ffe delen kwam met goochelen deze site tegen vond hem wel interesant mischien wat voor de rest van landroverend nederland.
www.beamends-lrspares.co.uk
gr noudje
leuke site
-
Wim Janssen
Re: leuke site
In ieder geval een snelle site waar je snel door de hoofdstukken loopt met goede merkinformatie. Hier kunnen veel sites een voorbeeld aan nemen.
groeten
Wim Janssen
groeten
Wim Janssen
-
Hanzzl
Ja leuk, alleen konden ze afgelopen week een connecting rod van Series niet leveren want die waren niet meer te krijgen, zeiden ze.
Heb ik nu via een andere leverancier binnen een paar dagen gloednieuw en origineel Laro op de mat.... hoezo niet leverbaar?
Heb ik nu via een andere leverancier binnen een paar dagen gloednieuw en origineel Laro op de mat.... hoezo niet leverbaar?
-
john straatman
Hoi Hanzll,
Het kan zijn dat het onderdeel niet meer leverbaar is en dat sommige bedrijven er hoeveelheden van hebben ingeslagen, dat kom je in de vliegtuigindustrie wel tegen, b.v. toen Fokker de F27 uit productie nam was er een florerende internationale markt in onderdelen omdat die kisten nog wel een paar jaar blijven vliegen, mits je de onderdelen hebt.
Groet,.
John
Het kan zijn dat het onderdeel niet meer leverbaar is en dat sommige bedrijven er hoeveelheden van hebben ingeslagen, dat kom je in de vliegtuigindustrie wel tegen, b.v. toen Fokker de F27 uit productie nam was er een florerende internationale markt in onderdelen omdat die kisten nog wel een paar jaar blijven vliegen, mits je de onderdelen hebt.
Groet,.
John
-
Hanzzl
Je heb wrs gelijk. Vond het wel vreemd want die connecting rod in mijn geval is dezelfde voor 2.25 petrol en diesel en 2.5 diesel, als ik het goed heb. Daar zijn er dus genoeg van, zou je denken.