Bij mijn 110 V8 uit 1985 werkt het uitzetten van de richtingaanwijzer naar links goed, maar naar rechts te snel: al halverwege het nemen van de bocht naar rechts gaat de richtingaanwijzer uit.
Dacht dat het aan de Striker ring NRC7636 lag, maar na het stuurwiel met enige moeite verwijderd te hebben, blijkt die nog goed te zijn en goed te staan. Iemand een idee ?
Groet,
de Rode Baron
Indicator self cancelling 110 1985
-
Rangie110 'Last Dime'
Re: Indicator self cancelling 110 1985
denk dat dat gewoon even wennen is, die van mij, en van vele vrienden doen het zelfde....
Gr Rangie110
Land Rover One-Ten stawag 300TDI automaat 1983 'Last dime'
Suzuki DL650 V-Strom ABS 2007
Citroën C4 HDI 16v 2007
"per aspera ad astra"
Gr Rangie110
Land Rover One-Ten stawag 300TDI automaat 1983 'Last dime'
Suzuki DL650 V-Strom ABS 2007
Citroën C4 HDI 16v 2007
"per aspera ad astra"
-
Joop Hubers
Re: Indicator self cancelling 110 1985
Zelfde auto, zelfde bouwjaar, zelfde euvel. Ben er inmiddels al aan gewend.
Mocht blijken dat het probleem eenvoudig is op te lossen, dan hoor ik dat ook graag.
groeten, Joop
Mocht blijken dat het probleem eenvoudig is op te lossen, dan hoor ik dat ook graag.
groeten, Joop
-
G-men (gargamel)
Re: Indicator self cancelling 110 1985
Bekend issue, zie het maar als een vroege vorm van energiebesparing......
Wat wel een beetje helpt is het dieper monteren van het rubberen kapje.
Als je de originele sleuf gebruikt, zit er redelijk wat rubber, en dat trekt een beetje aan de hendel.
Ik heb zelf de rubberen mof er verder ingeduwd, zodat het hele dikke gedeelte in dep platic kap zit.; waardoor het wel iets is verbeterd.
Gerrit
Wat wel een beetje helpt is het dieper monteren van het rubberen kapje.
Als je de originele sleuf gebruikt, zit er redelijk wat rubber, en dat trekt een beetje aan de hendel.
Ik heb zelf de rubberen mof er verder ingeduwd, zodat het hele dikke gedeelte in dep platic kap zit.; waardoor het wel iets is verbeterd.
Gerrit