gedimt dim en groot licht
-
larocroft
gedimt dim en groot licht
Zojuist onderweg naar huis floepten mijn dimlichten uit. Groot licht doet het ook niet meer. In het zekeringen kastje zit links en rechts apart gezekerd. Als alle bij de lampen gelijktijdig stoppen met schijnen waar moet ik dan de oorzaak zoeken? Verder doet alles het (volgens mij)
Ik snap nooit wat van elektriek dus wie kan mij adviseren.
Discovery II TD5
Gr Paulo
Ik snap nooit wat van elektriek dus wie kan mij adviseren.
Discovery II TD5
Gr Paulo
-
Alex aka Grizzly
Re: gedimt dim en groot licht
misschien net als bij een DI ik heb daar hetzelfde mee gehad toen bleek er een zekering onder de motorkap kapot te zijn ipv een zekering onder het stuur
mvg
Alex / Grizzly
Landrover Defender 110
[www.lr-discovery.nl]
mvg
Alex / Grizzly
Landrover Defender 110
[www.lr-discovery.nl]
-
paulus-109
zal de zekering van de voedingsdraad voor de schakelaar zijn dan.
-
Pamela
Bij was het toen een ingesmolten contact van de lichtschakelaar, lang gezocht toch gevonden, met heete soldeerbout is het contactje weer terug te duwen, anders nieuwe bestellen kosten volgens mij gemiddeld 35 euro (tenzij je ze in doenrade of zoiets besteld kosten ze 112 excl. BTW)
"Pamela"
Series III '88 - 1980 -LHD
&
"Crocky"
Defender 110 200TDI - 1983 - RHD
(Zuid Limburg)
"Leef vandaag alsof deze dag de laatste zou zijn...... "
[www.scoutinglaros.nl]
"Pamela"
Series III '88 - 1980 -LHD
&
"Crocky"
Defender 110 200TDI - 1983 - RHD
(Zuid Limburg)
"Leef vandaag alsof deze dag de laatste zou zijn...... "
[www.scoutinglaros.nl]
-
Marc-my-Words
Is de lichtschakelaar van de Disco al net zo beroerd (en berucht) als die van de Defender ?
Zo ja dan dus (tijdelijk) repareren en ook uitzien naar een relais-oplossing (kijk maar eens wat de zoek-functie oplevert -- die geeft licht in deze duisternis).
Marc
't Zit wel weer in de lucht: de lichtschakelaar-problemen, net als de blaadjes vallen, valt ook het licht uit.
Zo ja dan dus (tijdelijk) repareren en ook uitzien naar een relais-oplossing (kijk maar eens wat de zoek-functie oplevert -- die geeft licht in deze duisternis).
Marc
't Zit wel weer in de lucht: de lichtschakelaar-problemen, net als de blaadjes vallen, valt ook het licht uit.
-
G-men (Gargamel)
Voor zover mij bekend zijn de lampen bij een disco al via relais geschakeld........
Gerrit
Gerrit