Hallo,
Weet iemand een adres waar de kleur Limestone 59-84 LRC.007 in spuitbus verkrijgbaar is?
Ik lees dat RAL1013 er op lijkt en RAL1015 as alternatief, iemand ervaring?
groeten, Pieter
Spuitbusverf Limestone
-
Wim Janssen
Re: Spuitbusverf Limestone
Bij de betere verfzaken kun je RAL 1013 in spuitbus laten maken.
groeten
Wim
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/07/2012 11:20 door Wim Janssen.
groeten
Wim
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/07/2012 11:20 door Wim Janssen.
-
Boelo
Ral 1013 lijkt er op maar ik vind het verschil te groot, bij toeval heb ik ontdekt dat Sikkens Yachtpaint 253 EXACT (inmiddels International ipv Sikkens) de juiste vervanging voor Limestone is. Ik neem niet aan dat dit in spuitbus te verkrijgen is maar wellicht is het wel mogelijk dit op Sikkens kleurnummer te laten maken.
Zie ook: [landrover.startpagina.nl]
Groeten Boelo
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/07/2012 19:17 door Boelo.
Zie ook: [landrover.startpagina.nl]
Groeten Boelo
2 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 11/07/2012 19:17 door Boelo.
-
Edwin109
je kunt ook je lak inscannen en dan op kleur laten maken aan de hand van de scan.Dit geeft minder kleurverschil.
De betere verfzaken kunnen dit maar bijvoorbeeld automaterialenzaken (Heron) met een verfafdeling kunnen dit ook.
Je kunt dan zelf kiezen voor blik of spuitbus.
Gr Edwin
De betere verfzaken kunnen dit maar bijvoorbeeld automaterialenzaken (Heron) met een verfafdeling kunnen dit ook.
Je kunt dan zelf kiezen voor blik of spuitbus.
Gr Edwin
-
Katteker
Interessant, in de nabije toekomst wil ook deze kleur. Het lijkt mij mooi (maar dat is persoonlijk) om deze kleur "extra mat" te hebben. Weet iemand of dat direct verkregen kan worden met de Sikkens (International Paint) 253, met spuiten? Of moet er dan met een blanke matte lak afgewerkt worden?
-
orri
Ik heb enige tijd geleden voor een van mijn auto's lak besteld bij www.verf24.nl, op basis van merk en kleur nummer. Snel geleverd en kleur was exact goed. Leverbaar in alle vormen, lakstift, spuitbus, etc.
En nee, geen aandelen. Maar wel goede ervaring.
Groeten,
Marco
En nee, geen aandelen. Maar wel goede ervaring.
Groeten,
Marco