Extra heaterunit
-
112kris
Extra heaterunit
Iemand ervaring met de heaterunit met 12v blower die Budget Parts aanbied? Zou het de verwarming bij de LW. niet verbeteren?
-
Symon
Re: Extra heaterunit
Heb ook z'n kachel liggen met het idee hem nog eens in een 109 5 deur achterin te bouwen.
Snaan hier wel ergens mooie foto's van iemand anders die het al heeft ingebouwd
Gr Symon
Snaan hier wel ergens mooie foto's van iemand anders die het al heeft ingebouwd
Gr Symon
-
Puffino
Het zijn dezelfde heaters als die in de 110 door de mariniers werden gebruikt om er een Winteruitvoering van te maken. Ik heb deze dus ook nog steeds en die levert tenminste warmte, dat kan ik van mijn gewone heater niet zeggen.
Sander Lelieveld
Snorkel, een 200tdi Symphonie op 24V
Snorkel.Runde.NL
Sander Lelieveld
Snorkel, een 200tdi Symphonie op 24V
Snorkel.Runde.NL
-
Erik One-ten+LW
Ik heb zoals Sander en Symon aangeven ook zo'n extra kachel in de 110. Ik heb al eens foto's geplaatst. Dat werkt prima.
Maarr, ik heb ook een LW en daarin voldoet de standaard kachel prima. Stook het huifje bol zeg maar. Is er dus niet iets
mis met jouw kachel in de LW? Zou voldoende moeten zijn..
Erik
Maarr, ik heb ook een LW en daarin voldoet de standaard kachel prima. Stook het huifje bol zeg maar. Is er dus niet iets
mis met jouw kachel in de LW? Zou voldoende moeten zijn..
Erik
-
Hans 109V8
Zou zoiets ook een hele verbetering zijn voor een stagen one?
Ben benieuwt
Hans
Ben benieuwt
Hans
-
Arthur Verhalle
Hoi Sander!
Dat is eventjes lang geleden. Ik heb mijn defender weer aan de praat gekregen...... Nu weer eens rijden natuurlijk. Dat valt niet mee als je alweer een paar jaar hebt rondgereden met een Range Rover Vogue L322..... Maar goed, dat extra kacheltje, waar plaats je dat?
Arthur
Dat is eventjes lang geleden. Ik heb mijn defender weer aan de praat gekregen...... Nu weer eens rijden natuurlijk. Dat valt niet mee als je alweer een paar jaar hebt rondgereden met een Range Rover Vogue L322..... Maar goed, dat extra kacheltje, waar plaats je dat?
Arthur