kost wat maar dan heb je ook wat, alleen de RDW.....
-
disco1992
Re: kost wat maar dan heb je ook wat, alleen de RDW.....
erg mooi ding man!
ik ben alleen beetje bang voor de rdw voor je maar hoor graag hoe het gegaan is bij de rdw.
sterkte !
disco1992
ik ben alleen beetje bang voor de rdw voor je maar hoor graag hoe het gegaan is bij de rdw.
sterkte !
disco1992
-
Roy Bruurs
Re: kost wat maar dan heb je ook wat, alleen de RDW.....
Ziet er idd mooi uit maar ben bang dat het rdw dit niet leuk gaat vinden. Als ik zo de foto bekijk is het in zijn geheel een 300Tdi (motor, pushbutton deuren, 300Tdi zijscherm) Dus eigenlijk een afrader
ab4l87.jpg --> mod_embed_images_loadimage('5cdbe04844756a720a98a3d5a7e03e6a', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fab4l87.jpg', 'http://i53.tinypic.com/ab4l87.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fab4l87.jpg', '', 13088048, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Dagelijkste auto Land Rover Freelander 1 2001 1.8i
Hobby auto Land Rover Ninety 1984 200Tdi
(Totall los) Land Rover Ninety RHD 1984 2,5N/A
Verkocht Land Rover series III 109" RHD 2,25B
ab4l87.jpg --> mod_embed_images_loadimage('5cdbe04844756a720a98a3d5a7e03e6a', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fab4l87.jpg', 'http://i53.tinypic.com/ab4l87.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fi53.tinypic.com%2Fab4l87.jpg', '', 13088048, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Dagelijkste auto Land Rover Freelander 1 2001 1.8i
Hobby auto Land Rover Ninety 1984 200Tdi
(Totall los) Land Rover Ninety RHD 1984 2,5N/A
Verkocht Land Rover series III 109" RHD 2,25B
-
Marc-my-Words
Re: kost wat maar dan heb je ook wat, alleen de RDW.....
Tja, het hangt vooral af van de uitleg van een en ander: Deuren zijn na 25 niet zelden aan reparatie of vervanging toe: reparatie is als je een normaal werkplaats tarief rekent niet economisch haalbaar. Voor een Tdi300 zijscherm geldt hetzelfde, als je bedenkt dat een 2 jaar oud zijscherm al op kosten van de verzekering vervangen wordt als er een deukje in zit ... dan is een gedeukt 25 jarig zijscherm ook aan vervanging toe. ('t Kan natuurlijk best zo zijn dat bij het Tdi 300 monteren - incl driveline natuurlijk - de deuk in het zijscherm is ontstaan, maar ook dat maakt de auto niet per definitie een RDW-probleem.)
Vraag aan de verkoper om de documentatie mbt de verbouw/ombouw, herkomst van een en ander, en leg dit aan de RDW voor.
Marc
Vraag aan de verkoper om de documentatie mbt de verbouw/ombouw, herkomst van een en ander, en leg dit aan de RDW voor.
Marc
-
G-men (Gargamel)
Re: kost wat maar dan heb je ook wat, alleen de RDW.....
Ziet er idd super uit, maar ja of nee...... het is er in elk geval eentje die bij de RDW op veel extra aandacht mag rekenen.
Dat je een auto bijhoud en een keer een deur verwisseld hebben ze geen moeite mee. Een nieuw spatscherm is geen issue....
Maar de hele foto ademt nieuwe techniek en mooi uit en dat suggereert toch iets.
Opbouw is duidelijk nieuw en de motor en assen zijn ook duidelijk niet origineel.... dus heb je al snel kans dat ze gaan zeuren over de 2/3 regel.
Mocht je hiervoor gaan, zorg dan dat alles gedocumenteerd is en alle gegevens op de V5 helemaal kloppen. Check ook heel goed of het chassisnummer op de juiste plats zit en leesbaar is. Als de Engelsen hem opnieuw hebben ingeslagen moet daar ook wat documentatie bij zijn..... las laatst nog een gevalletje waarbij de eigenaar eindigde zonder kenteken...
Het is een prachtige auto, maar of ze er zo een kenteken van 25+ op plakken..... ik zou het erg goed checken !
Gerrit
Dat je een auto bijhoud en een keer een deur verwisseld hebben ze geen moeite mee. Een nieuw spatscherm is geen issue....
Maar de hele foto ademt nieuwe techniek en mooi uit en dat suggereert toch iets.
Opbouw is duidelijk nieuw en de motor en assen zijn ook duidelijk niet origineel.... dus heb je al snel kans dat ze gaan zeuren over de 2/3 regel.
Mocht je hiervoor gaan, zorg dan dat alles gedocumenteerd is en alle gegevens op de V5 helemaal kloppen. Check ook heel goed of het chassisnummer op de juiste plats zit en leesbaar is. Als de Engelsen hem opnieuw hebben ingeslagen moet daar ook wat documentatie bij zijn..... las laatst nog een gevalletje waarbij de eigenaar eindigde zonder kenteken...
Het is een prachtige auto, maar of ze er zo een kenteken van 25+ op plakken..... ik zou het erg goed checken !
Gerrit
-
Mud Machine
Re: kost wat maar dan heb je ook wat, alleen de RDW.....
En als je dan nog leest dat er ESP en seat belt tensioners opzitten
-
Marc-my-Words
Re: kost wat maar dan heb je ook wat, alleen de RDW.....
Mud Machine Schreef:
-------------------------------------------------------
> En als je dan nog leest dat er ESP en seat belt
> tensioners opzitten
En het stuur links en rechts ......
De "opbouw" dwz laadbak lijkt mij toch aardig conform die die het Engelse leger had bij zijn V8 130 "rapier" .
Zie bijv hier: [www.rovingbonkers.com]
Marc
-------------------------------------------------------
> En als je dan nog leest dat er ESP en seat belt
> tensioners opzitten
En het stuur links en rechts ......
De "opbouw" dwz laadbak lijkt mij toch aardig conform die die het Engelse leger had bij zijn V8 130 "rapier" .
Zie bijv hier: [www.rovingbonkers.com]
Marc
-
Niels110dcpu
Re: kost wat maar dan heb je ook wat, alleen de RDW.....
Ik was niet van plan om deze te kopen. Kwam hem tegen en dacht deel hem even.
Ben voorlopig nog zoet met mijn eigen project (110DCPU).
Misschien is het iets voor iemand hier....
Gr Niels 110dcpu
Ben voorlopig nog zoet met mijn eigen project (110DCPU).
Misschien is het iets voor iemand hier....
Gr Niels 110dcpu
-
Scratch
Re: kost wat maar dan heb je ook wat, alleen de RDW.....
Marc-my-Words Schreef:
-------------------------------------------------------
> Mud Machine Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > En als je dan nog leest dat er ESP en seat belt
> > tensioners opzitten
>
>
> En het stuur links en rechts ......
>
> De "opbouw" dwz laadbak lijkt mij toch aardig
> conform die die het Engelse leger had bij zijn V8
> 130 "rapier" .
> Zie bijv hier:
> [www.rovingbonkers.com]
> llery=1&Image=2
>
> Marc
Er worden wel wat spijkers op laag water gezocht Volgens mij krijg je deze auto zo op kenteken. Maar ja, de prijs is mij ook te hoog
-------------------------------------------------------
> Mud Machine Schreef:
> --------------------------------------------------
> -----
> > En als je dan nog leest dat er ESP en seat belt
> > tensioners opzitten
>
>
> En het stuur links en rechts ......
>
> De "opbouw" dwz laadbak lijkt mij toch aardig
> conform die die het Engelse leger had bij zijn V8
> 130 "rapier" .
> Zie bijv hier:
> [www.rovingbonkers.com]
> llery=1&Image=2
>
> Marc
Er worden wel wat spijkers op laag water gezocht Volgens mij krijg je deze auto zo op kenteken. Maar ja, de prijs is mij ook te hoog