11 oktober oudijzer actie voor goed doel.
-
Anton (Rumble)
11 oktober oudijzer actie voor goed doel.
Zomaar een idee.
11 oktober proberen we weer lekker van onze oude landrover onderdeeltjes af te komen. schuurtje, zolder en oprit weer lekker leeg. Soms heb je van die onderdelen waar je niet zo veel meer mee kan, het is al stuk, of er is geen vraag naar.
mogelijk kunnen we al deze spullen verzamelen en dan denk ik met name aan metalen onderdelen en dat inwisselen tegen contanten bij een schroot handelaar.
De opbrengst kunnen we dan doneren aan een goed doel, ( Ik denk bijvoorbeeld aan de Cliniclowns.)
Zo heeft de kofferbak verkoop een leuke meerwaarde, hebben ook diegene die geen onderdelen nodig hebben een goede smoes om toch even langs te komen, en raken we allemaal van ons oud (landrover) ijzer af.
iemand nog suggesties, ideeen, opmerkingen.......
weet iemand een schroothandelaar in de buurt van de kofferbak verkoop die een container neer kan zetten?
Groeten Anton
11 oktober proberen we weer lekker van onze oude landrover onderdeeltjes af te komen. schuurtje, zolder en oprit weer lekker leeg. Soms heb je van die onderdelen waar je niet zo veel meer mee kan, het is al stuk, of er is geen vraag naar.
mogelijk kunnen we al deze spullen verzamelen en dan denk ik met name aan metalen onderdelen en dat inwisselen tegen contanten bij een schroot handelaar.
De opbrengst kunnen we dan doneren aan een goed doel, ( Ik denk bijvoorbeeld aan de Cliniclowns.)
Zo heeft de kofferbak verkoop een leuke meerwaarde, hebben ook diegene die geen onderdelen nodig hebben een goede smoes om toch even langs te komen, en raken we allemaal van ons oud (landrover) ijzer af.
iemand nog suggesties, ideeen, opmerkingen.......
weet iemand een schroothandelaar in de buurt van de kofferbak verkoop die een container neer kan zetten?
Groeten Anton
-
Jacaranda
Re: 11 oktober oudijzer actie voor goed doel.
Ik kan wel een extra Sankey meenemen die volgegooid kan worden. Ik breng hier geregeld oud ijzer weg. Verwacht alleen niet dat je er rijk van wordt. Een Sankeybak + volle inhoud leverde me vorige week € 50.- op.
Groeten,
Martin 88 en 110" v.d. Velde met Boefje teruguitEngeland!
Groeten,
Martin 88 en 110" v.d. Velde met Boefje teruguitEngeland!
-
Anton (Rumble)
gaat niet om de hoogte van het bedrag, goede doelen kunnen alles gebruiken, 50,- euro zou al een mooi begin zijn.
Daarnaast geeft een gezamelijk deelname aan een actie zoals deze een meerwaarde aan een kofferbak verkoop.
Anton
Daarnaast geeft een gezamelijk deelname aan een actie zoals deze een meerwaarde aan een kofferbak verkoop.
Anton
-
disco1992
hey heren,
ik ben afgelopen week nog oud ijzer weg gaan brengen een defender 110 helemaal vol.
was 80 kilo oud ijzer met een waarde van 8 euro !!!
ik moest wel naar de andere kant van breda dus die 8 euro is voor de brandstof geweest denk ik
maar erg goed idee anton!!
je kan ook die disco body vol gooien dan heb je al een beginnetje
clinicclowns zijn met elk bedrag blij al gaf ik die 8 euro.
succes met de handel!
disco1992
ik ben afgelopen week nog oud ijzer weg gaan brengen een defender 110 helemaal vol.
was 80 kilo oud ijzer met een waarde van 8 euro !!!
ik moest wel naar de andere kant van breda dus die 8 euro is voor de brandstof geweest denk ik
maar erg goed idee anton!!
je kan ook die disco body vol gooien dan heb je al een beginnetje
clinicclowns zijn met elk bedrag blij al gaf ik die 8 euro.
succes met de handel!
disco1992
-
paulus-109
SORRY, BEN ER ACHTER, ZOEKMACHIEN DOET WONDEREN.
ik heb denk ik iets gemist,
welke kofferbak verkoop? en waar?
als het niet te ver is kan ik wel iemand zo gek krijgen een containerbak te plaatsen.
oud ijzer (blik) gaat vandaag om en nabij de 80 euro de ton.
zwaar ijzer 100.
paul
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/09/2009 22:00 door paulus-109.
ik heb denk ik iets gemist,
welke kofferbak verkoop? en waar?
als het niet te ver is kan ik wel iemand zo gek krijgen een containerbak te plaatsen.
oud ijzer (blik) gaat vandaag om en nabij de 80 euro de ton.
zwaar ijzer 100.
paul
1 keer gewijzigd. Laatste wijziging: 23/09/2009 22:00 door paulus-109.
-
Anton (Rumble)
Heel goed wouter, O,ja, de stoelen neem ik de 11de voor jou mee!
Anton
Anton
-
disco1992
hey anton,
stoelen?
dat ging toch niet meer door dacht ik omdat ik het te duur vond.
is de linker stoel dus nederlandse bestuurders stoel in orden en niet doorgezeten?
dan wil ik die wel hebben.
heb net voor 20 euro een erg mooie en goede bruine gekocht en ben begonnen bekleding los te halen en rugsteun los te maken om van 2 , 1 stoel te maken.
mocht die van jou goed zijn stop ik daarmee en zet ik ze gewoon over.
ik wil je er best dan wat voor geven.
voor het goede doel dan he
ik denk niet dat ik de 11 kan mischien wel maar moet ik even afwachten.
ik hoor het graag van je
groet wouter
stoelen?
dat ging toch niet meer door dacht ik omdat ik het te duur vond.
is de linker stoel dus nederlandse bestuurders stoel in orden en niet doorgezeten?
dan wil ik die wel hebben.
heb net voor 20 euro een erg mooie en goede bruine gekocht en ben begonnen bekleding los te halen en rugsteun los te maken om van 2 , 1 stoel te maken.
mocht die van jou goed zijn stop ik daarmee en zet ik ze gewoon over.
ik wil je er best dan wat voor geven.
voor het goede doel dan he
ik denk niet dat ik de 11 kan mischien wel maar moet ik even afwachten.
ik hoor het graag van je
groet wouter