Prikkersdag 2012 HET PROGRAMMA
-
Anton (Rumble)
Prikkersdag 2012 HET PROGRAMMA
Prikkersdag 2012 komt eraan!
Vandaag overleg gehad met de beheerder van de camping!
In grote lijnen is het programma het zelfde als afgelopen jaren.
Op zondag 13 mei is op de parkeerplaats van de wielwaal de prikkersdag!
Aanvang vanaf 11 uur.
activiteiten:
kofferbak verkoop
Ruim je schuur op en neem alles mee wat je kwijt wil! (landrover gerelateerd natuurlijk)
Op de parkeerplaats is genoeg ruimte om iets uit te stallen.
Nieuw is dit jaar de oud ijzer bak! je hebt vast nog wel spullen die zwaar zijn, misschien onverkoopbaar of waar geen vraag naar is. Eigenlijk oud ijzer! we gaan daar wat mee doen. We verzamelen dat en brengen het weg als oud ijzer. Samen mogen we een goed doel bedenken waar de opbrengst heen gaat. (dus ook je mogelijk onverkoopbare onderdelen meebrengen dit jaar!)
Kofferbak verkoop is niet alleen voor prikkers/particulieren, maar ook handelaren, 4x4 gerelateerde landrover bedrijven zijn van harte welkom op de prikkersdag!
Terreinrijden Het 4x4 parcourtje krijgt dit jaar een iets andere opzet dan afgelopen jaren. was er afgelopen jaar een lange route, dit jaar gaan we enkele proeven uitzetten die je kan rijden. We zoeken nog vrijwilligers die willen helpen met uitzettendenen de puntentelling bij willen houden. (mail naar Rumblerover@hotmail.nl) Hoofdprijs eeuwige roem en een foto op de prikpagina! Omdat het 13 mei moederdag is, een speciale klasse voor moeders! Natuurlijk kan je ook recreatief gebruik maken van het parcour. Let wel, het is een behendigheid baan en geen blubber baan!
Verder motorkap gluren, koffie en koeken uitwisselen en contact maken.
Over dat laatste, miswschien is het leuk om een naamkaartje te maken of je naam op papier op je auto ruit te plakken,zo weten iedereen snel wie wie is. Hoevaak lees je wel niet, "he was jij er ook, had ik dat maar geweten".
Er staat een RTI Ramp. een oprij bok waar je de cross axle (wieluitslag) van je auto kan meten. ook een leuke competitie waar weer eeuwige roem aan vast hangt.
verder verzin het maar. weet je iets leuks, breng het mee, wil je iets laten zien voer het uit (Puffino demonstreerde vorig jaar hoe een chassis te behandelen). misschien heb je een chassis wissel gedaan, motorwissel, zwaar geprepareerde auto, of een auto in opbouw, een verre reis of vakantie gemaakt, neem foto's mee!
BBQ op de parkeerplaats is zondag toegestaan!
Toiletten in de vorm van die plastic hokjes zijn beschikbaar. eventueel toeilet gebouw op loop afstand.
Intree op de parkeerplaats is net als vorige jaren 4 euro per auto, ongeacht het aantal personen die er in zitten.
Neem gepast geld mee! om file vorming voor de slagboom te voorkomen.
Overnachten
Net als afgelopen jaren is het voor een grote groep prikkers de gewoonte geworden om daags voor de prikkersdag al te ariveren en te overnachten op de camping. Dit jaar hebben we daar een kleine aanpassing in gemaakt. We staan namelijk op een andere locatie dan voorheen!
De eigenaar van de Wielewaal heeft sinds dit jaar het beheer over een naburige natuur camping. op slechts 800 meter afstand van de parkeerplaats midden in het bos. Mooie veldjes waar we bij elkaar kunnen staan. Honden toegestaan! Ruim speelbos aanwezig voor de kinderen.
Een prima locatie waar we ons waarschijnlijk als prikker prima thuis voelen. Er is slechts een klein nadeeltje. we hebben geen stroom voor de koelkast of caravan en alleen koud water om te douchen (brrr) Als compensatie mogen de campinggasten op zondagmorgen gratis douchen op de bekende camping naast de parkeerplaats. (klein detail)
Natuurlijk mogen we weer net als vanouds BBQen, maken we een kampvuur en is er weer wisky tasting. voor wie wil is er weer een nachtwandeling door het bos tussen de koeien.
Neem genoeg zaklampen,lantaarns en kaarsen mee, op de camping is het snachts aarde donker (een van de weinige plekken waar je nog sterren kunt zien.
We gaan uit van mooi weer, maar neem als je het hebt, partytent of zeil mee, er is nog geen afdak aanwezig.
Mocht je je niet kunnen verenigen met koud water of primatieve toilet. (zeer schoon!) is er natuurlijk altijd de mogelijkheid om op de wielwaal zelf te staan. (ander tarief)
kosten voor overnachting:
10 euro voor auto met twee personen. (ongeacht tent, caracan of camper) ieder persoon extra 5 euro. (kinderen tot 12 jaar korting. moet ik nog bedingen!)
Reserveren voor overnachting is zeer gewenst! geef je reservering op deze site door
Betalen kan bij aankomst op de Natuurcamping (melden bij Anton Rumble)
Misschien ben ik nog dingen vergeten. misschien zijn er nog aanvullingen. wil je helpen bij onvangst van de colonnes, 4x4 parcour of de RTI ramp, laat het weten. we kunnen hulp gebruiken (mail naar rumblerover@hotmail.nl)
En weet, de prikkersdag maken we samen. als je iets toe kan voegen laat je niet tegen houden. We maken er een gezellige dag/weekend van.
Adres gegevens
Parkeerplaats Wielewaal
Wielseweg 9 3896mb Zeewolde
route vanaf nijkerk de polder in, over de brug rechtsaf. onder de brug door richting Eemhof, Eerste weg links (Wielewaal, white horse, Flevo natuur.
Weg uitrijden rechtdoor richting camperstay Wielewaal.
vanuit polder richting Nijkerk, voor de brug rechtsaf richting eemhof
Camping
Wielewaalse weg (geen nummer) Zeewolde
Route vanaf nijkerk zelfde als hierboven.
Op de wielse weg de eerste weg rechtsaf en na het wildrooster in de bocht is links de slagboom naar de camping (bord Wielewaal) geef je reservering op deze site door
Groeten Anton Rumble
Nog even sfeer inpressie van parkeerplaats de Wielewaal, 4x4 terrein en camping
5 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/05/2012 23:24 door Anton (Rumble).
Vandaag overleg gehad met de beheerder van de camping!
In grote lijnen is het programma het zelfde als afgelopen jaren.
Op zondag 13 mei is op de parkeerplaats van de wielwaal de prikkersdag!
Aanvang vanaf 11 uur.
activiteiten:
kofferbak verkoop
Ruim je schuur op en neem alles mee wat je kwijt wil! (landrover gerelateerd natuurlijk)
Op de parkeerplaats is genoeg ruimte om iets uit te stallen.
Nieuw is dit jaar de oud ijzer bak! je hebt vast nog wel spullen die zwaar zijn, misschien onverkoopbaar of waar geen vraag naar is. Eigenlijk oud ijzer! we gaan daar wat mee doen. We verzamelen dat en brengen het weg als oud ijzer. Samen mogen we een goed doel bedenken waar de opbrengst heen gaat. (dus ook je mogelijk onverkoopbare onderdelen meebrengen dit jaar!)
Kofferbak verkoop is niet alleen voor prikkers/particulieren, maar ook handelaren, 4x4 gerelateerde landrover bedrijven zijn van harte welkom op de prikkersdag!
Terreinrijden Het 4x4 parcourtje krijgt dit jaar een iets andere opzet dan afgelopen jaren. was er afgelopen jaar een lange route, dit jaar gaan we enkele proeven uitzetten die je kan rijden. We zoeken nog vrijwilligers die willen helpen met uitzettendenen de puntentelling bij willen houden. (mail naar Rumblerover@hotmail.nl) Hoofdprijs eeuwige roem en een foto op de prikpagina! Omdat het 13 mei moederdag is, een speciale klasse voor moeders! Natuurlijk kan je ook recreatief gebruik maken van het parcour. Let wel, het is een behendigheid baan en geen blubber baan!
Verder motorkap gluren, koffie en koeken uitwisselen en contact maken.
Over dat laatste, miswschien is het leuk om een naamkaartje te maken of je naam op papier op je auto ruit te plakken,zo weten iedereen snel wie wie is. Hoevaak lees je wel niet, "he was jij er ook, had ik dat maar geweten".
Er staat een RTI Ramp. een oprij bok waar je de cross axle (wieluitslag) van je auto kan meten. ook een leuke competitie waar weer eeuwige roem aan vast hangt.
verder verzin het maar. weet je iets leuks, breng het mee, wil je iets laten zien voer het uit (Puffino demonstreerde vorig jaar hoe een chassis te behandelen). misschien heb je een chassis wissel gedaan, motorwissel, zwaar geprepareerde auto, of een auto in opbouw, een verre reis of vakantie gemaakt, neem foto's mee!
BBQ op de parkeerplaats is zondag toegestaan!
Toiletten in de vorm van die plastic hokjes zijn beschikbaar. eventueel toeilet gebouw op loop afstand.
Intree op de parkeerplaats is net als vorige jaren 4 euro per auto, ongeacht het aantal personen die er in zitten.
Neem gepast geld mee! om file vorming voor de slagboom te voorkomen.
Overnachten
Net als afgelopen jaren is het voor een grote groep prikkers de gewoonte geworden om daags voor de prikkersdag al te ariveren en te overnachten op de camping. Dit jaar hebben we daar een kleine aanpassing in gemaakt. We staan namelijk op een andere locatie dan voorheen!
De eigenaar van de Wielewaal heeft sinds dit jaar het beheer over een naburige natuur camping. op slechts 800 meter afstand van de parkeerplaats midden in het bos. Mooie veldjes waar we bij elkaar kunnen staan. Honden toegestaan! Ruim speelbos aanwezig voor de kinderen.
Een prima locatie waar we ons waarschijnlijk als prikker prima thuis voelen. Er is slechts een klein nadeeltje. we hebben geen stroom voor de koelkast of caravan en alleen koud water om te douchen (brrr) Als compensatie mogen de campinggasten op zondagmorgen gratis douchen op de bekende camping naast de parkeerplaats. (klein detail)
Natuurlijk mogen we weer net als vanouds BBQen, maken we een kampvuur en is er weer wisky tasting. voor wie wil is er weer een nachtwandeling door het bos tussen de koeien.
Neem genoeg zaklampen,lantaarns en kaarsen mee, op de camping is het snachts aarde donker (een van de weinige plekken waar je nog sterren kunt zien.
We gaan uit van mooi weer, maar neem als je het hebt, partytent of zeil mee, er is nog geen afdak aanwezig.
Mocht je je niet kunnen verenigen met koud water of primatieve toilet. (zeer schoon!) is er natuurlijk altijd de mogelijkheid om op de wielwaal zelf te staan. (ander tarief)
kosten voor overnachting:
10 euro voor auto met twee personen. (ongeacht tent, caracan of camper) ieder persoon extra 5 euro. (kinderen tot 12 jaar korting. moet ik nog bedingen!)
Reserveren voor overnachting is zeer gewenst! geef je reservering op deze site door
Betalen kan bij aankomst op de Natuurcamping (melden bij Anton Rumble)
Misschien ben ik nog dingen vergeten. misschien zijn er nog aanvullingen. wil je helpen bij onvangst van de colonnes, 4x4 parcour of de RTI ramp, laat het weten. we kunnen hulp gebruiken (mail naar rumblerover@hotmail.nl)
En weet, de prikkersdag maken we samen. als je iets toe kan voegen laat je niet tegen houden. We maken er een gezellige dag/weekend van.
Adres gegevens
Parkeerplaats Wielewaal
Wielseweg 9 3896mb Zeewolde
route vanaf nijkerk de polder in, over de brug rechtsaf. onder de brug door richting Eemhof, Eerste weg links (Wielewaal, white horse, Flevo natuur.
Weg uitrijden rechtdoor richting camperstay Wielewaal.
vanuit polder richting Nijkerk, voor de brug rechtsaf richting eemhof
Camping
Wielewaalse weg (geen nummer) Zeewolde
Route vanaf nijkerk zelfde als hierboven.
Op de wielse weg de eerste weg rechtsaf en na het wildrooster in de bocht is links de slagboom naar de camping (bord Wielewaal) geef je reservering op deze site door
Groeten Anton Rumble
Nog even sfeer inpressie van parkeerplaats de Wielewaal, 4x4 terrein en camping
5 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 04/05/2012 23:24 door Anton (Rumble).
-
Davy
Re: Prikkersdag 2012
Heb net gereserveerd. Nog 3 APK punten oplossen en dan zijn we er klaar voor
-
D&G
Ik kom in ieder geval zonder Stiggy. Blijf wel overnachten. Morgen even camping reserveren
Gerard
Gerard
-
Puffino
Leukleukleuk, ik vrees alleen dat het voor mij "NEE" wordt dit jaar, nog iets te veel klusjes aan de Laro te doen voor ie de container in gaat naar IJsland. Maar wie weet kan er iets worden gedaan, ik zie wel. Zou graag helpen parcoursje weer maken bijv.... Maar dat gaat hem niet worden denk ik.
Natuurlijker kamperen, klinkt grappig. LEUK! Ben benieuwd.
Natuurlijker kamperen, klinkt grappig. LEUK! Ben benieuwd.
-
lachrover2
als ik lachrover2 al heb kom ik zeker maar hoop dat het gaat lukken....
groetjes bas (exgeldrover en lachrover1)
groetjes bas (exgeldrover en lachrover1)
-
witje 110
Sander, je moet komen hoor, het is geen prikkersfeest als Sander niet is geweest!
Marijke
Marijke
-
vossehoff
Hij staat in de planning.
Is reserveren trouwens nodig?
gr Niels
Is reserveren trouwens nodig?
gr Niels
-
Puffino
Dank je schat!
Ik doe ook zeker mijn best om in elk geval IETS te doen op dat weekend....
Sander Lelieveld
Snorkel, een 200tdi Symphonie op 24V
Snorkel.Runde.NL
Ik doe ook zeker mijn best om in elk geval IETS te doen op dat weekend....
Sander Lelieveld
Snorkel, een 200tdi Symphonie op 24V
Snorkel.Runde.NL
-
Anton (Rumble)
vossehoff Schreef:
-------------------------------------------------------
> Hij staat in de planning.
>
> Is reserveren trouwens nodig?
>
> gr Niels
Niet strikt noodzakelijk, maar word wel zeer gewaardeerd, dit ivm aantal vuurbakken, brandhout en houtskool
> Hij staat in de planning.
>
> Is reserveren trouwens nodig?
>
> gr Niels
Niet strikt noodzakelijk, maar word wel zeer gewaardeerd, dit ivm aantal vuurbakken, brandhout en houtskool
-
Geert LW79
Hallo Marijke,
Mijn zoon Wietse wil graag weten of jou zoon ook meekomt.
Geert en Aafke
Light Weight 2.25 diesel 1979 "Groene Draak"
Defender 110 TD5 1999 "Grote Groene Griezel"
(gehad: RRC V8 3.5 10.5P6 blok SU carb 1976 op LPG)
P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg --> mod_embed_images_loadimage('eb2ddae5191daca2f2e2396e5cc128e9', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', 'https://lh4.googleusercontent.com/-cdFgXAupv7w/ULI0Cc1Y_iI/AAAAAAAAACU/dLjXu5ZKbjU/s320/P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', '', 15441685, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Mijn zoon Wietse wil graag weten of jou zoon ook meekomt.
Geert en Aafke
P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg --> mod_embed_images_loadimage('eb2ddae5191daca2f2e2396e5cc128e9', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', 'https://lh4.googleusercontent.com/-cdFgXAupv7w/ULI0Cc1Y_iI/AAAAAAAAACU/dLjXu5ZKbjU/s320/P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', '', 15441685, 600, 600, 'Loading image ...', false);
-
bowy
Re: Prikkersdag 2012 HET PROGRAMMA
Vandaag eindelijk mijn koelprobleem opgelost en de eerste 50 km probleemloos proefgereden, dus ik ben er klaar voor,!
moet nog wel veel aan de 127 gebeuren maar kan nu wel de weg op! ( alleen of lpg inbouwen, rocksliders, lierbumper, interieur, ramen, km teller, hemeltje, lampen voorzijde, ander tussenbak, etc)
Gr. Bowy
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/05/2012 22:51 door bowy.
moet nog wel veel aan de 127 gebeuren maar kan nu wel de weg op! ( alleen of lpg inbouwen, rocksliders, lierbumper, interieur, ramen, km teller, hemeltje, lampen voorzijde, ander tussenbak, etc)
Gr. Bowy
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 03/05/2012 22:51 door bowy.
-
Davy
Filmpje ziet er leuk uit. Melden is nog wel steeds door de slagboom links? Ik had de camping al gereserveerd, moet ik nog iets doorgeven dat ik op de Laro-veldjes wil staan?
Zaterdag aan het eind van de middag ben ik wel aanwezig om palen te slaan voor het 4x4 parcour.
Davy
Zaterdag aan het eind van de middag ben ik wel aanwezig om palen te slaan voor het 4x4 parcour.
Davy
-
Veronica
Precies Davy dat dacht ik ook.
Wordt mijn eerste "vakantie" in 18 jaar of zo dit.
Wordt mijn eerste "vakantie" in 18 jaar of zo dit.
-
Davy
Ja doei, natuurlijk kom jij ook.Zoals je vorig jaar gezien hebt is een prikkersweekend ook prima met een golf oid te doen.
-
bowy
Davy Schreef:
> Zat jij niet in Croatië?
Net weer terug!
> Zat jij niet in Croatië?
Net weer terug!
-
Anton (Rumble)
Melden en betalen kan op de Natuurcamping. Ik neem de honeur waar voor de camping beheerder en doe de inschrijving en financiele afdracht.
Komt helemaal goed !
Komt helemaal goed !
-
Jurgen van Aken
Yep, hondjes toegestaan -> best een dikke kans dat ik op zaterdagavond al kom!
Wordt m'n 1e Prikkersdag + de 1e keer dat we mét honden kamperen.
Van de week eerst maar eens m'n kampeermeuk van de vliering trekken en de aanhanger op orde brengen
Wordt m'n 1e Prikkersdag + de 1e keer dat we mét honden kamperen.
Van de week eerst maar eens m'n kampeermeuk van de vliering trekken en de aanhanger op orde brengen
-
forbert 90-200Tdi
Wil eigenlijk ook wel helpen, en dus wat eeder komen.
Dan moet er wel 'n nieuwe chef d'equipe voor de stoet komen.......
Dan moet er wel 'n nieuwe chef d'equipe voor de stoet komen.......
-
Veronica
Wij willen ook wel helpen en eerder komen.
Veronica
SIII 109 Stawag "Onze Ouwe"
2,6l. 6 cilinder op benzine uit 1978
Veronica
-
forbert 90-200Tdi
Mooi, Echtenerbrug team!
Ik heb vrijdag nog late dienst, 1 uur, half 2 thuis, dus.
12 uur rijuh? Anderhalf uur via 't pontje, zijn we 1/2 2 daar.
De rest weet de route al, en ik ben graag mien eigen man.
Ik heb vrijdag nog late dienst, 1 uur, half 2 thuis, dus.
12 uur rijuh? Anderhalf uur via 't pontje, zijn we 1/2 2 daar.
De rest weet de route al, en ik ben graag mien eigen man.
-
Veronica
Is goed Forbert.
Zoals het er nu uitziet gaan we met de camper.
Zoals het er nu uitziet gaan we met de camper.
-
Veronica
ik heb geen trailer.
Ik denk ook niet dat die bus zoveel mag trekken.
Ik denk ook niet dat die bus zoveel mag trekken.
-
Geert LW79
Willen is kunnen Veronica (dat zeggen ze toch ook bij die bank bij jullie?)
Geert
P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg --> mod_embed_images_loadimage('685a336c9d66ff8f56b54d880ac5146f', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', 'https://lh4.googleusercontent.com/-cdFgXAupv7w/ULI0Cc1Y_iI/AAAAAAAAACU/dLjXu5ZKbjU/s320/P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', '', 15445919, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Geert
P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg --> mod_embed_images_loadimage('685a336c9d66ff8f56b54d880ac5146f', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', 'https://lh4.googleusercontent.com/-cdFgXAupv7w/ULI0Cc1Y_iI/AAAAAAAAACU/dLjXu5ZKbjU/s320/P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', '', 15445919, 600, 600, 'Loading image ...', false);
-
Veronica
Dan moeten we veeeeeeeel eerder weg ouwe bus kan maar 80 km p/u.
Met 2,5-3 ton aan zijn kont weet ik niet of ie dan ook de 80 haalt.
Met 2,5-3 ton aan zijn kont weet ik niet of ie dan ook de 80 haalt.
-
forbert 90-200Tdi
En ik heb al 'n stokouwe caravan hangen......
-
Geert LW79
Mijn constructammetje is uit 1966, met een LW met 2.25 diesel ervoor zal ik ook niet veel snelheids records breken
Geert
P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg --> mod_embed_images_loadimage('6f9a950e54a609d869166f3f6740e092', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', 'https://lh4.googleusercontent.com/-cdFgXAupv7w/ULI0Cc1Y_iI/AAAAAAAAACU/dLjXu5ZKbjU/s320/P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', '', 15446000, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Geert
P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg --> mod_embed_images_loadimage('6f9a950e54a609d869166f3f6740e092', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', 'https://lh4.googleusercontent.com/-cdFgXAupv7w/ULI0Cc1Y_iI/AAAAAAAAACU/dLjXu5ZKbjU/s320/P2190004%2520%25282%2529%2520%2528640x480%2529.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh4.googleusercontent.com%2F-cdFgXAupv7w%2FULI0Cc1Y_iI%2FAAAAAAAAACU%2FdLjXu5ZKbjU%2Fs320%2FP2190004%252520%2525282%252529%252520%252528640x480%252529.jpg', '', 15446000, 600, 600, 'Loading image ...', false);
-
Veronica
Zullen we morgen de 207 van stal halen.
Veronica
Veronica
-
Veronica
Heeft iemand enig idee hoeveel dames er komen ivm moederdagpresentjes?
-
Davy
Ruige schatting: 250 auto's, per 3 auto's 1 dame, is zo'n 80 dames, maar pin me er niet op vast. En niet elke dame is een moeder.
-
forbert 90-200Tdi
Ik neem wel 'n 'ontie mee, maar da's geen prebleem, lees ik al.
Erg sociale 9 mnd. ouwe Boxer/AmBull kruising, hoop dat ze erg moe wordt.
De stiefvader
Erg sociale 9 mnd. ouwe Boxer/AmBull kruising, hoop dat ze erg moe wordt.
De stiefvader
-
Davy
De waarheid zal daar ergens tussen in liggen. Hangt ook heel erg van het weer af denk ik.
-
Anton (Rumble)
vorig jaar hadden we 130 auto's over de zondag
overnachting op de camping ik meen 34 autos. zo'n 60 man aan de bbq.
De dames zijn best sterk vertegenwoordigd hoor!
overnachting op de camping ik meen 34 autos. zo'n 60 man aan de bbq.
De dames zijn best sterk vertegenwoordigd hoor!
-
witje 110
En hoeveel van de mannen die komen willen liever niet dat hun vrouw in hun geliefde Landrover rijdt?
Marijke
Marijke
-
Davy
Saskia heeft wel eens een stukje in de 109 gereden maar kan wat moeilijk bij de pedalen. In de 88 zitten die een stukje dichterbij en daar is ze dan ook al een paar keer mee op pad geweest.
Davy
SIII 109 2,25D 1981 ex mil.
SIIA 88 2,25B 1968
Foto-EH84LNQ8.jpg --> mod_embed_images_loadimage('b3b5244b2ff92148d5d15c350e8dc1d3', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-EH84LNQ8.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-EH84LNQ8.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-EH84LNQ8.jpg', '', 15446585, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Davy
SIII 109 2,25D 1981 ex mil.
SIIA 88 2,25B 1968
Foto-EH84LNQ8.jpg --> mod_embed_images_loadimage('b3b5244b2ff92148d5d15c350e8dc1d3', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-EH84LNQ8.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-EH84LNQ8.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-EH84LNQ8.jpg', '', 15446585, 600, 600, 'Loading image ...', false);
-
Stage-2
Puffino Schreef:
> (nou ja ... een hele hoop)
'k Kom je wel ophalen, zaterdagmiddag. Gooi de plunjebaal maar achterin. IJsland drijft niet weg.
Of ... als we eens op tijd op de camping zijn, dan kunnen we vast veel van die klusjes samen even klaren
cheerz, Mo
1984 Land Rover 110 (powered by Nissan FD35T) VERKOCHT
1976 Magirus-Deutz 170D12
[birgidenmaurice.shareyourstory.nl]
181415.jpg --> mod_embed_images_loadimage('edb44c8f10bda2458aec1829556d4179', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Fs3-eu-west-1.amazonaws.com%2Fimage.shareyourstory.nl%2F181415.jpg', 'https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/image.shareyourstory.nl/181415.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Fs3-eu-west-1.amazonaws.com%2Fimage.shareyourstory.nl%2F181415.jpg', '', 15448431, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Foto-4MBHFJWP.jpg --> mod_embed_images_loadimage('6fd612b788820feafb3c4ee3234b750c', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-4MBHFJWP.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-4MBHFJWP.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-4MBHFJWP.jpg', '', 15448431, 600, 600, 'Loading image ...', false);
> (nou ja ... een hele hoop)
'k Kom je wel ophalen, zaterdagmiddag. Gooi de plunjebaal maar achterin. IJsland drijft niet weg.
Of ... als we eens op tijd op de camping zijn, dan kunnen we vast veel van die klusjes samen even klaren
cheerz, Mo
1984 Land Rover 110 (powered by Nissan FD35T) VERKOCHT
1976 Magirus-Deutz 170D12
[birgidenmaurice.shareyourstory.nl]
181415.jpg --> mod_embed_images_loadimage('edb44c8f10bda2458aec1829556d4179', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Fs3-eu-west-1.amazonaws.com%2Fimage.shareyourstory.nl%2F181415.jpg', 'https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/image.shareyourstory.nl/181415.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Fs3-eu-west-1.amazonaws.com%2Fimage.shareyourstory.nl%2F181415.jpg', '', 15448431, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Foto-4MBHFJWP.jpg --> mod_embed_images_loadimage('6fd612b788820feafb3c4ee3234b750c', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-4MBHFJWP.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/Foto-4MBHFJWP.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FFoto-4MBHFJWP.jpg', '', 15448431, 600, 600, 'Loading image ...', false);
-
watergeus
Anton (Rumble) Schreef:
> Prikkersdag 2012 komt eraan!
>
> Nieuw is dit jaar de oud ijzer bak! je hebt vast nog wel spullen die zwaar zijn, misschien onverkoopbaar of waar geen vraag naar is.
> Eigenlijk oud ijzer! we gaan daar wat mee doen.
> We verzamelen dat en brengen het weg als oud ijzer.
> Samen mogen we een goed doel bedenken waar de opbrengst heen gaat. (dus ook je mogelijk onverkoopbare onderdelen meebrengen dit jaar!)
>
> Groeten Anton Rumble
>
Mag ik jullie bijzondere aandacht vestigen op de Stichting Dream4Kids (www.dream4kids.nl)
Ieder kind heeft dromen:
Brandweerman of piloot worden, zangeres of voetballer.
Of misschien wel prinses…..
De meeste kinderen krijgen de ruimte om in hun dromen te geloven.
Helaas zijn er ook kinderen voor wie het onbezorgde dromen al snel ophoudt.
Want als er iemand in je gezin doodgaat, als je mishandeld wordt of seksueel misbruikt, heb je wel wat anders aan je hoofd.
Dream4Kids helpt kinderen die zoiets hebben meegemaakt om het dromen opnieuw te leren.
Dream4Kids stelt tegenover de traumatische gebeurtenis een mooie ervaring waar je fijne herinneringen aan kunt bewaren. Zo doorbreken ze de negatieve spiraal.
Door één droom te realiseren, geven ze kinderen moed en energie voor talloze nieuwe dromen.
Dream4Kids werkt met vrijwilligers die de dromen van de kinderen realiseren.
Hopelijk vinden jullie dit een goed doel om de oud ijzer opbrengst aan over te maken.
Dank voor jullie aandacht.
groet, Bauke
> Prikkersdag 2012 komt eraan!
>
> Nieuw is dit jaar de oud ijzer bak! je hebt vast nog wel spullen die zwaar zijn, misschien onverkoopbaar of waar geen vraag naar is.
> Eigenlijk oud ijzer! we gaan daar wat mee doen.
> We verzamelen dat en brengen het weg als oud ijzer.
> Samen mogen we een goed doel bedenken waar de opbrengst heen gaat. (dus ook je mogelijk onverkoopbare onderdelen meebrengen dit jaar!)
>
> Groeten Anton Rumble
>
Mag ik jullie bijzondere aandacht vestigen op de Stichting Dream4Kids (www.dream4kids.nl)
Ieder kind heeft dromen:
Brandweerman of piloot worden, zangeres of voetballer.
Of misschien wel prinses…..
De meeste kinderen krijgen de ruimte om in hun dromen te geloven.
Helaas zijn er ook kinderen voor wie het onbezorgde dromen al snel ophoudt.
Want als er iemand in je gezin doodgaat, als je mishandeld wordt of seksueel misbruikt, heb je wel wat anders aan je hoofd.
Dream4Kids helpt kinderen die zoiets hebben meegemaakt om het dromen opnieuw te leren.
Dream4Kids stelt tegenover de traumatische gebeurtenis een mooie ervaring waar je fijne herinneringen aan kunt bewaren. Zo doorbreken ze de negatieve spiraal.
Door één droom te realiseren, geven ze kinderen moed en energie voor talloze nieuwe dromen.
Dream4Kids werkt met vrijwilligers die de dromen van de kinderen realiseren.
Hopelijk vinden jullie dit een goed doel om de oud ijzer opbrengst aan over te maken.
Dank voor jullie aandacht.
groet, Bauke
-
Veronica
Hoi Watergeus,
Ik zal veel oud ijzer doneren.
Hoe de organisatie het verdeelt weet ik niet.
Veronica
Ik zal veel oud ijzer doneren.
Hoe de organisatie het verdeelt weet ik niet.
Veronica
-
forbert 90-200Tdi
Ik ga m'n mooie 90 toch echt niet de schrootbak in rijden!
-
D&G
Anton
Deb en ik zijn er ook bij. Op de natuurcamping met wat vlees en whisky.
We hebben er zin in.
Sander, als je komt neem ik m'n Kilchoman Autumn 2009 voor je mee
D&G
Deb en ik zijn er ook bij. Op de natuurcamping met wat vlees en whisky.
We hebben er zin in.
Sander, als je komt neem ik m'n Kilchoman Autumn 2009 voor je mee
D&G
-
D&G
Gerben tB Schreef:
> Geen sigaar ???
Alleen voor Heule lelijke mensen. Heb een doos voor je klaar staan!
G
> Geen sigaar ???
Alleen voor Heule lelijke mensen. Heb een doos voor je klaar staan!
G
-
Gerben tB
Heb je echt de illusie dat je mij daar zult zien, zie in het rijtje van posters geen bekenden (op jou na) ?? Maar Sander komt toch, heb je in ieder geval iemand om een sigaartje mee te roken
-
D&G
Gerben tB Schreef:
> Heb je echt de illusie dat je mij daar zult zien,
> zie in het rijtje van posters geen bekenden (op
> jou na) ?? Maar Sander komt toch, heb je in
> ieder geval iemand om een sigaartje mee te roken
>
De paspoortcontrole bij Twello is er niet meer dus je mag Twente uit hoor...
G
> Heb je echt de illusie dat je mij daar zult zien,
> zie in het rijtje van posters geen bekenden (op
> jou na) ?? Maar Sander komt toch, heb je in
> ieder geval iemand om een sigaartje mee te roken
>
De paspoortcontrole bij Twello is er niet meer dus je mag Twente uit hoor...
G
-
Gerben tB
Heb zojuist de brug bij Deventer opgeblazen om verkeer richting Twente tegen te houden
I'm not anti-social, I'm just not user friendly
I'm not anti-social, I'm just not user friendly
-
John Straatman (johnstraatman@hotmail.com)
Leuke video! Ik zal het dit jaar helaas moeten missen, wens jullie ontzettend veel plezier en mooi weer toe.
John
John
-
Rene
Ik zou best wel naar de prikkersdag willen komen en mensen van technisch advies (LPG Rover V8) willen voorzien.
Als de organisatie bereid is mij een kopje koffie te geven met een gevulde koek wil ik de prikkers wel voor zien van info
Graag hoor ik iets van de organisatie of dit op prijs word gesteld
René
www.roversd1.nl
Als de organisatie bereid is mij een kopje koffie te geven met een gevulde koek wil ik de prikkers wel voor zien van info
Graag hoor ik iets van de organisatie of dit op prijs word gesteld
René
www.roversd1.nl