lrch de moeite waard?
-
Dwight
lrch de moeite waard?
Hoi Allemaal. Ben nog redelijk nieuw in de LR wereld. Sinds kort heb ik een 109 ex-militair.
Via deze site heb ik al veel geleerd. Is het naar jullie idee de moeite waard om lid te worden van de lrch? Lidmaatschap is niet echt duur maar als het niet iets toevoegd is het toch zonde van het geld. Iemand ervaring?
Dwight
Via deze site heb ik al veel geleerd. Is het naar jullie idee de moeite waard om lid te worden van de lrch? Lidmaatschap is niet echt duur maar als het niet iets toevoegd is het toch zonde van het geld. Iemand ervaring?
Dwight
-
Tim Prins
Re: lrch de moeite waard?
Hoi Dwight,
Naar mijn idee is een lidmaatschap zeker de moeite waard. Kijk alleen al naar de (offroad) evenementen die ze organiseren. Daarnaast nog een aantal keer per jaar een mooi tijdschrift.
Groet,
Tim
Naar mijn idee is een lidmaatschap zeker de moeite waard. Kijk alleen al naar de (offroad) evenementen die ze organiseren. Daarnaast nog een aantal keer per jaar een mooi tijdschrift.
Groet,
Tim
-
Hermen Vlothuizen
Om een beeld van de bezigheden van de LRCH en de binnen de club heersende sfeer te krijgen, kun je ook geheel gratis en vrijblijvend bijhouden wat er van dag tot dag besproken wordt op het forum van de LRCH.
Hermen
Hermen
-
Paul Kampeerrover
Afhankelijk van wat je leuk vind, is er ook het DLRR Dutch Land Rover Register.
Qua omvang behoorlijk kleiner, maar ook een bijzonder leuke club. Groot verschil met de LRCH is dat de DLRR een club is voor mensen met m.n. oudere landrovers, zoals de bladgeveerde 109's
kijk maar ff op de site , te vinden op de startpagina.
Groet, Paul
Qua omvang behoorlijk kleiner, maar ook een bijzonder leuke club. Groot verschil met de LRCH is dat de DLRR een club is voor mensen met m.n. oudere landrovers, zoals de bladgeveerde 109's
kijk maar ff op de site , te vinden op de startpagina.
Groet, Paul
-
Marco 109
Ja, ik vind van wel.
Aantal maal per jaar een erg mooi magazine.
Aantal maal per jaar een hele leuke all-road rit.
Aantal maal per jaar een off-road evenement.
Net geweest: een erg fantastisch familie kampeerweekend.
Aantal maal per jaar een interessante clubavond
Aantal maal per jaar een erg interessante techniekavond.
Een club met erg veel sfeer en erg weinig waardeoordeel over welke La Ro beter/leuker/mooier is, het feit dat je er een hebt of een wilt is belangrijker.
Kortom, ik vind het een leuke club.
Groet
Marco
Aantal maal per jaar een erg mooi magazine.
Aantal maal per jaar een hele leuke all-road rit.
Aantal maal per jaar een off-road evenement.
Net geweest: een erg fantastisch familie kampeerweekend.
Aantal maal per jaar een interessante clubavond
Aantal maal per jaar een erg interessante techniekavond.
Een club met erg veel sfeer en erg weinig waardeoordeel over welke La Ro beter/leuker/mooier is, het feit dat je er een hebt of een wilt is belangrijker.
Kortom, ik vind het een leuke club.
Groet
Marco
-
Shrek
Kort maar krachtig gewoon een leuke club voor mensen met allemaal dezelfde afwijking. En dat is een hele leuke afwijking
Groet Richard
Groet Richard
-
Dennis101
Het hangt er vanaf wat je precies van een club verwacht.
Ik ben 15 jaar lid geweest van de LRCH en heb mij daar toch nooit echt thuis gevoeld, en dat is nou net wat ik de laatste 5 jaar bij de DLRR wel gevonden heb.
Voor jou zou dat precies andersom kunnen zijn.
Je zou eens bij beide clubs als introducé een paar evenementen of clubdagen kunnen bezoeken, voordat je een beslissing neemt. Of je wordt natuurlijk lid van beide clubs, want daar zijn er ook een aantal van.
Dennis B
Ik ben 15 jaar lid geweest van de LRCH en heb mij daar toch nooit echt thuis gevoeld, en dat is nou net wat ik de laatste 5 jaar bij de DLRR wel gevonden heb.
Voor jou zou dat precies andersom kunnen zijn.
Je zou eens bij beide clubs als introducé een paar evenementen of clubdagen kunnen bezoeken, voordat je een beslissing neemt. Of je wordt natuurlijk lid van beide clubs, want daar zijn er ook een aantal van.
Dennis B
-
D&G
De LRCH vind ik met name voor de technische avonden heel interessant. Grootste minpunt van de club is het hoog gehalte aan Gaastra Gabbers. Mensen met een Range Rover Super Sport die het interessant vinden naar een avond over Swiffelbollen te komen en dan maar blaten dat ze het niet snappen.
De DLRR is inderdaad net een stukje back to basic en meer voor de echte Land Rover liefhebbers.
Ik ben overigens van beide lid.
Debbie & Gerard
90" 200tdi 1985 "Jeremy"
88" 2 liter Series 1 1958
BLRC Website
BLRC Facebook pagina
Zo langzaam als het kan, zo snel als het moet.
De DLRR is inderdaad net een stukje back to basic en meer voor de echte Land Rover liefhebbers.
Ik ben overigens van beide lid.
Debbie & Gerard
90" 200tdi 1985 "Jeremy"
88" 2 liter Series 1 1958
BLRC Website
BLRC Facebook pagina
Zo langzaam als het kan, zo snel als het moet.
-
Dwight
Dat klinkt voor het grootste deel wel positief. Denk dat ik het gewoon een jaartje probeer. Die technisce avonden zijn wel wat voor mij als beginnend sleutelaar.
Dank voor de reacties
Gaastra Gabbers??
Dacht dat dat zeilers waren (?)
Dank voor de reacties
Gaastra Gabbers??
Dacht dat dat zeilers waren (?)
-
jarne
Zelf ben ik lid van geen van beide, maar als ik zou moeten kiezen zou ik voor DLRR gaan want dat is meer voor series rijders denk ik.
Alles wat na de serie 3 is gemaakt doet mij niet zoveel vandaar...
Ik ben wel eens "te gast" geweest bij de LRCH en dat zijn gewoon erg aardige en gastvrije mensen!
Wel een hoog 'safari kleding mode show' gehalte. Maar mensen kijken is ook leuk.
grt.
Alles wat na de serie 3 is gemaakt doet mij niet zoveel vandaar...
Ik ben wel eens "te gast" geweest bij de LRCH en dat zijn gewoon erg aardige en gastvrije mensen!
Wel een hoog 'safari kleding mode show' gehalte. Maar mensen kijken is ook leuk.
grt.
-
Harry & de 'RUS'
Ik heb zojuist (ook) mijn lidmaatschap opgezegd bij de LRCH. Een uiterst professionele club, hoor..... maar voor mijn interesses langzamerhand teveel gericht op uiterlijkheden en modernere Land Rovers. Het beeld van Gaastra en modeshow doet geen recht aan de LRCH, maar vind ik persoonlijk wel treffend.
Enfin, de periode dat ik zowel lid was van DLRR als LRCH (vanaf 2003) wordt dus nu beeindigd: ik focus nu op de DLRR.
Mvg
Harry & de 'RUS' (1983 Series 3 88-inch ex British Telecom)
Enfin, de periode dat ik zowel lid was van DLRR als LRCH (vanaf 2003) wordt dus nu beeindigd: ik focus nu op de DLRR.
Mvg
Harry & de 'RUS' (1983 Series 3 88-inch ex British Telecom)
-
Robb
Harry & de 'RUS' Schreef:
-------------------------------------------------------
> Ik heb zojuist (ook) mijn lidmaatschap opgezegd
> bij de LRCH. Een uiterst professionele club,
> hoor..... maar voor mijn interesses langzamerhand
> teveel gericht op uiterlijkheden en modernere Land
> Rovers. Het beeld van Gaastra en modeshow doet
> geen recht aan de LRCH, maar vind ik persoonlijk
> wel treffend.
> Enfin, de periode dat ik zowel lid was van DLRR
> als LRCH (vanaf 2003) wordt dus nu beeindigd: ik
> focus nu op de DLRR.
> Mvg
> Harry & de 'RUS' (1983 Series 3 88-inch ex British
> Telecom)
Harry ouwe snurker.................ik zal je gezelschap dus moeten missen helaas..........nou ja een stukje minder gezelligheid tijdens de ritten dus.
Robb
Le gach dea-mhéin
Defender 110 "auwguhwuhk"
GroteFoto-H3NFAWF7.jpg --> mod_embed_images_loadimage('5d36309e0c26e80bd0f397f7c811e742', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FGroteFoto-H3NFAWF7.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-H3NFAWF7.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FGroteFoto-H3NFAWF7.jpg', '', 9890607, 600, 600, 'Loading image ...', false); " class="bbcode" border="0" />
"Cogito Ergo Sum" (ik denk dus ik ben)
> Ik heb zojuist (ook) mijn lidmaatschap opgezegd
> bij de LRCH. Een uiterst professionele club,
> hoor..... maar voor mijn interesses langzamerhand
> teveel gericht op uiterlijkheden en modernere Land
> Rovers. Het beeld van Gaastra en modeshow doet
> geen recht aan de LRCH, maar vind ik persoonlijk
> wel treffend.
> Enfin, de periode dat ik zowel lid was van DLRR
> als LRCH (vanaf 2003) wordt dus nu beeindigd: ik
> focus nu op de DLRR.
> Mvg
> Harry & de 'RUS' (1983 Series 3 88-inch ex British
> Telecom)
Harry ouwe snurker.................ik zal je gezelschap dus moeten missen helaas..........nou ja een stukje minder gezelligheid tijdens de ritten dus.
Robb
Le gach dea-mhéin
Defender 110 "auwguhwuhk"
GroteFoto-H3NFAWF7.jpg --> mod_embed_images_loadimage('5d36309e0c26e80bd0f397f7c811e742', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FGroteFoto-H3NFAWF7.jpg', 'http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-H3NFAWF7.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fwww.mijnalbum.nl%2FGroteFoto-H3NFAWF7.jpg', '', 9890607, 600, 600, 'Loading image ...', false); " class="bbcode" border="0" />
"Cogito Ergo Sum" (ik denk dus ik ben)
-
sirmartin
Tja om de redenen hierboven zit ik nu ook al ene aantal weken hard te denken om mijn lidmaatschap van de LRCH op te zeggen, ik voel me er ook niet zo thuis. Offroaden kan ik toch wel zonder LRCH. Ben er sinds 2002 lid van. Technische avonden zijn voor mij niet haalbaar, te ver rijden voor een avondje.
Martin
Martin
-
Erik One-ten+LW
Ik ben meestal te vinden op de Prik, toch ook LRCH lid. Het forum is stukken minder technisch, reizen deel is wel interessant. Ook kun je als LRCH lid vaak kortingen krijgen bij bijvoorbeeld campings of bedrijven met onderdelen. Dit jaar een koelkast aangschaft met 10% korting, heb je het lidmaatschap er al ruim uit.
Inderdaad wel een hoog 'kak' gehalte en dus zijn wij op evenementen eigenlijk nooit te vinden.
Erik
Inderdaad wel een hoog 'kak' gehalte en dus zijn wij op evenementen eigenlijk nooit te vinden.
Erik
-
Def130 Traveling in Style
Hallo,
Wanneer iedereen die de evenementen te "Gaastra" of "kak" nou gewoon naar die evenementen ging, dan was het al een stuk minder "kak" en "Gaastra"... Toch? Ik ben nog maar bij één evenement geweest en dat was in Axel afgelopen jaar [www.lrct.nl] en er loopt en rijdt van allerlei pluimage rond; is dat storend? Ik vond van niet. Ik mag wel stellen dat ik allesbehalve "kak" of "Gaastra" ben. Gewoon met zijn allen er iets van maken.
Vriendelijke groet,
Tsjip
05092010189.jpg --> mod_embed_images_loadimage('93fef98fcc17ea9a7d5660d152de7381', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2F-NouK9NhrWRM%2FTIdWI0uqUoI%2FAAAAAAAAAI8%2F5jN2Ca2kb54%2Fs800%2F05092010189.jpg', 'https://lh5.googleusercontent.com/-NouK9NhrWRM/TIdWI0uqUoI/AAAAAAAAAI8/5jN2Ca2kb54/s800/05092010189.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2F-NouK9NhrWRM%2FTIdWI0uqUoI%2FAAAAAAAAAI8%2F5jN2Ca2kb54%2Fs800%2F05092010189.jpg', '', 9892398, 600, 600, 'Loading image ...', false);
Wanneer iedereen die de evenementen te "Gaastra" of "kak" nou gewoon naar die evenementen ging, dan was het al een stuk minder "kak" en "Gaastra"... Toch? Ik ben nog maar bij één evenement geweest en dat was in Axel afgelopen jaar [www.lrct.nl] en er loopt en rijdt van allerlei pluimage rond; is dat storend? Ik vond van niet. Ik mag wel stellen dat ik allesbehalve "kak" of "Gaastra" ben. Gewoon met zijn allen er iets van maken.
Vriendelijke groet,
Tsjip
05092010189.jpg --> mod_embed_images_loadimage('93fef98fcc17ea9a7d5660d152de7381', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=https%3A%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2F-NouK9NhrWRM%2FTIdWI0uqUoI%2FAAAAAAAAAI8%2F5jN2Ca2kb54%2Fs800%2F05092010189.jpg', 'https://lh5.googleusercontent.com/-NouK9NhrWRM/TIdWI0uqUoI/AAAAAAAAAI8/5jN2Ca2kb54/s800/05092010189.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=https%3A%2F%2Flh5.googleusercontent.com%2F-NouK9NhrWRM%2FTIdWI0uqUoI%2FAAAAAAAAAI8%2F5jN2Ca2kb54%2Fs800%2F05092010189.jpg', '', 9892398, 600, 600, 'Loading image ...', false);
-
Marco 109
Eigenlijk wel heel grappig.
Hierboven een aantal mensen die wel lid zijn, maar door het hoge "kak"gehalte nooit op evenementen zijn.
Dat blijkt ook wel want op de technische avonden zijn er vrijwel uitsluitend leden die een Defender, series, RRC of (al bijna uitzondering) Disco bezitten.
Zijn allemaal mensen die zelf sleutelen, of daarmee heel graag zouden willen beginnen.
Op evenementen zijn de Def's, series RRC's en Disco's ver in de meerderheid (eerlijk gezegd heb ik er nog nooit een RR Sport gezien....(o, nee dat is niet waar, er stond er wel één in de showroom toen dat in Amsterdam startpunt was van de kerstrit)
Kortom, heel veel mensen geven een mening die ze duidelijk niet zelf hebben gevormd......
Geeft niets, je voelt je ergens thuis (zoals wij bij de LRCH) of niet, maar er is maar één manier om dat te weten te komen en dat is dus uitproberen.
O ja, de meest grappige reactie ergens hierboven vind ik toch wel die zegt dat het forum veel minder technisch is........
Misschien is het een goed idee om het onderdeel "Techniek" en "kennisbank" ook eens te lezen op het forum......
Hierboven een aantal mensen die wel lid zijn, maar door het hoge "kak"gehalte nooit op evenementen zijn.
Dat blijkt ook wel want op de technische avonden zijn er vrijwel uitsluitend leden die een Defender, series, RRC of (al bijna uitzondering) Disco bezitten.
Zijn allemaal mensen die zelf sleutelen, of daarmee heel graag zouden willen beginnen.
Op evenementen zijn de Def's, series RRC's en Disco's ver in de meerderheid (eerlijk gezegd heb ik er nog nooit een RR Sport gezien....(o, nee dat is niet waar, er stond er wel één in de showroom toen dat in Amsterdam startpunt was van de kerstrit)
Kortom, heel veel mensen geven een mening die ze duidelijk niet zelf hebben gevormd......
Geeft niets, je voelt je ergens thuis (zoals wij bij de LRCH) of niet, maar er is maar één manier om dat te weten te komen en dat is dus uitproberen.
O ja, de meest grappige reactie ergens hierboven vind ik toch wel die zegt dat het forum veel minder technisch is........
Misschien is het een goed idee om het onderdeel "Techniek" en "kennisbank" ook eens te lezen op het forum......
-
Dwight
Zo zie je maar, toch heb ik wel een goeie indruk gekregen, ik ga me gewoon opgeven voor een jaar.
Was vanmiddag bij een kennis en die had het clubblad van de lrch liggen. Dat ziet er toch wel goed uit. Als de rest ook zo goed is dan is die 60 euro wel goed besteed. Helemaal als je ook nog kortingen krijgt zoals Erik Oneten schrijft.
Dwight
Was vanmiddag bij een kennis en die had het clubblad van de lrch liggen. Dat ziet er toch wel goed uit. Als de rest ook zo goed is dan is die 60 euro wel goed besteed. Helemaal als je ook nog kortingen krijgt zoals Erik Oneten schrijft.
Dwight
-
Paul Kampeerrover
Ook voor mij dezelde reden geweest om eind 2008 mijn LRCH lidmaatscahp te stoppen.
Groet, Paul
Groet, Paul
-
Erik One-ten+LW
Marco 109 Schreef:
> O ja, de meest grappige reactie ergens hierboven
> vind ik toch wel die zegt dat het forum veel
> minder technisch is........
> Misschien is het een goed idee om het onderdeel
> "Techniek" en "kennisbank" ook eens te lezen op
> het forum......
Lees ik altijd, als het kan elke dag. Misschien verkeerd bewoord, maar op de Prik zitten (naar mijn mening) meer mensen die graag zelf sleutelen. Vooral bij de Series merk je dat goed. Soms wordt een vraag gesteld en komt er eigenlijk nul reactie. Op de Prik zijn altijd wel mensen te vinden die het ook wel eens aan de hand hebben gehad.
Kennisbank is leuk, degene die het meeste schrijft weet erg veel, zeker.
Ik denk overigens dat het onzinnig is om hier verder een discussie over te voeren. Ik heb al diverse Laro's opgebouwd en ben áls ik een vraag had altijd op de Prik geholpen. Dat is voor mij een maatbeker zeg maar.. Als jij dat anders ziet,prima toch?
Dwight's vraag of het lidmaatschap nuttig is, daar gaat het om en zoals je hebt gelezen; Ja.
Wat betreft dat 'kak'gehalte, sorry als mensen zich aangesproken voelen. Ik geniet meer van een dag waarop ik zelfgeknutselde creaties als hefdaken, dakrekjes, geluidsisolatie enz kan bekijken als een meeting van splinternieuwe defs met allemaal dezelfde alu-roofrekken en dubarry laarzen.
Erik
> O ja, de meest grappige reactie ergens hierboven
> vind ik toch wel die zegt dat het forum veel
> minder technisch is........
> Misschien is het een goed idee om het onderdeel
> "Techniek" en "kennisbank" ook eens te lezen op
> het forum......
Lees ik altijd, als het kan elke dag. Misschien verkeerd bewoord, maar op de Prik zitten (naar mijn mening) meer mensen die graag zelf sleutelen. Vooral bij de Series merk je dat goed. Soms wordt een vraag gesteld en komt er eigenlijk nul reactie. Op de Prik zijn altijd wel mensen te vinden die het ook wel eens aan de hand hebben gehad.
Kennisbank is leuk, degene die het meeste schrijft weet erg veel, zeker.
Ik denk overigens dat het onzinnig is om hier verder een discussie over te voeren. Ik heb al diverse Laro's opgebouwd en ben áls ik een vraag had altijd op de Prik geholpen. Dat is voor mij een maatbeker zeg maar.. Als jij dat anders ziet,prima toch?
Dwight's vraag of het lidmaatschap nuttig is, daar gaat het om en zoals je hebt gelezen; Ja.
Wat betreft dat 'kak'gehalte, sorry als mensen zich aangesproken voelen. Ik geniet meer van een dag waarop ik zelfgeknutselde creaties als hefdaken, dakrekjes, geluidsisolatie enz kan bekijken als een meeting van splinternieuwe defs met allemaal dezelfde alu-roofrekken en dubarry laarzen.
Erik
-
Frans Bonnes
Voor de kortingen hoef je echt geen lid te zijn/worden van de LRCH.
Kortingen kan je bijna overal wel krijgen, maar je moet er dan wel om vragen.
Als ze korting geven met een LRCH pasje geven ze ook zonder pasje wel korting, de LRCH past heus het verschil niet bij.
fb
Kortingen kan je bijna overal wel krijgen, maar je moet er dan wel om vragen.
Als ze korting geven met een LRCH pasje geven ze ook zonder pasje wel korting, de LRCH past heus het verschil niet bij.
fb
-
paul, be
ik heb het opgezegd vanwege het file rijden op de evenementen. Stond er vaker stil, te wachten op beurt voor een proef dan je kon rijden. Terreinrijden tussen lintjes door, ik voelde er geen vrijheid.
Defender 110 300Tdi 1998
Discovery 200 Tdi 1992
Defender 110 300Tdi 1998
Discovery 200 Tdi 1992
-
Victor Rutten
Ga waarschijnlijk binnenkort ook opzeggen, heeft echter meer met mijn huidige woonplaats (180 km oostelijk van Groningen) te maken als met het feit of ik me er wel of niet thuis voel.
Heb er een aantal jaren met veel plezier op de off-road evenementen geholpen met marshallen. Helaas is 400 tot 600 km enkele rit me met een seriesIII voor een eendags evenement toch een beetje te gortig. Ben dus de laatse 2 jaar niet meer naar een evenement toe geweest.
Denk dat ik ipv de LRCH maar een DLRC lidmaatschap neem.
Groet, Victor
Heb er een aantal jaren met veel plezier op de off-road evenementen geholpen met marshallen. Helaas is 400 tot 600 km enkele rit me met een seriesIII voor een eendags evenement toch een beetje te gortig. Ben dus de laatse 2 jaar niet meer naar een evenement toe geweest.
Denk dat ik ipv de LRCH maar een DLRC lidmaatschap neem.
Groet, Victor
-
GrayRover
Jammer al dat gestigmatiseer waarom altijd een label plakken op iets of iemand. Net zo goed als ik het leuk vind in een Land Rover te rijden, kan ik me ook voorstellen dat iemand zich goed voelt in safari kleding of zo. En of je nu een oldy bestuurd of een nieuwe wat maakt dat uit voor de beleving van de bestuurder. Ik zit op de prik en lees en leer er veel. En ben lid van de LRCH en lees en leer daar ook. Laten we elkaar alsjeblieft in zijn waarde laten. Of gaan we dadelijk eerst kijken of iemand wel of geen (kakker) is voor we zwaaien.
-
Gone
"...Laten we elkaar alsjeblieft in zijn waarde laten..." Moet je vooral lid worden van de lrch.
-
Mees
Een club is vaak...............wat je er zelf van maakt als lid.
-
Boelo
Ben nu 5 jaar lid en voel me er niet thuis en ook niet welkom.
Afgelopen maart voor de eerste keer deelgenomen aan een evenement. Na een lange rit kwamen we één minuut te laat aan bij het clubhuis van waar uit het evenement georganiseerd werd. Starten was met een hoop gezucht en gesteun toch nog mogelijk. Nadat we de nachtelijke rit hadden volbracht kwamen we wederom één minuut te laat binnen. De leiding gaf met de koffie en de broodjes onder de arm te kennen dat we niet meer naar binnen konden. Zelfs een bezoekje aan het toilet was niet meer mogelijk. Voor mij was de LRCH lol er direct af!
Volgend jaar geen lidmaatschap voor mij meer. Ik heb een club ook niet nodig om met volle teugen van mijn land Rover te genieten!
Groet Boelo
Afgelopen maart voor de eerste keer deelgenomen aan een evenement. Na een lange rit kwamen we één minuut te laat aan bij het clubhuis van waar uit het evenement georganiseerd werd. Starten was met een hoop gezucht en gesteun toch nog mogelijk. Nadat we de nachtelijke rit hadden volbracht kwamen we wederom één minuut te laat binnen. De leiding gaf met de koffie en de broodjes onder de arm te kennen dat we niet meer naar binnen konden. Zelfs een bezoekje aan het toilet was niet meer mogelijk. Voor mij was de LRCH lol er direct af!
Volgend jaar geen lidmaatschap voor mij meer. Ik heb een club ook niet nodig om met volle teugen van mijn land Rover te genieten!
Groet Boelo
-
Lucas van Lierop
Ik ben nu sinds een maand lid en heb alleen nog 2 info avonden bezocht. Mijn 1e indruk is de mensen zijn wat ouder dan de gemiddelde prikkeren volgens mij ook iets rijker.
Info avonden waren interessant en het blad ook, verder heb ik vooralsnog niet zoveel nodig, ik kijk het wel eens een jaartje aan.
Ik vind overigens de ad hoc dingen op de prik erg leuk, het hoeft voor mij allemaal niet zo strak
Groet
Lucas
Info avonden waren interessant en het blad ook, verder heb ik vooralsnog niet zoveel nodig, ik kijk het wel eens een jaartje aan.
Ik vind overigens de ad hoc dingen op de prik erg leuk, het hoeft voor mij allemaal niet zo strak
Groet
Lucas
-
Dennis101
Let erop dat opzeggen schriftelijk moet gebeuren voor 1 november.................. vraag me niet hoe ik dat weet.
Dennis B
Dennis B
-
Bram109
Omdat je op de website gekeken hebt.
Daar staat het namelijk.
[www.lrch.nl]
Bram.
Daar staat het namelijk.
[www.lrch.nl]
Bram.
-
G-men (Gargamel)
Ik ben ook lid; en blijf dat ook. Het blad is leuk om te lezen, net als de technische avonden en het forum.
De evenementen zijn altijd netjes georganisseerd, en je kunt het zeker bij zoveel deelnemers niet iedereen naar de zin maken.
Het is inderdaad zo dat het gehalte aan nieuwere wagens hoger is als op de prik, en er zal door de meeste mensen minder gesleuteld worden; maar dat hoort nu eenmaal bij een merkenclub. En makt het ook wel leuk om es in de nieuwe modellen te neuzen.
En ja, het publiek dat in een RR-sport rijd is heel anders als wij met onze wagens. En ja, het is er druk zowel op de off als all-road evenementen.
Overigens heb ik dezelfde rit als Boele in Maart ook gereden; en net voor mij dook een porsche onder een landrover.
Ook die club had een nachtrit. Daarvan stopte er echter niemand om de collega porsche rijder te helpen, dit in tegenstelling tot de landrovers, die massaal stopten, waarna het verhaal netjes door de LRCH werd begeleid.
En ik kan me wel voorstellen dat ze om 12 uur 's nachts een keer willen opruimen en naar huis willen. Het is tenslotte vrijwilligerwerk, en men was volgens mij al vanaf drie uur bezig. Het time-window tussen vertrek en einde rit was meer als genoeg om hem te rijden, zelfs met uitgebreide stops.
Als je timing zo precies is dat je zowel bij vertrek als bij aankomst een minuut te laat bent, dan moet het toch geen probleem zijn om de volgende keer op tijd te zijn ???
Gerrit
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/09/2009 18:32 door G-men (Gargamel).
De evenementen zijn altijd netjes georganisseerd, en je kunt het zeker bij zoveel deelnemers niet iedereen naar de zin maken.
Het is inderdaad zo dat het gehalte aan nieuwere wagens hoger is als op de prik, en er zal door de meeste mensen minder gesleuteld worden; maar dat hoort nu eenmaal bij een merkenclub. En makt het ook wel leuk om es in de nieuwe modellen te neuzen.
En ja, het publiek dat in een RR-sport rijd is heel anders als wij met onze wagens. En ja, het is er druk zowel op de off als all-road evenementen.
Overigens heb ik dezelfde rit als Boele in Maart ook gereden; en net voor mij dook een porsche onder een landrover.
Ook die club had een nachtrit. Daarvan stopte er echter niemand om de collega porsche rijder te helpen, dit in tegenstelling tot de landrovers, die massaal stopten, waarna het verhaal netjes door de LRCH werd begeleid.
En ik kan me wel voorstellen dat ze om 12 uur 's nachts een keer willen opruimen en naar huis willen. Het is tenslotte vrijwilligerwerk, en men was volgens mij al vanaf drie uur bezig. Het time-window tussen vertrek en einde rit was meer als genoeg om hem te rijden, zelfs met uitgebreide stops.
Als je timing zo precies is dat je zowel bij vertrek als bij aankomst een minuut te laat bent, dan moet het toch geen probleem zijn om de volgende keer op tijd te zijn ???
Gerrit
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/09/2009 18:32 door G-men (Gargamel).
-
Marco 109
Ach ja, je kunt de vrijwilligers van een club natuurlijk overal de schuld van geven.......
Misschien was het handig geweest om op het eerste evenement waar je aan deelnam op tijd te komen?
Misschien was het handig geweest om op het eerste evenement waar je aan deelnam op tijd te komen?
-
Gretl
Ja willem,laten we die beerput weer 's opentrekken...... 't is zo heerlijk rustig daar sindsdien!
Toro
Toro
-
Gone
Rustig... ja dat kun je wel stellen. Meer een ouwewijvenclub, zeehondjes redden en bbq-en. Man wat een avontuur
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/09/2009 20:52 door wompel.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/09/2009 20:52 door wompel.
-
Jurriaan
Toch ben ik wel benieuwd of de 130 nu verkocht is of niet.... Was wel een fraaie auto toen ik 'm bij Budget Parts zag.
Jurriaan.
Jurriaan.
-
Jurriaan
Als mijn 110 klaar is denk ik dat ik wel lid word van de LRCH. Laatst een aantal malen meegeweest als bijrijder en het filerijden is een stuk minder dan dat ik gewend was van een paar jaar geleden. Alleen op de trial is het erg druk steeds.
DLRR misschien ook wel, ondanks m'n niet-bladveren maar wel een origineel Nederlandse '84er 110 CSW Diesel
Jurriaan.
mkepw8.jpg --> mod_embed_images_loadimage('1a08877628fdaa0ae4c871e303f31622', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fi31.tinypic.com%2Fmkepw8.jpg', 'http://i31.tinypic.com/mkepw8.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fi31.tinypic.com%2Fmkepw8.jpg', '', 9907657, 600, 600, 'Loading image ...', false);
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/09/2009 21:21 door Jurriaan.
DLRR misschien ook wel, ondanks m'n niet-bladveren maar wel een origineel Nederlandse '84er 110 CSW Diesel
Jurriaan.
mkepw8.jpg --> mod_embed_images_loadimage('1a08877628fdaa0ae4c871e303f31622', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,url=http%3A%2F%2Fi31.tinypic.com%2Fmkepw8.jpg', 'http://i31.tinypic.com/mkepw8.jpg', 'http://landrover.startpagina.nl/prikbord/addon.php?1162,module=embed_images,check_scaling=1,url=http%3A%2F%2Fi31.tinypic.com%2Fmkepw8.jpg', '', 9907657, 600, 600, 'Loading image ...', false);
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/09/2009 21:21 door Jurriaan.
-
Gone
IS nog steeds een fraaie auto Ben wel op zoek naar een vrachtwagen, maar misschien haalt hij Afrika nog wel...
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/09/2009 23:49 door wompel.
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 29/09/2009 23:49 door wompel.
-
Jurriaan
Support-auto voor Dakar als ze terug zijn in Afrika, met een eigen support-truck?
Jurriaan.
Jurriaan.
-
Tata-D2
Het is dat m'n Disco geen bladveren heeft anders was ik ook lid van het DLRR.
Willem.
Tata-D2.
Willem.
Tata-D2.
-
Frans Bonnes
Bladveren is GEEN eis om lid te mogen zijn van het DLRR
fb
fb
-
richard78
En als je het echt wilt kunnen we ze er vast onder zetten
Richard78
Richard78
-
Jurriaan
Ouder dan 25 jaar wel toch Frans omdat het FEHAC-aangesloten is? En nog meer?
Jurriaan.
Jurriaan.
-
pp!
grappig, merk dat het hier niet anders is dan bij andere "clubjes",
het LRCH gevoel wat ik hier proef is hetzelfde wat ik ervaarde bij het Volvo register, vandaar dat ik, samen met een aantal anderen,een volvolvoforum hebben opgericht: met dezelfde doelstelling als hier: het gaat om wat JIJ als eigenaar/berijder van een auto ervaart en voelt , en dat maakt niet uit of je alles dealeronderhouden laat doen of alles zelf, en het maakt ook niet uit of je voiture gebutst, gedeukt of whatever is, het is JOUW auto.
bij het Volvoregister, en ook bij de 404 club zitten soms azijnpissers, met opmerkingen en eisen dat "het niet orgineel" is. en als makke schapen achter elkaar aanrijden bij evenementen.
moet wel wat "spannender" en heb dan ook niet veel behoefte om LRCH lid te worden
het LRCH gevoel wat ik hier proef is hetzelfde wat ik ervaarde bij het Volvo register, vandaar dat ik, samen met een aantal anderen,een volvolvoforum hebben opgericht: met dezelfde doelstelling als hier: het gaat om wat JIJ als eigenaar/berijder van een auto ervaart en voelt , en dat maakt niet uit of je alles dealeronderhouden laat doen of alles zelf, en het maakt ook niet uit of je voiture gebutst, gedeukt of whatever is, het is JOUW auto.
bij het Volvoregister, en ook bij de 404 club zitten soms azijnpissers, met opmerkingen en eisen dat "het niet orgineel" is. en als makke schapen achter elkaar aanrijden bij evenementen.
moet wel wat "spannender" en heb dan ook niet veel behoefte om LRCH lid te worden