Heeft iemand ervaring in het inbouwen van een Cruise Control in een defender 130 300 tdi ?
Wat is goed en makkelijk in te bouwen?
Wat is het beste adres om het aan te schaffen?
Alvast bedankt.
Groeten,
Bart
cruise control defender 300 tdi
Re: cruise control defender 300 tdi
Een goedkoop setje zoals de Waeco MS50 voldoet al prima, zijn goede setjes. conrad heeft ze wel eens in de aanbieding. John Gold is ook heel goed. Als je eenmaal cruise control gewend bent dan is het niet meer te missen,
Gr, bart
Gr, bart
Bedankt voor de tip,
is het ook makkelijk zelf aan te sluiten? er staat bij conrad niet veel info daarover.
groeten, Bart
is het ook makkelijk zelf aan te sluiten? er staat bij conrad niet veel info daarover.
groeten, Bart
Gebruiksaanwijzing zit in de doos. Anders is er zat op google over te vinden, je kunt ook een mailtje sturen naar de importeur van de betreffende merken.
Gr, Bart
Gr, Bart
Heel eenvoudig aan te sluiten. Ik heb signaal van dynamo naar toerenteller afgetapt en de schakelaar op rempedaal gebruikt
Ik heb een John Gold en daar zit ook een koppelingsschakelaar bij maar hij reageert ook op te grote plotselinge wisseling van het dynamo signaal.
De cruisecontrol "leert" zichzelf hoe de auto reageert. In het begin was hij nogal onrustig met bijregelen maar na een paar dagen is dat weg.
Zorg wel dat de kabel naar de inspuitpomp, dus die parallel loopt aan de gaskabel niet dubbel kan gaan zitten of uit z'n bevestiging kan schieten.
Gerard
Ik heb een John Gold en daar zit ook een koppelingsschakelaar bij maar hij reageert ook op te grote plotselinge wisseling van het dynamo signaal.
De cruisecontrol "leert" zichzelf hoe de auto reageert. In het begin was hij nogal onrustig met bijregelen maar na een paar dagen is dat weg.
Zorg wel dat de kabel naar de inspuitpomp, dus die parallel loopt aan de gaskabel niet dubbel kan gaan zitten of uit z'n bevestiging kan schieten.
Gerard
Op mijn site staan plaatjes van een ingebouwde John Gold, heb er al jaren plezier van.
zie Blubberweb , onder "onze Defender"
Jurjen
zie Blubberweb , onder "onze Defender"
Jurjen