Waxoil
-
Barranco
Re: Waxoil
Hoi Mark,
Ik bestel meestal alles op het gebied van olieën en smeermiddelen bij:
[www.metropa-rotterdam.nl]
Snelle service en altijd tijd voor technische vragen!
Groeten Toon
Ik bestel meestal alles op het gebied van olieën en smeermiddelen bij:
[www.metropa-rotterdam.nl]
Snelle service en altijd tijd voor technische vragen!
Groeten Toon
-
laurens
Dag,
Ik heb een jaartje geleden ofzo behoorlijk research gedaan naar de diverse soorten waxoil. Het zijn nogal wat varianten, varierend van DHZ tot prof.
Ik heb toen de professionele waxoil gekocht. minimum-afname 2 kannetjes a 5l. Daar is 1 kan van beschikbaar. Als je interesse hebt mag je me mailen.
Indien gewest heb ik nog wel wat achtergrondinfo.
groeten,
Laurens
109 stawag
Ik heb een jaartje geleden ofzo behoorlijk research gedaan naar de diverse soorten waxoil. Het zijn nogal wat varianten, varierend van DHZ tot prof.
Ik heb toen de professionele waxoil gekocht. minimum-afname 2 kannetjes a 5l. Daar is 1 kan van beschikbaar. Als je interesse hebt mag je me mailen.
Indien gewest heb ik nog wel wat achtergrondinfo.
groeten,
Laurens
109 stawag
-
Landstalker
Laurens,
Ik heb wel intresse. Stuur me even je e-mail gegevens. Desnoods via een prive berichtje.
M.v.g.
Mark..
Ik heb wel intresse. Stuur me even je e-mail gegevens. Desnoods via een prive berichtje.
M.v.g.
Mark..
-
LParren - LaroChunky
lparren - at- gmail.com
Ik ben een behoorlijk tijdje niet meer op de prik geweest, zodoende gebruikersnaam kwijt / verloren e.d.
Maar ik ben weer up and running!
groeten,
Laurens
Ik ben een behoorlijk tijdje niet meer op de prik geweest, zodoende gebruikersnaam kwijt / verloren e.d.
Maar ik ben weer up and running!
groeten,
Laurens
-
bram-rrc
Moet ik ook nog aan, wat roestbescherming,
vraagje, wat voor merk is die prof. waxoil?
vraagje, wat voor merk is die prof. waxoil?
-
LParren - LaroChunky
eerlijke copy-paste uit de mailtjes destijds;
" Waxoyl werkt op het continent met de productnaam Waxoyl-Professional en in te U.K. onder een andere merknaam.
Het product in de gele verpakking is de op de Engelse markt verkochte "Do-it-yourself" Waxoyl.
De "Do-it-yourself" Waxoyl is van een ander kwalitatief niveau;
geeft een mechanische, afdekkende bescherming en verbruikt daarbij relatief veel materiaal;
voor het aanbrengen van het materiaal maakt men - voor zover bekend - gebruik van handpompjes.
Het product in de witte verpakking is de Waxoyl-Professional. De Waxoyl-Professional is een product op wasbasis met een actieve roestbestrijder;
deze inhibitor gaat een chemische verbinding aan met blootgekomen metaal, waardoor dat niet kan reageren met zuurstof en dus niet roest;
de Waxoyl-Professional wordt met een zeer dunne filmlaag aangebracht, zodat u relatief weinig verbruikt."
-------
" De Waxoyl-antiroestbehandeling is als complete behandeling te koop bij enkele professionele bedrijven.
Voor de professionele "Doe het zelver" is het - onder voorwaarden - mogelijk de Waxoyl direct af te nemen.
De productafname gaat per 10 Ltr en 58 Ltr."
----------
" Ten opzichte van de transparante Waxoyl Professional 120-4 is aan de Waxoyl Hardwax een zwarte kleurstof
toegevoegd, die voor een slijtlaag zorgt aan de onderzijde van het voertuig.
De capillaire werking van de Hardwax is daardoor 25% minder dan de Professional 120-4."
-----------
"De Waxoyl Professional 120-4 wordt het best aangebracht voor een goede vernevelling met
6 atm. in de portieren, stijlen, kokerbalken en verstevigingsribben en
2,5 à 3 atm. voor de oppervlakten."
-------------
De minimum afname was dus 10 l. , 2x 5 l.
Ik heb de 120-4 voor de duidelijkheid.
Je hebt dus ook nog waxoyl als lakbehandeling (totaal niet ons ding
) en de 'gele kannen' die we geregeld tegenkomen.
groeten,
Laurens
" Waxoyl werkt op het continent met de productnaam Waxoyl-Professional en in te U.K. onder een andere merknaam.
Het product in de gele verpakking is de op de Engelse markt verkochte "Do-it-yourself" Waxoyl.
De "Do-it-yourself" Waxoyl is van een ander kwalitatief niveau;
geeft een mechanische, afdekkende bescherming en verbruikt daarbij relatief veel materiaal;
voor het aanbrengen van het materiaal maakt men - voor zover bekend - gebruik van handpompjes.
Het product in de witte verpakking is de Waxoyl-Professional. De Waxoyl-Professional is een product op wasbasis met een actieve roestbestrijder;
deze inhibitor gaat een chemische verbinding aan met blootgekomen metaal, waardoor dat niet kan reageren met zuurstof en dus niet roest;
de Waxoyl-Professional wordt met een zeer dunne filmlaag aangebracht, zodat u relatief weinig verbruikt."
-------
" De Waxoyl-antiroestbehandeling is als complete behandeling te koop bij enkele professionele bedrijven.
Voor de professionele "Doe het zelver" is het - onder voorwaarden - mogelijk de Waxoyl direct af te nemen.
De productafname gaat per 10 Ltr en 58 Ltr."
----------
" Ten opzichte van de transparante Waxoyl Professional 120-4 is aan de Waxoyl Hardwax een zwarte kleurstof
toegevoegd, die voor een slijtlaag zorgt aan de onderzijde van het voertuig.
De capillaire werking van de Hardwax is daardoor 25% minder dan de Professional 120-4."
-----------
"De Waxoyl Professional 120-4 wordt het best aangebracht voor een goede vernevelling met
6 atm. in de portieren, stijlen, kokerbalken en verstevigingsribben en
2,5 à 3 atm. voor de oppervlakten."
-------------
De minimum afname was dus 10 l. , 2x 5 l.
Ik heb de 120-4 voor de duidelijkheid.
Je hebt dus ook nog waxoyl als lakbehandeling (totaal niet ons ding
groeten,
Laurens
-
Landstalker
Laurens,
Ik zocht eigenlijk het zwarte materiaal voor de bescherming van de onderkant van de auto en het chassis.
Lijkt me jouw product niet de juiste.
M.v.g.
Mark..
Ik zocht eigenlijk het zwarte materiaal voor de bescherming van de onderkant van de auto en het chassis.
Lijkt me jouw product niet de juiste.
M.v.g.
Mark..