Heren en dames Larofielen,
Betreft Disco II TD5.
Aan de bestuurderskant is de vloer zeiknat. Zeg maar daar waar de linkervoet rust. Kan zo geen lekkage ontdekken.
Voordat ik de hele boel ga lostrekken, heeft iemand een geniaal idee wat de oorzaak kan zijn?
Bedankt alvast!
Groet, Willem
Tata-D2 (diedelaatstetijdnietdooreenbakwatermetdedeurenopenisgereden)
Natte vloer aan bestuurderskant Disco II
-
Arno
Re: Natte vloer aan bestuurderskant Disco II
Lekkage Water? of Koelvloeistof ??
Bij "Water" zou ik in de Linkerdeur de folie nakijken (heb je daar b.v. recentelijk Luidsprekers ingebouwd, of aan het raam iets gewijzigd)
Bij Koevloeistof zijn je leidingen/aansluitingen door je schutbord niet meer zo goed, (verbruik koelvloeistof hoger dan normaal??)
Bij "Water" zou ik in de Linkerdeur de folie nakijken (heb je daar b.v. recentelijk Luidsprekers ingebouwd, of aan het raam iets gewijzigd)
Bij Koevloeistof zijn je leidingen/aansluitingen door je schutbord niet meer zo goed, (verbruik koelvloeistof hoger dan normaal??)
-
Ruud Lemmens
Hoi,
Kan losgeschoten slang van je afvoer van je schuifdak zijn, als je het hebt.
Levert erg leuke effecten op...
Groeten, Ruud
Kan losgeschoten slang van je afvoer van je schuifdak zijn, als je het hebt.
Levert erg leuke effecten op...
Groeten, Ruud
-
eddy
Waarschijnlijk zijn de afvoerleidingen van de airco verstopt. Je moet hiervoor onder de auto en dan zie je boven de versnellingsbak twee ( links en rechts ) rubberen afwateringsdoppen. Trek deze er maar eens uit en kijk of je lekkage over is, duurt een paar dagen voor je mat weer droog is. Maak ze dan weer open en plaats ze terug, hoogstwaarschijnlijk is het probleem dan over.
gr. Eddy
gr. Eddy
-
Andrew Colville
Gaatje ( ja roest ) onder de linker motorkap scharnier, Rubber kabel doorvoer niet meer lekker op zijn plaats ( naast rembekrachtiger onder motorkap )
Airco water afvoer los, of gescheurd , ( bij verstopping neemt de ander kant het over als beide verstopt zitten dan is de auto aan beide kanten nat )
Groetjes Andrew
Airco water afvoer los, of gescheurd , ( bij verstopping neemt de ander kant het over als beide verstopt zitten dan is de auto aan beide kanten nat )
Groetjes Andrew