electra ambulancebak

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
wietse109ambulance!!!

electra ambulancebak

Bericht door wietse109ambulance!!! »

hoi heeft iemand een idee hou de electra van een ambulancebak werkt,
er steekt een draadboompje uit met hierin 3 gele en een grijze draad zit hier ook de kentekenplaat verlichting tussen?

gr wietse

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 01/06/2010 19:10 door wietse109ambulance!!!.
Nick

Re: electra ambulancebak

Bericht door Nick »

Dat boompje wat jij bedoelt moet je even testen, het (engelse) leger gebruikte voor alles wat in de bak zat geel zo onderhand. De kentekenverlichting komt als het goed is rechts voor net achter het bijrijdersportier door het schuine gedeelte onder de bak uit. Het kabeltje loopt van het lampje (boven de achterdeur bij een engelse als het goed is) rechts in de hoek van het plafond naar voren. Het lampje maakt overigens massa via de behuizing, dus je vindt alleen een plus draadje.

Gr. Nick,
Land Rover Series 2A Ambulance ex Engels Rijnleger
landrover109.mijnalbums.nl
wietse109ambulance!!!

Bericht door wietse109ambulance!!! »

denk ook dat ik ze maar ff door ga piepen ja.
er komen daar 4 draadjes uit de bak denk voor
de ventilatoren,kenteken,binnenlampjes en rode lampje.

gr wietse
Anton (Rumble)

Bericht door Anton (Rumble) »

Wietse,

volgens mij is die kabelboom rechtsvoor enkel voor de ambu bak.
De verlichting achter komt uit je chasissbalk, rechts achter loopt er een draadje omhoog naar het kenteken.
zo was het bij mij tenminste. meen dat het een rood draadje is.
Nick

Bericht door Nick »

De kabelboom rechtsvoor is inderdaad alleen voor de kentekenverlichting en alles wat IN de bak zit. De andere verlichting hangt gewoon achteraan ergens bij de achterbalk. Je hebt dus in totaal 3 "kabelbomen" 1 rechtsvoor voor de binnenkant bak+kentekenverlichting en achter 2 voor de "gewone" verlichting.

Gr. Nick,
Land Rover Series 2A Ambulance ex Engels Rijnleger
landrover109.mijnalbums.nl
Plaats reactie