klacht

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
hans

klacht

Bericht door hans »

Hallo allemaal kan iemand mij helpen aan een europees hoofdkantoor adres of fax cq telefoon nummer van Landrover waar ik mijn klachten kwijt kan, want waar ik woon(Portugal) reageert helemaal niemand.
Bij voorbaat dank.
Hans
Frans Bonnes

Re: klacht

Bericht door Frans Bonnes »

[www.landrover.com]

fb
Roy Bruurs

Bericht door Roy Bruurs »

Wat wil je gaan klagen? Je weet van te voren dat je een land rover koopt en je met die auto ook al de problemen krijgt.
ToyRoverlander

Bericht door ToyRoverlander »

Quote Gepost door: Roy B ()
Datum: 14 september 2011 18:07

Wat wil je gaan klagen? Je weet van te voren dat je een land rover koopt en je met die auto ook al de problemen krijgt.
Ooh SNAP!

Je vergeet de, van wat ik vaak gehoord heb, shitty service en gebrek aan klantvriendelijkheid....

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
- Toy-Rover, '65 Series IIa 112" 4deurs softtop
3B 3.4 diesel, H41 4bak, HDJ80 assen, dual E-locked, SOA, 48" voorveren, 5125series 14" Bilsteins rondom, 4:1 Orion tussenbak, 63" chevy achterveren, custom tank, Mitsu TD04L-13T turbo, Saab intercooler, Hellfire Fabworks High-steer, rolbeugel, Crow 4point harnesses. Alu radiator, 2x 24V Spal fans, OBA...En nog wat klein spul....
Rijdend en al! nu nog geluidsisolatie om het zaakje wat stiller te krijgen..
Joop Hubers

Bericht door Joop Hubers »

Over de kosteloze service die Land Rover bood via de bekende mr. Pagan, en mij honderden euro´s gescheeld heeft, kan ik toch echt niet klagen. Verder kan ik er geen mening over hebben.

Joop OneTen V8
Plaats reactie