Automaat problemen
-
Noel
Automaat problemen
Mijn Discovery 300tdi uit 1997 schakelt de laatste tijd niet meer zo soepel en van trap 2 naar 3 lijkt het alsof hij 2 keer ''ontkoppelt'' Het toerental gaat dan ook even ''onbelast'' omhoog Verder werkt alles perfect. Vooruit-achteruit etc
Wat kan dit zijn? De olie is mooi op niveau.
Wat kan dit zijn? De olie is mooi op niveau.
-
Benno
Re: Automaat problemen
Olie ook schoon, mooi rood met een zoet luchtje of ruikt hij verbrand (caramel)
Oliefilter al eens vervangen ??
Olie op de goede manier gepeild ?
groet,
Benno
Oliefilter al eens vervangen ??
Olie op de goede manier gepeild ?
groet,
Benno
-
Patrick Nieuwenhuis
de automaat bij een bedrijf laten doorspoelen zodat de kleine kanaaltjes vrij van slush komen,hoeveel km heeft de bak gelopen? meestal rond de 230000km begeven veel automaten,ligt aan rijstijl etc
-
Gert
Had die van mij ook. Ben toen aan het rondbellen geweest. Veel revisie bedrijven willen meteen compleet revisieren. Iemand gevonden die repareerd als het mogelijk is. Helaas was er bij mij een compleet tandwiel gebroken en waren er platen verbrand. Kwam toch op revisie uit maar tegen schappelijke prijs. Je kan eerst gaan rommelen met schoonmaken, daar heb ik ook naar gekeken maar dan ben je ook best veel geld kwijt. En als er echt iets kapot is los je er niets mee op. De kilometerstand van 230000 is inderdaad kritisch. Wil je meer info over het revisiebedrijf laat het maar even weten.
-
Bart van Dessel
Bedrijf mag je hier best noemen neem ik aan, sluikreclame wordt oogluikend toegestaan. Ik maak ook stiekem reclame voor mezelf (ik heet geen Ivo Niehe)
gr, bart
gr, bart
-
Peter
Hoi,
Waarom is 230000 kritisch? Deze bakken kunnen toch veel meer.
Peter
Waarom is 230000 kritisch? Deze bakken kunnen toch veel meer.
Peter
-
Patrick Nieuwenhuis
tja dat komt in de forums en theorieen vaak terug,terwijl er toch geen chip in zit die by 230000km de boel stopzet,bij LR zul je gewoon de onderdelen bij een x aantal jaren of KM moeten vervangen,slooponderdelen is bijna geen optie ,wat voor elende koop je van een ander.mijn disco uit 2003 probeer ik langzaam te vernieuwen omdat de history niet zwart op wit stond,zoals rubbers ringen,olien,pluggen ,inspuitbekabeling,accu,etc
-
Patrick Nieuwenhuis
Bart van Dessel Schreef:
-------------------------------------------------------
> Bedrijf mag je hier best noemen neem ik aan,
> sluikreclame wordt oogluikend toegestaan. Ik maak
> ook stiekem reclame voor mezelf (ik heet geen Ivo
> Niehe)
>
> gr, bart
welk gedeelte van t land zit jij,ja je weet wel veel ¨¨[zo goed?extra reclame]
-------------------------------------------------------
> Bedrijf mag je hier best noemen neem ik aan,
> sluikreclame wordt oogluikend toegestaan. Ik maak
> ook stiekem reclame voor mezelf (ik heet geen Ivo
> Niehe)
>
> gr, bart
welk gedeelte van t land zit jij,ja je weet wel veel ¨¨[zo goed?extra reclame]
-
Bart van Dessel
Ik zit in Meijel, N-Limburg. Hoor betreft automaat reviseren veel goeds over Peter de Koning, [dekoningtransmissie.nl] Goed en niet duur,
gr, bart
gr, bart
-
Gert
Die bedoelde ik dus ook. Revisie tegen Ascroft prijzen en je hoeft niet naar Engeland!