Nanocom?
-
ds23man
Re: Nanocom?
Schijnt een nieuwe uitvoering te komen, maar ja italianen....... Zal wel weer vertraging hebben. Gelukkig heb ik er 1.
GRG
GRG
-
Pamela
[www.kapaza.be]
??
weet niet ken het hele ding niet en googlde maar ff wat, was benieuwd wat het was namelijk......
"Pamela"
Series III '88 - 1980 -LHD
&
"Crocky"
Defender 110 200TDI - 1983 - RHD
(Zuid Limburg)
"Leef vandaag alsof deze dag de laatste zou zijn...... "
[www.scoutinglaros.nl]
??
weet niet ken het hele ding niet en googlde maar ff wat, was benieuwd wat het was namelijk......
"Pamela"
&
"Crocky"
(Zuid Limburg)
[www.scoutinglaros.nl]
-
Wim Janssen
Britisch Car Parts is dus degene die hem niet meer kan leveren. Advertentie is achterhaald.
Met vriendelijke groeten
Wim Janssen
Land Rover 110 CSW V8 1983 "William"
Land Rover Series II 1959 "The Mrs"
[wim-janssen.fotopic.net]
Met vriendelijke groeten
Wim Janssen
Land Rover 110 CSW V8 1983 "William"
Land Rover Series II 1959 "The Mrs"
[wim-janssen.fotopic.net]
-
Pamela
aha, okay, " snorry" ...... ik dacht yes ik heb ook eens iemand geholpen
Succes met zoeken, helaas kan ik je er dus niet bij helpen! Vast wel iemand anders...... in Brabant zit volgens mij ook zo'n figuur met die dingen, maar dat zul je ook al wel gekeken hebben neem ik aan!? Buurt van Den Bosch/ Eindhoven
"Pamela"
&
"Crocky"
(Zuid Limburg)
[www.scoutinglaros.nl]
Succes met zoeken, helaas kan ik je er dus niet bij helpen! Vast wel iemand anders...... in Brabant zit volgens mij ook zo'n figuur met die dingen, maar dat zul je ook al wel gekeken hebben neem ik aan!? Buurt van Den Bosch/ Eindhoven
"Pamela"
&
"Crocky"
(Zuid Limburg)
[www.scoutinglaros.nl]
-
Aad Koene
Budget Parts in Gouda ....
Aad Koene
Serie 1 Pick Up, 1956 "Prikup"
Serie 2a Stawag, 1972 "Tinkerbell"
Forward Control 101 Ambu, 1977 "Knorretje"
Disco 1 Comm., 1990 "Chalky"
Leer van de fouten van een ander, je wordt nooit oud genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Meer vragen is meer weten, meer weten is meer vragen
Aad Koene
Serie 1 Pick Up, 1956 "Prikup"
Serie 2a Stawag, 1972 "Tinkerbell"
Forward Control 101 Ambu, 1977 "Knorretje"
Disco 1 Comm., 1990 "Chalky"
Leer van de fouten van een ander, je wordt nooit oud genoeg om ze allemaal zelf te maken.
Meer vragen is meer weten, meer weten is meer vragen
-
Mark HJ
Vraagje;Is dat nu echt zo interessant om een nanocom te hebben<ik bedoel,zoek je hiermee de problemen niet een beetje op?
Als je diesel goed draait kun je op het normale onderhoud na beter niet onnodig aan knoeien lijkt me.Brandstofverbruik en andere zaken geven ook veel aan.
Groet,
Mark
Mark
Als je diesel goed draait kun je op het normale onderhoud na beter niet onnodig aan knoeien lijkt me.Brandstofverbruik en andere zaken geven ook veel aan.
Groet,
Mark
Mark
-
Wim Janssen
Mark,
Het wordt een andere zaak als je auto storingen heeft waardoor hij niet meer loopt en je bent afhankelijk van de dealer en opsleepdiensten. Dan is zo'n Nanocom HEEEEEL snel terugverdient.
groeten
Wim
Het wordt een andere zaak als je auto storingen heeft waardoor hij niet meer loopt en je bent afhankelijk van de dealer en opsleepdiensten. Dan is zo'n Nanocom HEEEEEL snel terugverdient.
groeten
Wim
-
Mark HJ
Hallo Wim,
Op dat punt kan ik je heel goed volgen hoor,maar kun je dan alle storingen uitlezen en vooral ook oplossen dan?
Er zit volgens mij een heel groot stuk interpretatie van de gegevens bij,dat vereist ook de nodige kennis lijkt me.Of levert de nanocom ook de
juiste informatie op dat gebied?
Ik rijd nog niet zo lang TD5,je kent me nog wel van de perkins prima denk ik,Jij bent nu toch van de V8?
Groet,
Mark
Mark
Op dat punt kan ik je heel goed volgen hoor,maar kun je dan alle storingen uitlezen en vooral ook oplossen dan?
Er zit volgens mij een heel groot stuk interpretatie van de gegevens bij,dat vereist ook de nodige kennis lijkt me.Of levert de nanocom ook de
juiste informatie op dat gebied?
Ik rijd nog niet zo lang TD5,je kent me nog wel van de perkins prima denk ik,Jij bent nu toch van de V8?
Groet,
Mark
Mark
-
Andrew Colville
Ik ben groot fan van mijn nanocom , die heeft zichzelf dubbel en dwars terug verdient, in de eerste twe weken dat ik hem had, Ik gebruik hem dan wel zakelijk, maar zelfs voor prive is het een handig speeltje.
B.v afgelopen week een 90 td5 opgehaald voor een beurt, lekker naar huis greden en niks was me op gevallen, elke td5 han ik de nanocom aan en deze dus ook , Op eens Huh die LMM doet niks. en toch mer je er niks van dat komt omdat bij de td5 er meerdere sensoren zijn die de ecu gebruikt voor zijn berekeningen en een defecte LMM heetf voor het lopen van de td5 weinig voel bare invloed.
Dan ben je opeens wel blij dat je een nanocom hebt.
Bovendien kun je met de nanocom hetzelfde als de dealer, al moet je je wel eerst wegwijs maken met het apperaatje maar dat is zo gebeurd.
Groetjes Andrew
B.v afgelopen week een 90 td5 opgehaald voor een beurt, lekker naar huis greden en niks was me op gevallen, elke td5 han ik de nanocom aan en deze dus ook , Op eens Huh die LMM doet niks. en toch mer je er niks van dat komt omdat bij de td5 er meerdere sensoren zijn die de ecu gebruikt voor zijn berekeningen en een defecte LMM heetf voor het lopen van de td5 weinig voel bare invloed.
Dan ben je opeens wel blij dat je een nanocom hebt.
Bovendien kun je met de nanocom hetzelfde als de dealer, al moet je je wel eerst wegwijs maken met het apperaatje maar dat is zo gebeurd.
Groetjes Andrew