Zitten er hier nog zeil (softtop) makers?
-
Lucas van Lierop
Zitten er hier nog zeil (softtop) makers?
Ben momenteel een (niet standaard) half open Land Rover Discovery aan het bouwen.
Leuk zo'n open auto maar die moet ook dicht kunnen, dus ik heb straks een dakje nodig dus hard en/of soft top. Ik heb al gekeken naar het maken van een glasvezel hardtop maar zou ook graag eens horen wat zoal bij een softtop komt kijken en wat dat zo'n beetje kost. Nu ga ik liever te rade bij iemand die zelf ook Land Rover rijdt dus als je zelf zeilmaker bent of iemand kent hoor ik dat graag.
Alvast bedankt
Groet
Lucas
Leuk zo'n open auto maar die moet ook dicht kunnen, dus ik heb straks een dakje nodig dus hard en/of soft top. Ik heb al gekeken naar het maken van een glasvezel hardtop maar zou ook graag eens horen wat zoal bij een softtop komt kijken en wat dat zo'n beetje kost. Nu ga ik liever te rade bij iemand die zelf ook Land Rover rijdt dus als je zelf zeilmaker bent of iemand kent hoor ik dat graag.
Alvast bedankt
Groet
Lucas
-
Mud Machine
Re: Zitten er hier nog zeil (softtop) makers?
Rikkers zeimakerij, rechtsboven in de hoek.
-
Davy
Jaap (Cadarn op de prik) is zeilmaker.
Davy
Davy
-
Lucas van Lierop
@Mud Machine:
Bedankt, Rikkers kende ik al, heb daar daktent gehaald, maar dat had ik er natuurlijk ook gewoon bij moeten schrijven. Zitten alleen (voor mij) niet om de hoek.
@Davy:
Bedankt, De naam Cadarn zocht ik bijvoorbeeld, ergens vaag wel eens opgevangen maar wist de naam niet meer.
Groet
Lucas
Bedankt, Rikkers kende ik al, heb daar daktent gehaald, maar dat had ik er natuurlijk ook gewoon bij moeten schrijven. Zitten alleen (voor mij) niet om de hoek.
@Davy:
Bedankt, De naam Cadarn zocht ik bijvoorbeeld, ergens vaag wel eens opgevangen maar wist de naam niet meer.
Groet
Lucas
-
Lucas van Lierop
EDIT: forum deed raar maar nu staan mijn beide berichten er weer?!
Net een reactie getypt verdwijnt ie weer
, beiden bedankt in ieder geval!
Groet
Lucas
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/07/2011 16:24 door Lucas van Lierop.
Net een reactie getypt verdwijnt ie weer
Groet
Lucas
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 06/07/2011 16:24 door Lucas van Lierop.
-
paul109
lucas,
ik kan je ook verder helpen, ben zelfstandig autobekleder.
maak veel cabriodaken op een jaar, niks besteld allemaal handwerk.
zoek even op paulus109 via die naam kan je me prive berichten.
paul
ik kan je ook verder helpen, ben zelfstandig autobekleder.
maak veel cabriodaken op een jaar, niks besteld allemaal handwerk.
zoek even op paulus109 via die naam kan je me prive berichten.
paul
-
Lucas van Lierop
@Paul:
Prima ik ga je even mailen, wil misschien ook nog eens iets met mijn stoelen doen, dus altijd goed om te weten.
Groet
Lucas
Prima ik ga je even mailen, wil misschien ook nog eens iets met mijn stoelen doen, dus altijd goed om te weten.
Groet
Lucas
-
Bart van Dessel
Hoi Paul, effe een OT vraagje, ik heb voor de baas hier in huis (m'n vriendin) een Mini British Open van 1994, Classic model met zo'n mooi groot electrisch schuifdak, het dak is echter door de zon flink gekrompen en bij een flinke bui dan staat het water in de auto. Is hier iets aan te doen ipv een (duur) nieuw dak te monteren?
Groetjes, Bart
Groetjes, Bart