Landrover bedrijven.
-
Frans Bonnes
Landrover bedrijven.
In het verleden was er een site met kwalificaties van / voor landrover bedrijven.
Nu weet ik dat die site er niet meer is.
Maar is hij nog wel ergens te vinden (in cache)
Ik zelf kan hem niet vinden omdat ik de naam van die site niet meer weet.
Ik ben namelijk benieuwd of daar ook Laroland uit Rotterdam op voor kwam.
Zie ook mijn vorige posting.
fb
Nu weet ik dat die site er niet meer is.
Maar is hij nog wel ergens te vinden (in cache)
Ik zelf kan hem niet vinden omdat ik de naam van die site niet meer weet.
Ik ben namelijk benieuwd of daar ook Laroland uit Rotterdam op voor kwam.
Zie ook mijn vorige posting.
fb
-
Willem
Re: Landrover bedrijven.
Dat was volgens mij blubberweb.nl, maar de ratings zijn verplaatst naar: [hcv.home.xs4all.nl]
Gr Willem
Gr Willem
-
Frans Bonnes
Ja, die was / is het.
Alleen jammer genoeg staat "mijn" Laroland er niet bij.
Moet ik dus op een andere manier gaan zoeken naar een bedrijf met kennis / onderdelen van de oudere santana's.
Vroeger had je Get Visual, ik dacht in Amersfoort, maar zover ik weet bestaat die niet meer.
Wie weet er dus een bedrijf met kennis / onderdelen van oudere Santana's.
fb
Alleen jammer genoeg staat "mijn" Laroland er niet bij.
Moet ik dus op een andere manier gaan zoeken naar een bedrijf met kennis / onderdelen van de oudere santana's.
Vroeger had je Get Visual, ik dacht in Amersfoort, maar zover ik weet bestaat die niet meer.
Wie weet er dus een bedrijf met kennis / onderdelen van oudere Santana's.
fb
-
Marc-my-Words
Get Visual bestaat niet meer, maar er is wel een "opvolger" www.4x4CenterAmersfoort.nl
Ik heb geen idee of er een zekere personele/kennis-continuiteit is, noch van hun kunnen (maar zag er onlangs wel een aantal oudere LandRovers staan).
Marc
Ik heb geen idee of er een zekere personele/kennis-continuiteit is, noch van hun kunnen (maar zag er onlangs wel een aantal oudere LandRovers staan).
Marc
-
Roel
> Vroeger had je .........................,
> maar zover ik weet bestaat die niet meer.
Om eens over na te denken: hoe zou het toch komen dat onze "favorieten" vroeg of laat (bijna) allemaal verdwijnen?
Groet
Roel (0475)
'83 One-Ten V8 LHD
> maar zover ik weet bestaat die niet meer.
Om eens over na te denken: hoe zou het toch komen dat onze "favorieten" vroeg of laat (bijna) allemaal verdwijnen?
Groet
Roel (0475)
'83 One-Ten V8 LHD
-
Bart van Dessel
Onze "favorieten" verdwijnen omdat er weinig te verdienen valt in de wat oudere Land Rovers. Mensen die zo'n auto rijden hebben 'die vaak als hobby/2e auto en daar is een bepaald (meestal klein) budget voor. Bedrijven die overleven zoals Jansen in Oisterwijk hebben liever nieuwe klanten met een Discovery 3 of 4, RRS of Freelander 2. Die hebben wat te spenderen en vallen niet over een rekening die € 500,- of hoger uitvalt. Ik heb het een aantal jaar full-time kunnen doen maar bij mij is het afgezwakt tot een klein bedrijfje aan huis met 2 bruggen en een klein maar trouw klantenbestandje. Ik heb een aantal jaar een loods gehuurd gehad maar die kost gewoon € 1000,- in de maand en daar hou je gewoon weinig tot soms niets aan over. Ik ben blij dat ik het nu allemaal (oogluikend) thuis mag doen en een paar dagen per week voor een baas werk.
Gr, Bart
Gr, Bart
-
Ruud
Marc-my-Words Schreef:
-------------------------------------------------------
> Get Visual bestaat niet meer, maar er is wel een
> "opvolger" www.4x4CenterAmersfoort.nl
> Ik heb geen idee of er een zekere
> personele/kennis-continuiteit is, noch van hun
> kunnen (maar zag er onlangs wel een aantal oudere
> LandRovers staan).
>
> Marc
Get Visual is nu (volgens mij) Gellekom 4x4
[www.4x4-youngtimer.nl]
> Get Visual bestaat niet meer, maar er is wel een
> "opvolger" www.4x4CenterAmersfoort.nl
> Ik heb geen idee of er een zekere
> personele/kennis-continuiteit is, noch van hun
> kunnen (maar zag er onlangs wel een aantal oudere
> LandRovers staan).
>
> Marc
Get Visual is nu (volgens mij) Gellekom 4x4
[www.4x4-youngtimer.nl]
-
jacob
Bart,
mischien ben je zelf ook wel een oorzaak van het verdwijen van onze geliefde garages.
lekker ergens ander alle verzekeningen en premies (betaalt krijgen/ verdiennen)
en zelf een beetje bij klussen (maar dan wel profesioneel natuurlijk) niet van echt te onderscheiden.
echter wel zonder de profesioenel lasten: huur ruimte, verzekeringen, opleidingen, arbowetgeving, marketing en e.d.
collega's om te over leggen (dat doe je gewoon met ons hier)
echter dan wel tegen prijsen waar een garage niet tegen op kan natuurlijk.
tja hoe komt het dat onze vaforieten verdrijnen
echter als je ons dan weer veel geld bespaart bij onze repatatsie of ons goede tips kan geven, ben ik natuurlijk weer blij met je
leuk zo en zo werkt het in de grote mensen wereld,
Maar dit is wel een trend waar ik als werkgever wel eens over val.
maar als partikulier niet hoor helmaal geweldig zo :-
mischien ben je zelf ook wel een oorzaak van het verdwijen van onze geliefde garages.
lekker ergens ander alle verzekeningen en premies (betaalt krijgen/ verdiennen)
en zelf een beetje bij klussen (maar dan wel profesioneel natuurlijk) niet van echt te onderscheiden.
echter wel zonder de profesioenel lasten: huur ruimte, verzekeringen, opleidingen, arbowetgeving, marketing en e.d.
collega's om te over leggen (dat doe je gewoon met ons hier)
echter dan wel tegen prijsen waar een garage niet tegen op kan natuurlijk.
tja hoe komt het dat onze vaforieten verdrijnen
echter als je ons dan weer veel geld bespaart bij onze repatatsie of ons goede tips kan geven, ben ik natuurlijk weer blij met je
leuk zo en zo werkt het in de grote mensen wereld,
Maar dit is wel een trend waar ik als werkgever wel eens over val.
maar als partikulier niet hoor helmaal geweldig zo :-
-
Puffino
opvolgende bedrijven zijn niet altijd gelijk qua beoordeling.
Ik zie er nog wel mee bedrijven in staan die niet meer bestaan, of oude adresgegevens.
Chalberhoni / Larocenter is bijv niet meer onder ons.
Ik zie er nog wel mee bedrijven in staan die niet meer bestaan, of oude adresgegevens.
Chalberhoni / Larocenter is bijv niet meer onder ons.
-
Bart van Dessel
Jacob,
ik heb een BTW nummer en een KvK nummer, klanten bij mij krijgen een BTW factuur, ik draag netjes belastingen af, betaal zelf pensioenpremie, arbeidsongeschiktheidsverzekering etc etc. De uren bij de baas zijn om het zwarte gat te vullen iedere maand en om mezelf niet failliet te hoeven te verklaren. Dan is de schuld aan de maatschappij veel groter. Ik ben dus werkgever én werknemer en zit middenin de grote mensenwereld
Uiteraard probeer ik m'n centje bij te dragen aan goed bedoelde adviezen op de prik en ongevraagde telefoontjes op de minst christelijke tijden (zaterdag 's avonds om 23 uur....) die ik volledig onbetaald beantwoord.
Ik heb de ervaring dat klassieke Land Rovers voor 90% in hobby-kringen gerepareerd en onderhouden worden en de adviezen vooral via diverse forums komt omdat bedrijven gewoon te duur zijn voor hobby-auto's, daarom komen en gaan de LaRo bedrijfjes met regelmaat.
Gr, Bart
ik heb een BTW nummer en een KvK nummer, klanten bij mij krijgen een BTW factuur, ik draag netjes belastingen af, betaal zelf pensioenpremie, arbeidsongeschiktheidsverzekering etc etc. De uren bij de baas zijn om het zwarte gat te vullen iedere maand en om mezelf niet failliet te hoeven te verklaren. Dan is de schuld aan de maatschappij veel groter. Ik ben dus werkgever én werknemer en zit middenin de grote mensenwereld
Uiteraard probeer ik m'n centje bij te dragen aan goed bedoelde adviezen op de prik en ongevraagde telefoontjes op de minst christelijke tijden (zaterdag 's avonds om 23 uur....) die ik volledig onbetaald beantwoord.
Ik heb de ervaring dat klassieke Land Rovers voor 90% in hobby-kringen gerepareerd en onderhouden worden en de adviezen vooral via diverse forums komt omdat bedrijven gewoon te duur zijn voor hobby-auto's, daarom komen en gaan de LaRo bedrijfjes met regelmaat.
Gr, Bart
-
jacob
he bart,
we zijn ook blij met jou hoor!
je hebt veel goede advischen en hulp.
en je krijgt ook hulp en gratisch reclame voor terug.
en ja ik deel jou ervaring er gebeurt heel veel hobbie matig in deze werelt.
daarom ook mijn waardering dat jij het zo wel red.
mvg jacob
we zijn ook blij met jou hoor!
je hebt veel goede advischen en hulp.
en je krijgt ook hulp en gratisch reclame voor terug.
en ja ik deel jou ervaring er gebeurt heel veel hobbie matig in deze werelt.
daarom ook mijn waardering dat jij het zo wel red.
mvg jacob
-
Hendrik "Blue-Box"
Hendrik Swane in Zijdeveld ook niet meer...........
Met groet,
Hendrik “Blue-Box”
veel foto's van onze nieuwe plek in Frankrijk: www.swane.fr
En natuurlijk de Land Rover foto's
mini5.jpg --> mod_embed_images_loadimage('0d3f8bdc51b80123c0516ffd71e12e62', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.swane.nl%2FHendrik%2Ffoto%2Fbluebox%2Fmini5.jpg', 'http://www.swane.nl/Hendrik/foto/bluebox/mini5.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.swane.nl%2FHendrik%2Ffoto%2Fbluebox%2Fmini5.jpg', '', 15504154, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Met groet,
Hendrik “Blue-Box”
veel foto's van onze nieuwe plek in Frankrijk: www.swane.fr
En natuurlijk de Land Rover foto's
mini5.jpg --> mod_embed_images_loadimage('0d3f8bdc51b80123c0516ffd71e12e62', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.swane.nl%2FHendrik%2Ffoto%2Fbluebox%2Fmini5.jpg', 'http://www.swane.nl/Hendrik/foto/bluebox/mini5.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.swane.nl%2FHendrik%2Ffoto%2Fbluebox%2Fmini5.jpg', '', 15504154, 600, 600, 'Loading image ...', false);
-
Hanzzl
miedemadick@hetnet.nl Schreef:
> [www.landroverclubholland.nl]
> jven
Dat overzicht is blijkbaar ook niet helemaal up to date, 4x4 Eemland staat er nog genoemd op de vorige locatie. Daar zitten ze zeker een jaar al niet meer.
Pfff, zoeken naar een spelt in een hooiberg soms. Dan is het fijn nog wat Prikkers te kennen in de regio. Samen kom je er wel uit.
> [www.landroverclubholland.nl]
> jven
Dat overzicht is blijkbaar ook niet helemaal up to date, 4x4 Eemland staat er nog genoemd op de vorige locatie. Daar zitten ze zeker een jaar al niet meer.
Pfff, zoeken naar een spelt in een hooiberg soms. Dan is het fijn nog wat Prikkers te kennen in de regio. Samen kom je er wel uit.
-
Jurjen
Ik ben gestpt wegens "belangenverstrengeling"
Herman Vlothuizen heeft de gegevens op zijn site, maar update niet meer,
Jurjen
Herman Vlothuizen heeft de gegevens op zijn site, maar update niet meer,
Jurjen