Kinderstoel
-
theo bouwman
Kinderstoel
Wie heeft er goede ervaring met welk soort kinderstoeltje voor de kleine vanaf 1 jaar? eigenlijk willen we iets waar ze lekker stevig in vast zit en ook een beetje steun heeft met het hoofd.
Groeten en bedank alvast voor de info.
1986 110 Td5 SW
Groeten en bedank alvast voor de info.
1986 110 Td5 SW
-
marc
Re: Kinderstoel
Hoi ter informatie.
Als je een stoel van romer king op de middenstoel plaatst.
Dan komt hij te ver naar voren waardoor je niet meer kan schakelen.Het kind krijgt steeds je elleboog in het gezicht.
Dit heb ik bij mijn 1999 90td5 opgelost door de rugleuning van de middenstoel af te zaagen.
De kinderstoel staat met de rugleuning tegen het grijskentekenschot aan en de voorkant heb ik hem met een
extra spanband vastgezet. De stoel van maxi cosi is te breed voor in het midden en moet met een
driepuntsgordel worden vastgezet. kwa zitcomfort ontloopt het mekaar niet veel.
Groeten marc.
Als je een stoel van romer king op de middenstoel plaatst.
Dan komt hij te ver naar voren waardoor je niet meer kan schakelen.Het kind krijgt steeds je elleboog in het gezicht.
Dit heb ik bij mijn 1999 90td5 opgelost door de rugleuning van de middenstoel af te zaagen.
De kinderstoel staat met de rugleuning tegen het grijskentekenschot aan en de voorkant heb ik hem met een
extra spanband vastgezet. De stoel van maxi cosi is te breed voor in het midden en moet met een
driepuntsgordel worden vastgezet. kwa zitcomfort ontloopt het mekaar niet veel.
Groeten marc.
-
robert
Vreemd,
Heb ik geen last van gehad, Mijn dochter heeft tot 1,5 jaar in het stoeltje voorin gezeten.
Enige probleem was dat ze tegen de versnellingspook begon te schoppen.
Ik heb uiteindeljk de heupgordel vervangen door een 4 puntsgordel.
Robert
Heb ik geen last van gehad, Mijn dochter heeft tot 1,5 jaar in het stoeltje voorin gezeten.
Enige probleem was dat ze tegen de versnellingspook begon te schoppen.
Ik heb uiteindeljk de heupgordel vervangen door een 4 puntsgordel.
Robert
-
Rangie110 'Last Dime'
Wij hebben de jongste normaliter op de achterbank (zijn 2 voorstoelen) met de kinderstoel extra vast gesjord met spanbanden! er is geen enkele std kinderstoel stabiel en veilig genoeg voor het off road werk
Gr Rangie110
Land Rover One-Ten stawag 300TDI automaat 1983 'Last dime'
Suzuki DL650 V-Strom ABS 2007
Citroën C4 HDI 16v 2007
"per aspera ad astra"
Gr Rangie110
Land Rover One-Ten stawag 300TDI automaat 1983 'Last dime'
Suzuki DL650 V-Strom ABS 2007
Citroën C4 HDI 16v 2007
"per aspera ad astra"
-
theo bouwman
Bij ons komt de kinderstoel sowizo op de achterbank, En moet 4 punt gordels hebben of meer. Hoe die op de bank vast zit maakt me niet uit, ik heb daaar 3.punts gordels.
Als dit niet afdoende is maak ik hem met een extra spanband vast.
Als dit niet afdoende is maak ik hem met een extra spanband vast.
-
neef Henk
Wij hebben een maxi cosi axiss genomen omdat deze heel makkelijk naar opzij kan draaien. Ik heb een slechte rug en wil dus graag recht tillen. Dit gaat bij dit stoeltje heel goed. Je draait het stoeltje naar je toe (dus naar de deuropening), zet je kind erin en maakt de gordeltjes vast en draait het stoeltje weer terug in de rij richting welke zelf vastklikt in de juiste stand. Waren twee jaar gelden nog moeilijk te vinden maar je ziet ze nu steeds vaker verschijnen.
Groeten neef Henk
Oja, is tot 18kg.
Groeten neef Henk
Oja, is tot 18kg.
-
mr epic
Ik heb voor de kids Recaro kinderstoelen.
Mooie en fijne stoeltjes en niet 13 in een dozijn. Kwa prijs hetzelfde als Maxi Cosi en Romer.
grt. mr. Epic
Mooie en fijne stoeltjes en niet 13 in een dozijn. Kwa prijs hetzelfde als Maxi Cosi en Romer.
grt. mr. Epic
-
Frank 110V8
Hoi
Wij hebben romer en maxi cosi bevallen prima. Als je wilt testen er stan er op dit moment 4 werkloos. Ik heb ook een combistoel van nania die is wat simpeler en dus ook kleiner, paste wel achterin de mitsubitsi grandis waar die anderen niet meer pasten. Dus dat is denk ik ook een oplossing voor ls je een stoeltje op de middenstoel wilt.
Groet Frank
Wij hebben romer en maxi cosi bevallen prima. Als je wilt testen er stan er op dit moment 4 werkloos. Ik heb ook een combistoel van nania die is wat simpeler en dus ook kleiner, paste wel achterin de mitsubitsi grandis waar die anderen niet meer pasten. Dus dat is denk ik ook een oplossing voor ls je een stoeltje op de middenstoel wilt.
Groet Frank