interval

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
gery

interval

Bericht door gery »

ik heb een defender uit '84 en er zit geen ruitenwisser interval op, ik wil dit zelf gaan maken.
de vraag is eigenlijk kan dat en zijn er ook handels van b.v. latere type's waar zo'n stand opzit
en die ik dan kan omruilen met de handel die er nu zit ?? of moet ik dan ook de ruiten wisser motor
om ruilen ??
defendertje90

Re: interval

Bericht door defendertje90 »

conrad heeft zelfbouw setjes die je bijvoorbeeld op de eerste stand kunt zetten en ze de interval kunt regelen. Alleen met de handel ben je er niet aangezien deze alleen de spanning doorschakeld en zo voor een stroomkring zorgt, je met een timer er tussen hebben om de interval te regelen
Paul Kampeerrover

Bericht door Paul Kampeerrover »

Hella heeft ook zo'n setje, is redelijk envoudig in te bouwen en werkt prima.
Ff googelen
Henk Bossinade

Bericht door Henk Bossinade »

Hella 5WA 001 871-041 . Vr grt Henk B.
Jup haans-klunder

Bericht door Jup haans-klunder »

@ Henk ; Bedankt voor het zoeken en op de '' Prik '', zetten , Juppe kon het niet vinden , ga het bekijken of het ook in de ; '' Gateway - Devil '', past . Juppe ; wordt op zijn wenken bediend . Gr ; Juppe .
VeeTee

Bericht door VeeTee »

Als je al wel een intervalschakelaar hebt, maar niet regelbaar, kun je het relais vervangen door eentje uit een VW Golf 2. Relais 99 is een "programmeerbaar" type, bij het tweemaal bedienen van de intervalschakelaar met bepaalde tussentijd wordt deze tijd onthouden en ingesteld. Werking wordt o.a. hier beschreven. Op de sloop zoeken of soms op Ebay.

Vincent | Defender 110 CSW 300 Tdi | Freelander TD4
Plaats reactie