Reistijd naar GDSF in Tarrant Hinton

Archief van het geliefde Land Rover prikbord (alleen lezen)
Barranco

Reistijd naar GDSF in Tarrant Hinton

Bericht door Barranco »

Begin september wil ik met mijn 109 S3 D naar de Great Dorset Steam Fair in Tarrant Hinton GB. Volgens de routeplanner is het ongeveer 750km, via Calais-Dover
Wie is hier al eens geweest, en wat kan ik aanhouden als reistijd?

Als jullie tips hebben, ik hoor ze graag!

[www.gdsf.co.uk]

Dit vond ik onder het kopje Camping:
•Pre-paid campsites will only be available to TENTS and CARAVANS (not exceeding 24ft excluding draw-bar) and cars or properly manufactured passenger carrying vehicles e.g. Land Rover Discovery. All types of Landrover will also be accepted.

Alvast bedankt!

Greetz Toon

1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 14/02/2010 16:07 door Toon.
Maarten Schot

Re: Reistijd naar Tarrant Hinton

Bericht door Maarten Schot »

Twee jaar geleden geweest, is echt fantastisch!! Wij reden met de IIB vanuit Den Haag, via Calais met de boot, 's ochtends om 0800 vertrek, 's middags daar om een uur of vijf als ik het me goed herinner, maar we hebben ook nog iemand opgehaald op het vliegveld vlakbij. Is goed te doen, en het is echt de moeite waard om te gaan.

De campings zijn prima, maar wel basic. Er schijnen douches te zijn, maar ik heb ze niet gezien. Organisatie is verder heel goed, alles is goed geregeld en aangegeven. Het festival is in een vallei, en de camping is op de heuvel, dus je kijkt uit over het festival, als je het kan zien door de rookwolken..

Heavy haulage section vind ik een aanrader, grote oude vrachtwagens!

Als je meer wilt weten hoor ik t graag, groet
maarten
Carrie

Re: Reistijd naar GDSF in Tarrant Hinton

Bericht door Carrie »

Als je een Land Rover hebt zou ik maar wat extra reistijd inlassen. Gaan niet zo hard.....

Carrie.
Plaats reactie