Hi
heeft iemand ervaring in het blinderen van zijn ramen bij het bedrijf
CRS Car Service
Carelshavenstraat 80 - 82
2541CR Den Haag
Ik zag een advertentie op marktplaats url dat men voor 120 euro de 5 achterruiten blindeert.
Nu heb ik een rrc en zou de 5 achterruiten wel willen blinderen. Ik zat zelf te denken aan 15% licht doorlatend of is dat te veel van het goede?
ik wil geen pooierbak
ramen blinderen
-
Bart van Dessel
Re: ramen blinderen
Persoonlijk zou ik voor 1 tintje donkerder gaan dan origineel, 15% licht doorlatend is héél donker. Dan wordt het een echte Berlusconi-bak. Verder zou ik wat recensies bekijken op het net naar verschillende bedrijven. Goedkoop is duurkoop....
Gr, Bart
Gr, Bart
-
Kees van der Velde
Het bedrijf ken ik niet, maar ik heb de achterportieren en achterdeur/zijraampjes van mijn defender zelf gedaan met folie van www.conrad.nl. Dit was 5% lichtdoorlatend en dat is ONTZETTEND donker! Als ik nu bijvoorbeeld rechtsaf sla, dan moet ik héél goed kijken om nog wat te kunnen zien op bijvoorbeeld een fietspad. Het is wel perfect tegen de inkijk zo! (En dat was mijn 1e doel...)
-
paulus-109
120 euro, 5 ruiten, nog geen 25 euro per ruit dus.......................
weet de prijzen van de folie niet maar iedereen snapt wel dat ze er niet te veel tijd in zullen steken................................
weet de prijzen van de folie niet maar iedereen snapt wel dat ze er niet te veel tijd in zullen steken................................