Hoi,
Dinsdag moet ik met mijn 110 (1983) naar de RDW voor een keuring. Ik heb een motor wissel gedaan van 2.25 benz. naar een 200tdi.
Nu vroeg ik mij af wie deze combinatie ook op kenteken (bouwjaar/motor) heeft en of ik daar dan een copie (pdf) van zou kunnen krijgen. Waarschijnlijk is het niet nodig maar deze info is wel handig om te kunnen overleggen met de keurmeester. Ik heb al een certificaat van de 200tdi motor deze heb ik opgevraagd bij de importeur (duur A4 tje trouwens).
Als iemand mij hieraan kan helpen dan heel graag .
Groet,
Richard Werkman
Iemand een One-Ten met 200tdi?
-
sjorsboomschors/aka/PP
Re: Iemand een One-Ten met 200tdi?
twee maanden geleden naar RDW geweest ivm. invoeren, orgineel een 2.5N/A, nu een 200TDi, maakte niet uit, ze snappen er hier in A'dam toch niets van.
staat iig al in hun systeem( 90/110 met een 2.5 N/A- 2,5 TD- 200TDi- 300TDi- TD5), dus certificaat ed. is niet noodzakelijk!
staat iig al in hun systeem( 90/110 met een 2.5 N/A- 2,5 TD- 200TDi- 300TDi- TD5), dus certificaat ed. is niet noodzakelijk!
-
Tim Prins
Hoi Richard,
Ik kan je helaas niet aan een kenteken van een 200tdi helpen. Maar je zou mij een groot plezier doen met een pdfje van jouw A4 tje met 200tdi Certificaat. Moet binnenkort zelf ook te keuren.
Groet,
Tim
Ik kan je helaas niet aan een kenteken van een 200tdi helpen. Maar je zou mij een groot plezier doen met een pdfje van jouw A4 tje met 200tdi Certificaat. Moet binnenkort zelf ook te keuren.
Groet,
Tim
-
laro mark
ik heb een v8 gewisselt voor een 200 tdi defender.
ben er gewoon zonder extra papieren mee naar rdw geweest geen probleem.
als het gewoon een motor is die ook door landrover in die type auto geplaatst word staat het in het systeem bij de rdw en heb je geen problemen.
succes
mark
ben er gewoon zonder extra papieren mee naar rdw geweest geen probleem.
als het gewoon een motor is die ook door landrover in die type auto geplaatst word staat het in het systeem bij de rdw en heb je geen problemen.
succes
mark
-
Richard 110
Stuur je mail adres maar even naar richardwerkman online dot nl.