel uit nederland kun je vrij vervoeren.
diesel is in vrijwel elk dorp te verkrijgen, Maar soms van slechte kwaliteit.
Benzine is veelal minder verkrijgbaar, dus een paar extra jerrycans mee is wel aan te raden.
Anton
Het is niet toegestaan een gastank aan boord te hebben.
Je campinggaz ketel uit nederland kun je vrij vervoeren.
diesel is in vrijwel elk dorp te verkrijgen, Maar soms van slechte kwaliteit.
Benzine is veelal minder verkrijgbaar, dus een paar extra jerrycans mee is wel aan te raden.
Anton
-
peter
gelul allemaal kom pas 25 jaar in marokko en heb nog nooit problemen met gas gehad. 4jaar geleden ook met een transit op gas. er is inderdaad geen lpg te krijgen. een tip maak een verloopslang van een normale 11kilo fles naar lpg dan kan je zelf je tank vullen. er zijn daar wel truks voor nodig wil je dat weten mail ik ze wel
Peter
Peter
-
peter
klopt daarom zet ik het niet op het bord, gas is en blijft gevaarlijk
-
ridoiuan
Hoi,
u gaf aan dat u uw gas tank heeft laten vullen in marokko of zo
Kunt u mij nog het tuks te mailen aub
mvg
ridouan
u gaf aan dat u uw gas tank heeft laten vullen in marokko of zo
Kunt u mij nog het tuks te mailen aub
mvg
ridouan
-
Bart van Dessel
Dit is een bericht van 8 jaar geleden, denk dat je beter bij de ANWB kunt informeren,
gr, Bart
gr, Bart
-
Alex aka Grizzly
2007 met 5 wagens door marokko gereden waarvan 1 Discovery V8 met gastank geen problemen gehad bij de grens.
Inderdaad geen LPG te krijgen in Marokko
mvg
Alex / Grizzly
Landrover Defender 110
[www.lr-discovery.nl]
Inderdaad geen LPG te krijgen in Marokko
mvg
Alex / Grizzly
Landrover Defender 110
[www.lr-discovery.nl]