maat popnagels zijscherm RRC?
-
Dirk
maat popnagels zijscherm RRC?
Hallo prikkers,
Wie weet de maat, diameter en gewenste lengte, van de popnagels van het achterste zijscherm in een rrc van 73.
Alvast bedankt,
Dirk
Wie weet de maat, diameter en gewenste lengte, van de popnagels van het achterste zijscherm in een rrc van 73.
Alvast bedankt,
Dirk
-
Bart van Dessel
Re: maat popnagels zijscherm RRC?
Ik neem meestal 4 of 5 mm, net wat ik in m'n kast heb liggen. Maakt niet zoveel uit. Soms moet je het gaatje iets opboren als het niet 100% past en dan boor ik 'm op naar 5 mm.
Gr, bart
Gr, bart
-
Robbert RRC LSE
Ik heb laatst de popnagels vervangen door 4x8mm
Groeten,
Robbert
Groeten,
Robbert
-
Nipper
Even iets anders,als jij de Dirk uit Katwijk bent met die hele mooie RRC
jij was 1 letter kwijt op je achterklep ze staan nu op Ebay Engeland het complete setje en een setje RRC wiel doppen
jij was 1 letter kwijt op je achterklep ze staan nu op Ebay Engeland het complete setje en een setje RRC wiel doppen
-
Dirk
Hoi Iris,
Inderdaad, die ja. Heb je misschien de linkjes hiervan? Ik heb ondertussen de letter wel gevonden maar een reserve setje kan geen kwaad.
mailen mag ook: djheemskerk casema.nl
bedankt en tot ziens,
Dirk
Inderdaad, die ja. Heb je misschien de linkjes hiervan? Ik heb ondertussen de letter wel gevonden maar een reserve setje kan geen kwaad.
mailen mag ook: djheemskerk casema.nl
bedankt en tot ziens,
Dirk
-
Dirk
bedankt voor de reacties.
Vandaag kwam ik toevallig langs een Fabory en heb daar verschillende maten popnagels gekocht van 3 mm tot 5 mm in verschillende lengtematen. Voor een paar euro kan ik in ieder geval passen. Al wil je ze per stuk kopen dan is dat mogelijk, wel zo gemakkelijk.
groet,
Dirk
Vandaag kwam ik toevallig langs een Fabory en heb daar verschillende maten popnagels gekocht van 3 mm tot 5 mm in verschillende lengtematen. Voor een paar euro kan ik in ieder geval passen. Al wil je ze per stuk kopen dan is dat mogelijk, wel zo gemakkelijk.
groet,
Dirk
-
bram-rrc
Hebben idd alles, maar duur. In Eindhoven verkopen doen ze vaak ook niet meer per stuk (of een paar) als ze een doosje moeten aanbreken.