Kan iemand mij helpen met de bedrading voor een defender 110 uit 1985 ?
Ik ben deze auto aan het opbouwen maar loop helemaal vast met de bedrading , hier klopt geen hout meer van .
Ben nu al bijna zover dat ik hem in brand kan steken
Ik ben woonachtig in rhenen , midden van het land .
Uiteraard tegen betaling .
Kijk hier voor het schema, helemaal achteraan. Staan per motorblok aangegeven
[www.landroverweb.com]
Ik geef toe, niet makkelijk te lezen als je geen kennis van elektro hebt, maar print je de schema pagina eens uit op A drie en kleur jezelf de aders a.d.h.v. de kleurcodes onderaan op de pagina.
Belangrijk is dat de stekker tussen het blok en de Bulkhead (multiconnector) waarin ook een dikke bruine draad zit, goed contact maakt. Daar zitten alle draden die naar het blok gaan in verwerkt (Dynamo +, dynamolampje, oliedruklamp, ontsteking, temperatuurmeter, startdraad voor het relais en een paar aarddraden (zwart).
Lacht in onze tweede auto "nog" "Tax-Free" Ninety V8 1986. This car contains: 16 Rockers, 49 Rollers and 1 Mule to drive it.
En de derde auto: Mazda MX-5 Black Nardi Torino. The Original Roadster.
Dad's Garage, reparatie analyse, alle voorkomende reparaties, bandenhotel service, gratis garage auto, financieringen, alle verbouwingen etc. etc.
dank voor de reacties tot nu toe .
Ik heb aanstaande donderdag hulp van iemand die er wel mee bekend is .(ik denk dat ook hij er nog een kluif aan heeft )
Dus voorlopig heb ik weer goede hoop op een positieve afloop.